Philips AVENT SCD833

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AVENT SCD833 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Hees004 06-03-2021

Fijne overzichtelijke babyfoon

Geschreven voor: Philips AVENT SCD833

Een fijne babyfoon voor als je er een met camera wilt. Het beeld is duidelijk als het binnen de 1,5 meter van het bedje staat. De eco-stand zorgt ervoor dat je niet constant beeld hebt, maar alleen op het moment dat er geluiden gemaakt worden. Het enige nadeel vinden wij dat je niet de temperatuur van de slaapkamer kunt zien. Op onze oude babyfoon kon dit wel en dit vonden wij erg fijn. Verder is het fijn dat deze babyfoon slaapliedjes heeft zodat het kind rustig met een muziekje in slaap kan vallen.

Pluspunten

• Helder beeld
  • Verschillende muziekjes
  • ECO-stand

Minpunten

• temperatuur slaapkamer niet zichtbaar

D.Everon 04-03-2021

Geschreven voor: Philips AVENT SCD833

Ik gebruik de babyfoon nu zo´n 3 maand. Ik gebruik het product elke nacht en tijdens dutjes van mijn baby. Door de ECO-stand licht het scherm enkel op wanneer je kind geluid maakt. Het bereik is heel goed waardoor je nooit bereik verliest, wanneer de ouderunit buiten bereik raakt geeft hij dit aan.

Het beeld is scherp in lichte en donkere ruimtes. Het geluid is kraakhelder en past zich aan op geluiden die jij zelf duidelijker wil horen. De ¨ouderunit¨ kan lang mee zonder aangesloten te zijn aan stroom (sowieso een volle nacht). De snoer van de ¨kinderunit¨ is lang waardoor je niet beperkt bent in het plaatsen van de kinderunit.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Helder geluid
  • Batterij gaat lang mee

hhroeterdink 04-03-2021

Goede videobabyfoon met een eenvoudige bediening.

Geschreven voor: Philips AVENT SCD833

De bediening is enorm simpel. Daarnaast is het een duidelijk beeld, ook met nightvision. Ideaal om uw kind in de gaten te kunnen houden.

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • goed te verbinden
  • duidelijk beeld

AKluitje 04-03-2021

Goede babyfoon met prettige muziekjes

Geschreven voor: Philips AVENT SCD833

Ik kon de babyfoon meteen gebruiken en vond het erg prettig dat ik niets hoefde te installeren. De beelden en het geluid zijn erg goed, zodat ik meteen kon zien wat mijn kleine man aan het uitspoken was in bed. Ik vind het erg prettig dat ik muziekjes aan kan zetten via de babyfoon, want ik deed dit altijd via mijn telefoon, maar dit werkt ook goed.

Pluspunten

• Beeld en geluid
  • Muziekjes

SVAAR 04-03-2021

Goede functionaliteiten en prestaties

Geschreven voor: Philips AVENT SCD833

Wij gebruiken dit product nu enkele weken met een jonge baby. De ervaringen zijn uitstekend. Belangrijk bij een babyfoon zijn de kenmerken bereik en beeldkwaliteit. Deze zijn uitstekend. Het beeld is scherp en het scherm heeft een prettige omvang. Geluid is zuiver. Zowel binnenshuis als in de tuin heeft de babyfoon een prima bereik. Prettige extra functionaliteit is het afspelen van slaapmuziek op afstand. Daarbij zijn er verschillende keuzes. Het product heeft tot slot een mooi design.

Pluspunten

• Bereik
  • Schermkwaliteit
  • Muziek afspeellijst

Franske12 01-03-2021

Fijn apparaat

Geschreven voor: Philips AVENT SCD833

Super fijn apparaat en makkelijk in gebruik. Kwaliteit van het beeld.is zeer helder en ook het geluid is helder. De slaapliedjes zouden een update kunnen gebruiken

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Liedjes zijn oud

Versteeg_W 01-03-2021

Een goede babyfoon met scherp beeld

Geschreven voor: Philips AVENT SCD833

De babyfoon is eenvoudig in gebruik. Het beeld is scherp en het geluid is goed. Ook is het bereik binnenshuis (en enkele huizen verderop) uitstekend. Een goede babyfoon, een echte aanrader!

