Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 139 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Luvion Essential op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Niels 10-12-2016

Goede prijs-kwaliteitverhouding!

Geschreven voor: Luvion Essential

Precies wat je nodig hebt. Niets meer, niets minder. Makkelijk te bedienen. Geen overbodige opties. De afmetingen van het scherm zijn ook prettig zodat niet direct de hele tafel volstaat.

Carina 05-12-2016

Duidelijk scherm en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Luvion Essential

Dit product is makkelijk in gebruik te nemen. De handleiding is duidelijk.
Het beeld is ook goed en de opties zijn ook handig.
Het is wel jammer dat je de camera niet op afstand kan draaien maar verder zeker een aanrader.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • groot beeld
  • terugspreekfunctie
  • slaapliedjes

Minpunten

• geen draaibare camera op afstand

sam 05-12-2016

babyfoon met twee camera's

Geschreven voor: Luvion Essential

Ik heb deze babyfoon aangeschaft met een extra (dus tweede) camera erbij. Het syteem is makkelijk te installeren en werkt fantastisch. Dus dit is absoluut een aanrader als er een tweede (of meer) kindje bij komt.

Het enige minpunt is dat de batterij naar mijn idee snel leeg is.

Pluspunten

• Mogelijkheid van meerdere camera's
  • Makkelijke installatie
  • Goed bereik (ook in ruim huis)
  • Duidelijk beeld

Minpunten

• Batterij snel leeg

Mieke 20-11-2016

Goed beeld

Geschreven voor: Luvion Essential

Product enkele weken in gebruik.
Installatie was erg makkelijk. Camera neergezet en aan de stroom, moederstation aan en alles werkt. We zijn ook meteen met het moederstation de achtertuin in gelopen en ook daar is nog voldoende bereik.
Het beeld van de camera is super. Enige minpunt is de batterijduur van het moederstation. Deze gaat nog niet een nacht mee (ook niet als je het scherm 'uitzet')
Geluid heeft kleine vertraging, maar voor ons geen probleem. Het terugpraten geeft een 'krakend' geluid.
Wij zijn blij met de keuze voor dit apparaat.

Pluspunten

• Plug & play
  • Goede beeldkwaliteit
  • Goed bereik

Minpunten

• Batterijduur moederstation

Hildegard 27-11-2016

Hallo, kan je ook gewoon je baby'tje zien ander dat er beweging of geluid is?

Barry 24-09-2016

Luvion Essential

Geschreven voor: Luvion Essential

Na veel zoeken en vergelijken hebben wij gekozen voor de Luvion Essential. Makkelijk te bedienen en door plug & play kun je gelijk aan de slag. Het is ideaal je kleine altijd in de gaten te kunnen houden ook in het donker. Voor ons een perfecte match!

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Plug & play
  • Mooi beeld

Anke Marije 19-09-2016

Gebruiksvriendelijke babyfoon!

Geschreven voor: Luvion Essential

Zeer tevreden over deze babyfoon! Eenvoudig in gebruik en super blij dat we gekozen hebben voor een babyfoon met camera. Scheelt heen en weer lopen om te kijken hoe ons kindje erbij ligt! Pluspunten: temperatuur babykamer wordt aangegeven en er zit een stand op waarbij het beeld automatisch aanspringt zodra onze baby geluid maakt.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Heldere display
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Batterij snel leeg

Kim 15-09-2016

Ideale, makkelijke, gebruiksvriendelijke babyfoon.

Geschreven voor: Luvion Essential

De babyfoon is makkelijk in gebruik en geeft een duidelijk beeld, ook in het donker. Je hoort je kindje ook heel goed. De babyfoon heeft makkelijk en helder menu waardoor je de babyfoon kunt gebruiken zoals je graag zou willen. De babyfoon is ideaal en zou hem zeker aanraden. Prijs kwaliteit verhouding is goed.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Groot/helder scherm
  • Gebruiksvriendelijk

Natascha 09-09-2016

Perfecte babyfoon

Geschreven voor: Luvion Essential

Ik ben zeer tevreden over deze babyfoon. Camera is goed zowel overdag als 's nachts. Makkelijk te installeren. Echt waar voor je geld.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Muziekjes klinken goed
  • Meerdere cameras mogelijk
  • Vox is ideaal

