Alecto PMR-babyfoon DBX-82 + DBX-83

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Alecto PMR-babyfoon DBX-82 + DBX-83 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Marloes 19-11-2015

Je hebt af en toe een kleine storing dit had Ik ook bij mn oude babyfoon. Vind dit niet erg.
Ik kan nu de hond met een gerust uitlaten.
Enige nadeel is dat het niet op een station zit ik vergeet nog weleens de lader aan te sluiten
Verder makkelijk niet te veel poespas en duidelijk

terrywelboren 27-08-2015

qua bereik beloven ze 3 km, daarom heb ik zit product gekocht, wat ik wel een nadeel wind is dat het niet geheel stringsvrij is, ik ben een aantal keer al snachts geschrokken wakker geworden van een andere lijn door de babyfoon, jammer van mijn nachtrust de babyfoon springt aan als de baby geluid maakt, maar daarbij hoor je een sort " plopje " dat vind ik jammer want dat vind ik onrustig. bij mijn oude babyfoon had je dat niet, maar die maakte dan wel constant verbinding wel superhandig dat je er een 2e unit bij kunt bestellen dat je voor 2 kinderen 1 babyfoon kunt gebruiken