Gigaset PV830

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Gigaset PV830 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,3

Angelala 13-03-2015
Geschreven voor: Gigaset PV830

Wij hebben deze babyfoon een aantal maanden geleden aangeschaft, maar gaan toch een nieuwe kopen en deze weg doen. Zo zonde van het geld! De camera doet het prima en de babyfoon is makkelijk in gebruik, maar de batterijen lopen echt super snel leeg! Je krijgt maar één adapter meegeleverd. Wanneer de babyfoon aanstaat moet hij worden aangesloten aan de camera-unit, maar met deze adapter moet je ook de ouder-unit opladen. Dit moet je dus steeds tussendoor doen als de baby wakker is. Met een baby die veel slaapt, is dit echt niet te doen! Onze baby slaapt nu de hele nacht door, maar halverwege de nacht is de batterij van de ouder-unit leeg en hebben we geen werkbare babyfoon. Aan de klantenservice gevraagd of ik een tweede adapter kan aanschaffen, maar dat is niet mogelijk. Dure grap deze babyfoon dus.

jeanpaul11 15-10-2014
Geschreven voor: Gigaset PV830

Ik heb deze gekocht en gelijk weer teruggebracht. Het bereik is echt dramatisch, zelfs in een jaren dertig huis komt hij door 1 muur (met een raam!) niet verder dan 7 meter. Als de monitor aan het oplaadsnoer ligt, knippert er een rood lampje aan de voorkant, niet echt handig als hij naast je bed ligt en wilt slapen.

berry46 27-01-2014
Geschreven voor: Gigaset PV830

Het beloofde bereik binnenshuis van ~30 meter wordt lang niet gehaald. In mijn geval kwam het signaal niet verder dan ~13 meter. Véél te weinig voor mijn toepassing.