D-Link DCS-825L blauw, wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de D-Link DCS-825L blauw, wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Matthijs 07-08-2016

Onbetrouwbaar

Geschreven voor: D-Link DCS-825L blauw, wit

Heb hem nu anderhalf jaar in bezit en het is leuk apparaat voor binnen maar als je naar buiten gaat is het totaal onbetrouwbaar.
Erg frustrerend als je ergens bent en je kunt geen verbinding meer krijgen. Ik begrijp ook niet waarom dit zo lastig is, bij de gemiddelde beveiligingscam is dit geen probleem...

Saigan 06-08-2014
Geschreven voor: D-Link DCS-825L blauw, wit

Hierbij een update van mijn review.

Ik heb niet lang na de reactie van D-Link op mijn review (in april)gereageerd via het email adres. Tot heden geen reactie van ze terug ontvangen, ik ga er voor het gemak van uit dat dit ook niet meer gaat gebeuren.
Het is dat je voor service geen beoordeling kan geven, anders had ik hiervoor begrijpelijk ook een dikke onvoldoende aan gevinkt.

Nu over het product zelf, de gigantische audio lag is na een paar software updates nog steeds aanwezig. Ook hebben de updates er voor gezorgd dat de app niet meer werkt op de iPad 1. Ik dacht juist, hé ik heb nog een oude iPad liggen laat ik die gebruiken als vaste monitor. Ben je dit ook van plan, vergeet het maar, je hebt voor de app een moderne iPad of Android tablet nodig.

Ik kan na een paar maanden gebruik het product nog steeds niet aanraden als video babyfoon.

bertrook 30-06-2014
Geschreven voor: D-Link DCS-825L blauw, wit

we zijn heel erg blij met deze camera het installeren ging vrij gemakkelijk had alleen eerst de verkeerde app te pakken je moet echt de mydlinkbaby hebben!!!! maar toen ik daar achter was, was het zo gepiept ik vind het heel fijn want ik werk in 2 ploegen en kan nu toch op het werk even kijken bij ons kindje.
en je hebt totaal geen last van gestoor zoals bij gewone babyfoon

RBJ1969 29-06-2014
Geschreven voor: D-Link DCS-825L blauw, wit

Fijn apparaat. Goed om onze kleine ventje overal te kunnen zien.
Het instaleren ging niet zo makkelijk, maar toen dat verholpen was werkte alles prima. We zijn er nu erg blij mee.

DemelzaB 29-06-2014
Geschreven voor: D-Link DCS-825L blauw, wit

De D-link hebben wij vroeg in de zwangerschap gekocht, zodat ik op tijd eraan kon werken. Installeren was simpel, gebruik ervan is ook makkelijk. Kan op de Ipad, telefoon en op afstand. De camera maakt foto's bij beweging, toch een leuke extra. En de liedjes zijn gewoon te schattig! Beeld is mooi, daglicht en nachtstand. Een goede aankoop geweest! Als er een bad side was, had ik een lager cijfer gegeven, maar ik ben dik tevreden!

Han1983 15-06-2014
Geschreven voor: D-Link DCS-825L blauw, wit

De installatie van de app verliep niet vlekkeloos, maar inmiddels draait hij goed. Ik denk dat dit aan android ligt.
De app werkt nu goed en moeder uit Belgie kan meekijken ;-)

mouse5312 06-06-2014
Geschreven voor: D-Link DCS-825L blauw, wit

De installatie via de app van Android (Samsung Galaxy S3)verliep goed. De wachttijden waarbij er met de camera gecommuniceerd wordt duren lang.

Na de installatie draait de app vrij goed, alleen alle communicatie met de camera verloopt traag.
Er zit een behoorlijke vertraging in alles wat er gedaan wordt. Van het afspelen van liedjes tot het opvragen van instellingen.
Een probleem van de app is dat deze niet gewoon afgesloten kan worden en altijd in landscape-mode draait.

Het beeld is goed van de camera (zowel overdag als 's nachts) en het geluid ook (alleen zit hier veel vertraging in). De camera ziet er speels uit en doet wat hij moet doen.