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Goed geluid
  • Goed bereik

Minpunten

• Soms slecht contact bij opladen

Mariani 01-03-2021

top video Babyfoon

Geschreven voor: Philips AVENT SCD833

makkelijk in gebruik en verbinding werkt goed, helder beeld en geluid met nachtvisie keuze slaapliedjes ,terugspreekfunctie is ook handig en goed bereik

Pluspunten

• helder beeld en geluid
  • nachtvisie
  • keuze slaapliedjes
  • terugspreekfunctie

Minpunten

• accu duur

KARJanssen 01-03-2021

Geschreven voor: Philips AVENT SCD833

Voor ons is dit de eerste babyfoon met videoverbinding. Het besturingssysteem is gemakkelijk, en wijst zichzelf. Op het begin was ik een beetje sceptisch of het beeld duidelijk genoeg zou zijn in de nachten. Echter is het beeld bij zowel daglicht als tijdens de nachten goed. De verbinding is uitstekend. Het is prettig om te zien als je kleintje rustig ligt te slapen. Voor ons is het doorslapen van onze baby regelmatig een probleem, de slaapliedjes, welke op afstand te bedienen zijn, werken dan weer rustgevend. Een groot pluspunt!
Kleine tip (mogelijk vanzelfsprekend), let er op dat wanneer je de babyfoon voor het eerst wilt gebruiken, je deze eerst oplaadt.

Pluspunten

• Helder beeld (ook 's nachts)
  • Slaapliedjes

Minpunten

• Eerste opladen vooraf aan eerste gebruik

Kuypers 28-02-2021

Goed bereik

Geschreven voor: Philips AVENT SCD833

Fijne babyfoon. Zowel de baby- als ouderunit voelen degelijk aan. Met de ouderunit in de tuin op 25 tot 30 meter nog erg goed bereik met meerdere muren tussen de baby- als ouderunit.
Het geluid van de babyunit naar ouderunit is erg goed, andersom is het wat minder, dan klinkt het het geluid wat blikkerig. De batterij gaat lang mee en in de Vox-modus nog veel langer tot een aantal dagen (bij gebruik bij het middagslaapje en 's avonds). 's nachts gebruiken wij hem niet omdat we zonder babyfoon de kinderen ook wel horen.
Het beeld is zeer scherp zowel bij licht als donker.

Pluspunten

• Bereik
  • Batterij

Minpunten

• Geen uitbreiding mogelijk voor extra babyunit

Manons 26-02-2021

Geschreven voor: Philips AVENT SCD833

Een hele fijne babyfoon met groot scherm, helder beeld en duidelijk geluid. De babyfoon is erg makkelijk in het gebruik, de knoppen spreken voor zich. Wij hebben de babyfoon voornamelijk in de VOX-modus gebruikt, wat inhoudt dat het beeld alleen aan gaat als je baby geluid maakt. Je kunt zelf instellen hoe hard het geluid van je baby moet zijn om het beeldscherm aan te laten gaan. De batterij van de babyfoon gaat lang mee, hij kan een hele tijd aan staan zonder dat hij opgeladen moet worden. Al met al een super babyfoon, zeker als ik hem vergelijk met mijn vorige babyfoon, die na korte tijd al niet meer zonder stroom kon.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Helder beeld
  • Goed geluid
  • Batterij gaat lang mee

Ikke0004 26-02-2021

Beste babyfoon ooit gehad

Geschreven voor: Philips AVENT SCD833

Beste Babyfoon ooit gehad. Het bereik is groot het beeld is perfect en de accu gaat ook lang mee dus alleen maar positief

Dennis123321 26-02-2021

Uitstekende babyvideofoon!

Geschreven voor: Philips AVENT SCD833

Een uitstekende videobabyfoon! Ik ben erg enthousiast over deze mooie videobabyfoon van Philips. Zowel het beeld als geluid zijn uitstekend, het bereik van de babyfoon is erg groot en de verbinding is dan ook altijd goed. Daarnaast zijn de extra functies, zoals de terugspreekfunctie, een echt pluspunt. Ook de geïntegreerde liedjes zijn erg handig. Ik, maar gelukkig ook de kleine, zijn erg te spreken over deze videobabyfoon!

Pluspunten

• Uitstekend beeld/geluid
  • Goed bereik/verbinding
  • Terugspreekfunctie
  • Geintegreerde liedjes
  • strask design

RvanZ 26-02-2021

Erg fijne babyfoon met goede verbinding

Geschreven voor: Philips AVENT SCD833

Een fijne babyfoon, met een scherp beeld en goed geluid, dat ondanks dat we in een nieuwbouwwoning wonen (en dus erg goed geisoleerd is), met gemak van de 2e verdieping naar de begane grond verbinding maakt.

Ook de VOX/ECO stand waarbij het scherm automatisch uitspringt is erg fijn, daardoor niet continu een scherm dat aanstaat waar je op gaat kijken, maar pas op gaat letten zodra het scherm aanspringt.

Pluspunten

• Verbinding
  • Kwaliteit beeld & geluid

Minpunten

• geen 2e camera toe te voegen