Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 139 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Luvion Essential op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

s********@g******** 06-11-2023
Geschreven voor: Luvion Essential wit

Ik heb Luvion Easy cadeau gehad. Super goede babyfoon.
Je kan je baby goed in de gaten houden en multitasken onder de tijd dat ze slapen! Echt top!

n**g@l**e.nl 14-10-2023
Geschreven voor: Luvion Essential wit

Hele fijne babyfoon, makkelijk in gebruik en doet zijn werk goed.
Makkelijk harder en zachter te zetten, helderheid makkelijk aan te passen en heeft 3 muziekjes. Het scherm kan makkelijk uit en gaat aan bij geluid / beweging.
Het enige wat totaal niet klopt is de temperatuur indicator. Wanneer het zo’n 18 graden in huis is zegt de babyfoon dat het 28 graden is, hier is nog verbetering nodig.

Bij meerdere kindjes kun je door een extra camera te kopen het beeld delen en heb je dus maar 1 scherm, ideaal!

Al met al een hele fijne babyfoon voor een goede prijs! Wij zijn blij met onze aankoop!

Anita14 18-08-2023

Luvion babyfoon

Geschreven voor: Luvion Essential wit

Bereik is erg slecht, staat beneden meestal op dezelfde plek, maar vaak geeft de babyfoon aan dat er geen bereik is, heel vreemd, dag ervoor deed hij t wel. Op onze slaapkamer (wij slapen beneden in de slaapkamer) heeft ie maar op 1 plek bereik. En ja ook een nieuwbouwhuis. Beeld is na een aantal maanden erg slecht, nachtmodus beeld is bijna zwart behalve als je van bovenaf op de babyfoon kijkt. Over de batterijduur is ook vanalles over te zeggen.

Blue 09-03-2023

Luvion easy

Geschreven voor: Luvion Essential

Goede babyfoon met goed bereik . Duidelijk scherm . Goed product
We hebben er inmiddels een tweede bij gekocht .
Gebruiken hem ook buiten doet het daar ook prima

Bodine 27-12-2022

Lijkt mooi maar valt erg tegen

Geschreven voor: Luvion Essential

We hebben de babyfoon nu 3 maanden in gebruik.
Prachtig, mooi beeld. Maar na 2 maanden zijn alle icoontjes verdwenen. Onze dochter is nu net 3 maanden en al snel waren alle knopjes zwart. Mijn vriend had laatst al per ongeluk het muziekje aangedrukt ipv de uitknop. Want hij zag het niet. Super onhandig. Ik hoor van vrienden die hem ook hebben, dat zij dit ook hebben. Erg jammer want het is een duur ding.

• Duidelijk beeld

Minpunten

• Slechte accu
  • Knopjes vervagen

m************@g******** 25-08-2022

Slecht product, slechte support vanuit Luvion

Geschreven voor: Luvion Essential wit

Gekocht bij Prenatal. Kennelijk in nieuwbouwhuizen veel problemen, bleek later uit reviews.
Klacht ingediend bij Prenatal, via hen naar Luvion doorverwezen. Bleek dat ik het maar moest opsturen om eerst uit te sluiten dat er geen defect was. Oh ja, ik kreeg nog allerlei vragen of ik het wel goed gebruik, zoals de antenne uitklappen etc.
Luvion weet dondersgoed dat ze een shitproduct hebben wat niet werkt in vooral nieuwbouwwoningen of grotere huizen.

De klachtafhandeling lijkt vooral bedoeld om drempels op te werpen. Ik heb er bij laten zitten. Uiteindelijk voor €20 bij Kruidvat een IP-camera gekocht, erg tevreden over! Bij ons komt er geen Luvion meer in.

Pluspunten

• Infrarood beeld

Minpunten

• Bereik
  • Temperatuur klopt niet
  • Slaapmuziekje erg hard
  • De laagste geluid gevoeligheid is te hoog

a**************@h********** 19-02-2022

Top babyfoon

Geschreven voor: Luvion Essential wit

Babyfoon heeft goed prijs en kwaliteit verhouding. Hij werkt met knoppen en is handzaam en formaat is goed. Beeldscherm is groot genoeg en nachtzicht is perfect. Bereik is goed en programma start snel op. Bereik is zelfs goed bij nieuwbouw huizen met betonnen muren en vloeren. Voix optie werkt goed en bespaart baterij. Babyfoon heeft alle opties welke je nodig heb zoals terug praten, liedjes op afstand. Minpunten zijn dat camera niet op afstand te besturen is de symbolen op de knoppen vervagen en dat batterij snel leeg is waardoor de babyfoon altijd aan de oplader moet.