Minpunten

• Lengte van snoer

Remon 08-09-2016

Goede babyfoon

Geschreven voor: Luvion Essential

Nadat we eerst de Luvion Easy hebben gehad, toch besloten deze terug te doen omdat we niet tevreden zijn over de geluidskwaliteit. Met de Essential is dit een forse verbetering. Het belangrijkste uiteindelijk waar het voor moet dienen. Verder is het in aanschaf iets duurder dan de Easy, maar dat zie je ook! Betere beeldkwaliteit zowel overdag als 's nachts. Stand-by-tijd kan beter.
Slaapliedjes lopen oneindig door als je ze eenmaal aan hebt gezet.
Indien je door de babyfoon wil praten maakt de camera een kort krakend geluidje.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Geluidskwaliteit

Minpunten

• Korte stand-by-tijd

Evelien 06-09-2016

Gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Luvion Essential

Eenvoudig in gebruik en duidelijk beeld. De camera is eenvoudig ergens op de slaapkamer neer te zetten en de babyfoon is snel en gemakkelijk te gebruiken.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Scherp beeld

Minpunten

• Redelijk duur

LJ57 05-09-2016

Ideale Babyfoon

Geschreven voor: Luvion Essential

Onze dochter heeft ook deze babyfoon waardoor wij hem zelf in de praktijk konden testen voordat wij tot aanschaf zijn over gegaan. De Babyfoon wordt compleet geleverd met bevestiging materiaal voor zowel de camera als voor het snoer. Aansluiten is neerzetten of ophangen, snoertje erin en in stopcontact doen en aanzetten Monitor aanzetten en er is beeld. Ook in de tuin is beeld nog goed.
Kernwoorden zijn voor mij: eenvoudig aansluiten, duidelijk scherm en uitbreiden met meerdere camera's mogelijk.
Wat ik jammer vind is dat de camera nu (nog) niet te koop is met 2 camera's.

Pluspunten

• eenvoudig aansluiten
  • duidelijk beeld
  • uitbreiden mogelijk

Minpunten

• slechts1 camera standaard

Sonja 05-09-2016

Fijne babyfoon!

Geschreven voor: Luvion Essential

Makkelijk in gebruik, helder beeld. In ecomodus springt hij bij geluid en of beweging aan en de gevoeligheid daarvan is af te stellen. In huis goed bereik helaas in de tuin niet. Geheel storingsvrij.

Pluspunten

• Helder beeld
  • Gevoeligheid

Minpunten

• Accu
  • Geen bereik in de tuin

Thera 31-08-2016

Duidelijk zicht

Geschreven voor: Luvion Essential

Prima camera, stoort niet, geluid is duidelijk en aanpasbaar. Temperatuur is zichtbaar op het beeldscherm.

Swalex 03-08-2016

Top babyfoon

Geschreven voor: Luvion Essential

Sinds enkele dagen in het bezit van de Luvion Essential babyfoon.
Wat opvalt is de zeer goede beeldkwaliteit in het donker! Daarbij is de camera alsmede het beeldscherm unit lekker compact. Bereik niet getest, maar binnenshuis prima ontvangst.
Geluid is prima en eenvoudig harder of zachter te zetten. Accuduur is naar mijn mening voldoende, de ouderunit staat toch altijd onder spanning.
Kortom een product om aan te raden als je op zoek bent naar een goede babyfoon met camera!

Elmu 19-07-2016

Super babyfoon, zeer tevreden over beeld en geluid!

Geschreven voor: Luvion Essential

Na veel beoordelingen te hebben gelezen, uiteindelijk gekozen voor de Luvion Essential babyfoon. Ik heb op beiden slaapkamers een camera staan en neem de unit mee als ik even op bezoek ga bij mijn ouders, die wonen naast ons. Signaal is goed ondanks vrijstaande huizen met dikke muren. Geluid is fantastisch, elk piepje, zuchtje wordt waargenomen. Verder zit er alles op wat je van een babyfoon verlangt. Makkelijk te installeren en degelijk materiaal. Kortom: top product!

P.s. In mijn zoektocht naar een Alecto of Luvion babyfoon ook gebruik gemaakt van marktplaats, zo staat er bijv. een enkele luvion te koop maar veel meer van andere merken, voornamelijk veel Alecto. Bij de beschrijving van losse camera's of units staan dan vaak dat camera of unit kapot is gevallen of wegens aankoop andere babycam. Dat gaf voor mij de doorslag van de kwaliteit van Luvion, aangezien deze geen negatieve berichten hadden.

