Philips AVENT SCD 603/00

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AVENT SCD 603/00 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

JudithB87 29-04-2015
Geschreven voor: Philips AVENT SCD 603/00

We kunnen ons kindje goed in de gaten houden door de beeld functie. Ook tijdens de nacht is dit erg duidelijk. Verder is het handig dat er een LED indicatie op zit om weer te geven hoeveel geluid de baby maakt. We maken veel gebruik van de optie om het beeld pas aan te laten springen als er geluid gemaakt word. Dit helpt de batterij duur te verlengen.

We hebben de babyfoon nu enkele maanden in gebruik en het enige nadeel tot dusver is dat de verbinding soms wegvalt. Vooral als andere draadloze apparatuur in de buurt staat (zoals bijvoorbeeld de laptop of smartphone). Er komt wel een duidelijke melding in beeld, dus het gebeurt niet onopgemerkt.

Bianca Moorman 05-02-2015
Geschreven voor: Philips AVENT SCD 603/00

Soms maakt de babyfoon geen contact. Maakt dan een piepgeluid. En soms heeft hij even kort geen contact maar geeft dit dan kort aan in het beeld, zonder geluid te maken. Hij geeft pas laat geluid als het kindje wakker is. Bereik is slecht. Fijn dat je m zo kunt instellen dat het beeld aanschiet bij geluid. Beeldscherm is duidelijk. Wij hebben ook een luvion platinum 2, deze maakt een storend geluid als die aan staat. Het fijne is dat deze dat niet doet. Maar voor de prijs van 139 euro had ik gehoopt op een apparaat dat het goed doet, helaas voldoet ie niet aan mijn verwachtingen....