Pluspunten

• Nachtzicht
  • Goed bereik
  • Voix opties en terugpraten

Minpunten

• Batterij snel leeg
  • Symbolen op kanoopen vervagen

t**********@g******** 28-01-2022

Een zeer betrouwbare oppas!

Geschreven voor: Luvion Essential wit

Wij hebben voor de oppasdagen van onze kleindochter de Luvion Easy gekocht. Het is een zeer betrouwbaar apparaat dat goed beeld en geluid geeft, zowel overdag als 's nachts. Dat geeft een heel gerust gevoel. En het is heerlijk als zij lekker geslapen heeft, wakker wordt om dan op de Luvion te zien dat ze in haar bedje nog lekker even met haar knuffel speelt! Wij zijn er in ieder geval heel, heel blij mee! Vooral met onze kleindochter, maar ook met haar 'beschermengel' Luvion Easy!

Pluspunten

• Goed beeld, zowel overdag als 's nachts!
  • Ook het geluid is goed.

Minpunten

• Geen!

d********@h********** 07-01-2022

Extreem snel leeg.

Geschreven voor: Luvion Essential wit

Beeld is goed alleen het scherm is zo extreem snel leeg dat hij meer in de oplader zit dan dat deze eruit is….

Pluspunten

• Goed beeld

Minpunten

• Scherm zeer snel leeg.

p******@l****** 17-08-2021

Luvion

Geschreven voor: Luvion Essential wit

Handig en makkelijk in gebruik! Makkelijk te installeren en goede kwaliteit.

Essie 28-07-2021

Geschreven voor: Luvion Essential wit

Heel fijne babyfoon, goed beeld en goede batterijduur. Er zit een temperatuuralarm op en een functie om terug te praten en een muziekje af te spelen. Het enige wat ik mis is een functie om de camera op afstand te draaien verder heel fijn en het geld waard.

Pluspunten

• Goed beeld
  • Lange batterijduur
  • Temperatuurmeter
  • Terug praten
  • Muziek afspelen

Minpunten

• Camera niet op afstand te draaien

SSR 21-06-2021

Kwalitatief goede babyfoon

Geschreven voor: Luvion Essential wit

Uitstekende babyfoon met goede beeldkwaliteit en geluid. Een echte aanrader!

Blooisi 16-03-2021

Praktische makkelijke babyfoon

Geschreven voor: Luvion Essential wit

Ik heb dit product aangeschaft omdat er veel lovende reacties waren. Zeer gebruiksvriendelijk apparaat zonder al te veel poespas. Houd wel rekening dat de camera altijd in het stopcontact moet. De monitor kan je los verplaatsten.

Tatjana 27-02-2021

Beste babyfoon !

Geschreven voor: Luvion Essential wit

Na veel navraag gedaan te hebben en reviews te hebben gelezen wilde wij heel graag deze babyfoon aanschaffen.
Dit omdat er gewoon geen negatieve review te vinden was en ik goede verhalen hoorde van ouders in onze omgeving.
We waren daarom ook heel blij dat we deze babyfoon cadeau kregen tijdens mijn babyshower.
Uiteraard zelf al meteen getest en gekeken hoe hij werkte.
Deze babyfoon is super makkelijk in gebruik, het beeld is heel duidelijk, en het geluid is ook uitstekend, je hoort de zachtste geluidjes al.
Ook is het bereik super goed, we nemen hem ook mee als we naar mijn schoonouders gaan. Daar slaapt onze zoon op zolder, en beneden hebben wij prima bereik, zelfs in de tuin.
Ook is het fijn dat je via de babyfoon tegen je baby/kindje kan praten.
Ik zou iedereen deze babyfoon aanraden, hij is het geld meer dan waard !

Pluspunten

• Bereik
  • Beeld
  • Geluid
  • Gebruik

Minpunten

• Prijs

Mateeke 11-02-2021

Prima babycamera

Geschreven voor: Luvion Essential wit

Fijne babyfooncamera. Goed zicht zowel in de dag als nachtfunctie. Ook het inzoomen is fijn, maar het beeldkwaliteit wordt dan helaas wel wat minder. 3 verschillende muziekjes mogeljjk en een functie om ze af te wisselen. Er wordt straks zeker een tweede camera besteld zodra de volgende komt! Geluid heeft wel een vertraging.

