De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Luvion Icon Deluxe op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

s**********@h********** 15-05-2023

Werkt prima!

Geschreven voor: Luvion Icon Deluxe

Ik vond het een vrij prijzige babyfoon maar hij werkt zeker naar behoren. Goed geluid, duidelijk beeld, instellingen makkelijk aan te passen en leuk dat er opties voor muziekjes en terugspreken zijn.
Het bereik is goed en hij is makkelijk in gebruik. Heel fijn, dit grote scherm! Camera moet wel worden opgehangen en is minder stabiel bij neerzetten.
Ook de VOX stand vinden wij een uitkomst om niet van elk geluidje wakker te worden.

Rick 15-05-2021

Mooi product en handig in gebruik

Geschreven voor: Luvion Icon Deluxe

Het product functioneert goed en is makkelijk in gebruik. Er is duidelijk beeld en geluid. Het witte en strak design zorgt voor een mooie uitstraling. Daarnaast biedt deze babyfoon leuke functies zoals o.a. tunes van slaapliedjes.

Pluspunten

• Strak design
  • Handig in gebruik
  • Leuke extra functies

Gerben 17-04-2021

Luvion icon deluxe

Geschreven voor: Luvion Icon Deluxe

Super babyfoon. Werkt helemaal naar behoren. Mooi design en heel fijn groot scherm. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Duidelijk beeld en goed geluid.

Savannah 01-04-2021

Mooie prijs/kwaliteitsverhouding

Geschreven voor: Luvion Icon Deluxe

Fijn groot beeld en een goede kwaliteit camera, ook in het donker is het beeld goed te zien. Een niet al te dure babyfoon voor goede kwaliteit

Pluspunten

• Groot scherm
  • Meerdere camera’s op aan te sluiten

Minpunten

• Kamer temperatuur lijkt niet altijd te kloppen