Kevin 14-07-2016

Top babyfoon

Geschreven voor: Luvion Essential

Aanrader voor iedereen!! beeldkwaliteit zeer goed en heel prettig om je kindje te zien liggen in bed moet je niet bij elk geluidje gaan kijken

Owies 12-07-2016

Prima babyfoon

Geschreven voor: Luvion Essential

Overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik.
Bereik is goed en het beeldkwaliteit ook.
Erg blij mee!

JudithK1986 01-07-2016

Tevreden over aankoop

Geschreven voor: Luvion Essential

Voor deze prijs voldoet de babyfoon aan onze verwachting. De babyfoon is gebruiksvriendelijk en beeldkwaliteit is voldoende. Wat ons betreft een aanrader.

Sofie 26-06-2016

Goede aankoop!

Geschreven voor: Luvion Essential

We kochten deze babyfoon voor onze kleinste spruit.
Beeldkwaliteit vind ik erg goed, ook de nightvision.
De slaapliedjes klinken erg zacht en aangenaam.
Blij dat er terugspreekfunctie op zit, maar nog niet getest. Daarvoor is ze nog te klein...
Batterij gaat net lang genoeg mee voor de kleine dutjes. 's Avonds/ 's Nachts gaat hij in het stopcontact.

Erg blij met deze aankoop. Zo kan ik zelf ook gerust zijn als het kleintje boven in alle rust kan slapen.

Paul K 23-06-2016

Fijne beeldbabyfoon

Geschreven voor: Luvion Essential

We hadden eerst een andere beeldbabyfoon, maar die had nogal wat mankementen (storingen, oplaadproblemen door fragiel stekkerpoortje). Na 3 keer een defect geld terug gekregen en deze Luvion besteld. Tot nu toe zijn we heel tevreden! Afgezet tegen de vorige die we hadden, vinden we de Luvion op veel punten beter: - Bereik is (iets) beter: buiten nu ook achter in de achtertuin bereik. - Batterijduur is beter: zit ook een Li-ion blokje in, lijkt me beter dan de 2 samengebonden penlites van de Motorola. - Scherm kan helderder ingesteld worden. - Gebruiksvriendelijker bediening, zoals volume direct verhogen/verlagen zonder eerst menu te moeten openen. Enige wat Motorola wel had en de Luvion niet is dat de camera niet bestuurbaar is door de ouderunit. Als je een review post en de link mailt naar Luvion dan krijg je een cadeautje van ze. Leuk, maar ik vraag me wel af of deze prikkel effect heeft op de zuiverheid van de reviews.

M 22-06-2016

Uitstekende babyfoon

Geschreven voor: Luvion Essential

Vele mogelijkheden en zeer simpel aan te sluiten
Reageert snel op geluidjes (ook in te stellen) ook rustgevende achtergrondmuziek mogelijk

RTC 19-06-2016

De Luvion Essential doet wat ie moet doen

Geschreven voor: Luvion Essential

- Nette witte camera die in alle richtingen is in te stellen
- Helder signaal en beeld in het licht en het donker
- Nette console die ook mobiel werkt op batterijen
- Bij Bol.com besteld met gratis leuk nachtlampje
Degelijke kwaliteit voor een nette prijs

Fam. Schrijver 08-06-2016

Fijne babyfoon

Geschreven voor: Luvion Essential

Prima babyfoon. Makkelijk aan te sluiten, beeld en camera zijn goed en makkelijk af te stellen. Het knopje van de energiebesparing zit helaas naast die van de muziek, hierdoor zet je soms de muziek per ongeluk aan.

Thea 01-06-2016

Super top geweldig

Echt een super ding😍..
Heb hem zelf al een tijdje nu voor een vriendin haar baby shower gekocht en hoop dat zij hem netzo geweldig vindt als ik

ehop 28-05-2016

Prima babyfoon

Geschreven voor: Luvion Essential

Wij zijn prima tevreden met de luvion Essential. Aangezien de kleine op en andere verdieping slaapt hebben we gekozen voor een babyfoon met camera! Erg handig dat je het geluid en helderheid vh scherm kan instellen!  Het is pikdonker op de slaapkamer vd kleine en toch is hij goed zichtbaar op t schermpje! Qua bereik werkt de babyfoon voor ons prima! In huis is de ontvangst perfect, buiten is dit niet altijd optimaal! Zou hem zeker aanbevelen. Werkt eenvoudig dus ook handig voor opa's en oma's.