Pluspunten

• Goed beeld
  • Nachtfunctiw

Minpunten

• Bij inzoomen wordt de kwaliteit wat minder

Sanne R 31-01-2021

Product zelf prima, gebruiksvriendelijkheid NIET

Geschreven voor: Luvion Essential wit

wie heeft er in HEMELSNAAM bedacht om het knopje tbv het afspelen van muziekjes TUSSEN de volumeknop en de aan en uitknop te zetten? Even ter Info: s nachts wil je het beeld zo zetten dat hij alleen aanspringt bij geluid: dus je wil op de aan/uit-knop drukken hiervoor en hoevaak wil je wel niet het geluid zachter/harder zetten als je bv even wil luisteren of je baby nog in een diepe slaap zit etc. Na minstens 20x per ongeluk op de muziek knop te hebben gedrukt waarna mijn baby wakker werd (en die slaap is redelijk heilig) ben ik echt helemaal klaar en genezen van dit product.

Pluspunten

• Beeld en geluid is goed!
  • Goed bereik

Minpunten

• Gebruiksvriendelijkheid
  • Plaatsing van knoppen

Shirley 24-01-2021

Geschreven voor: Luvion Essential wit

Fijne babyfoon, heel blij met de nachtzicht functie. ik kan met een gerust hart mijn kindje in bed leggen, mijn eigen ding doen en hem toch in de gaten houden.
De terug spreek functie is ook heel handig zo kan ik hem laten weten dat ik eraan kom.

Pluspunten

• Fijn gebruik
  • Geluid is hard genoeg zelfs op de zachtste stand
  • Inzoom camera functie

Minpunten

• Camera moet altijd met netstroom

Ruud 04-01-2021

Geschreven voor: Luvion Essential wit

Een mooie babyfoon. De camera moet wel constant aan de stroom. Verder is het beeld en het geluid goed. Voldoet ons prima.

Pluspunten

• Camera

Minpunten

• Constante stroom van de camera

Chantal 26-12-2020

Luvion Essential

Geschreven voor: Luvion Essential wit

De babyfoon is gemakkelijk te installeren. De beeld en geluid kwaliteit is erg goed. Leuke pluspunten dat je kunt praten en een melodie kunt afspelen.

Pluspunten

• Beeld- en geluidskwaliteit
  • Makkelijk te installeren

Tamara 05-12-2020

Prima babyfoon

Geschreven voor: Luvion Essential wit

Na veel beoordelingen te hebben gelezen, uiteindelijk gekozen voor de Luvion Essential babyfoon. Goed bereik, muziek aan te zetten en helder beeld.

Pluspunten

• Bereik
  • Beeld
  • Muziek

Gen 03-12-2020

Goed en makkelijk

Geschreven voor: Luvion Essential wit

Het is een makkelijk te gebruiken product en werkt goed we zijn er tevreden over.
Helder beeld die je kan verstellen naar lichter of donkerder en dat geldt ook voor het geluid.

Tim 02-12-2020

slecht bereik

Geschreven voor: Luvion Essential wit

Volgens hun eigen website een bereik van 50 meter binnenshuis. In de praktijk kom ik na 20 meter al tot de melding dat het bereik weg is. Netjes doorgegeven aan de klantenservice maar op geen enkele manier nemen ze deze klacht serieus.. jammer.. voor ons geen Luvion meer.

Pluspunten

• makkelijk te koppelen

Minpunten

• bereik
  • batterij snel leeg
  • geen nachtmodes bij meedereecamera's

Dvermeer 28-11-2020

Luvion essential babyfoon

Geschreven voor: Luvion Essential wit

Erg tevreden. Doet het goed in het donker. Goed beeld, prima geluid. Je kan tot 4 camera's aansluiten mocht je dit willen. Erg makkelijk in gebruik .
Op aanraden van vriendinnen gekocht.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit in het donker
  • Praktisch

Minpunten

• Korte stand-by scherm
  • Klepje gaat snel kapot.

Oma Wilma 30-10-2020

Luvion icon deluxe

Geschreven voor: Luvion Essential wit

Wat een verademing na 2 eerdere miskopen eindelijk een goed werkend plug en play babyfoon/camera aangeschaft.
Heel simpel en zodra de stekkers in het stopcontact aangesloten zijn direct beeld en geluid. Een gebruiksaanwijzing jawel in het NEDERLANDS.
veel extra opties o.a temperatuur van het kamertje. Slaapliederen. terug spreek functie. Voedingstoffen wekker.
Ik ben een zeer blije oppas Oma.

Pluspunten

• Makkelijk te installeren meteen werkend

Minpunten

• Geen minpunten

Nalie2 24-07-2020

Mooie babyfoon

Geschreven voor: Luvion Essential wit

Mooie babyfoon met een goede prijs kwaliteit verhouding. Er zitten veel melodietjes op en de beeldkwaliteit is scherp. Het bereik is zelfs prima vanuit de tuin.