Het is het jammer dat de camera niet in een bestaande applicatie op de pc getoond kan worden (geen onvif ondersteuning of via webbrowser) en de liedjes die afgespeeld worden zijn niet echt mooi/leuk (eigen mening). Het zou leuker zijn als bijvoorbeeld de liedjes zelf op de microSD kaart gezet kunnen worden en afgespeeld. Dan kan de gebruiker er zelf muziek in zetten, waarvan ze weten dat de kleine er rustig van wordt of graag naar luistert.

Overall is het een leuke camera die doet wat ze beloven. Er moet alleen nog het een en ander verbeterd worden om het een perfect product te maken. Het grootste voordeel is dat je je eigen GSM/tablet kunt gebruiken en het via WiFi werkt, dit is beter dan al die andere camera's die via een eigen draadloze verbinding met een scherm communiceren.
Hopelijk pakken ze bij D-Link alle kritiek op en verbeteren ze dit om er een perfect product van te maken!

D-Link Benelux 13-06-2014

Beste mouse5312,
De vertraging waar je tegenaan loopt is geen bekend probleem bij ons. Het is wel belangrijk dat je de laatste firmware installeert. Je vindt deze hier http://www.dlink.com/nl/nl/home-solutions/view/baby-monitor/dcs-825l-wifi-baby-camera (Tab Downloads en Support). Hier vind je ook een FAQ met instructies hoe je deze firmware kunt installeren.

Je kunt je kindje overigens ook op de PC bekijken in je webbrowser. Dit doe je door een gratis mydlink account aan te maken. Hopelijk ben je hiermee geholpen.
D-Link Benelux

Poivre_61 01-06-2014
Geschreven voor: D-Link DCS-825L blauw, wit

De installatie instructies zijn helder, maar het loopt niet altijd zoals in de beschrijving. Daardoor even wat hobbels moeten nemen, uiteindelijk werkt het naar behoren.

abec83 26-05-2014
Geschreven voor: D-Link DCS-825L blauw, wit

Voldoet goed voor de wensen die wij hadden. Na 2 jaar een babyfoon zonder camera is het een genot om te kunnen zien dat de kleine nog in z'n bed ligt. Het batterijgebruik van de app mag wel iets minder. Omdat we de definitieve opstelling nog niet hebben weet ik niet hoe het dan gaat.

John van Brederode 16-05-2014
Geschreven voor: D-Link DCS-825L blauw, wit

Heb de D-Link Babycam een aantal weken naar volle tevredenheid in gebruik. Beeldkwaliteit is echt super, en het installeren is dankzij de App erg makkelijk! Zowel mijn vrouw als ikzelf hebben op onze mobiel en tablet de APP geinstalleerd en kunnen overal de beelden bekijken via WIFI of 3G. Ik kan hem iedereen van harte aanbevelen!

Saigan 18-04-2014
Geschreven voor: D-Link DCS-825L blauw, wit

Bespaar jezelf een hoop ellende en koop gelijk een echte babyphone, mijn miskoop van het jaar.

Pluspunten:
- installatie gemak is redelijk
- beeld kwaliteit is goed
- als het werkt te gebruiken met meerdere devices (getest op een iPad 3, mini, Android 4.4 en 4.2)

Minpunten:
- de audio vertraging is gigantisch, je baby moet gebarentaal leren voor enig effect.
- elke keer bij het aanzetten is de eyeon niet te vinden door de app, enige wat helpt is een harde reset
- niet te vertrouwen als camera, er is beeld maar bij nadere inspectie blijkt dat het niet beweegt.
- terug praten werkt voor geen meter omdat de audio vertraging 2 kanten op werkt.

Ik heb van alles geprobeerd, vast IP adres gegeven, WiFi veranderd van N naar G, andere router getest en ga zo maar door. Zonde van je geld als je een bruikbare babyphone zoekt, hopelijk kan ik met deze review andere een hoop ellende besparen.

D-Link Benelux 30-04-2014

Beste Saigan,
Wat vervelend dat je deze problemen ondervindt, de EyeOn Baby Monitor hoort uiteraard niet op deze manier te werken. Kun je ons jouw gegevens doorgeven via nl-info@dlink.com? Dan kunnen wij bekijken waar het probleem ligt en dit voor je oplossen.
D-Link Benelux