Motorola MBP16 - Reviews

display
Muziek

markmvw 13-07-2013 Product paar weken in bezit

6,6
Bij mijn eerste zoon gebruikte ik een Philips Avent. Het bereik hiervan was beter dan deze Motorola. Ik woon in een nieuwbouwwoning met vier woonlagen. De Motorola haalt net 3 woonlagen, maar de verbinding valt toch nog vaak weg. Helaas slaapt mijn tweede zoon op de vierde woonlaag en kan ik niet in de tuin zitten. Dit kon met de Philips wel.

vcrrr 10-01-2013 Product paar weken in bezit

6,2
Ik ben niet tevreden over deze babyfoon.

Het bereik valt erg tegen.
Meerdere keren tijdens het gebruik knippert de ouderunit en geeft deze een signaal dat er geen verbinding met de babyunit is. Ik woon in een kleine woonboerderij, dus geen nieuwbouw met veel staal en beton. Dat mag dus het probleem niet zijn. Een andere DECT babyfoon van Alecto werkt prima.

Verder vind ik het jammer dat je niet via de ouderunit de slaapliedjes aan en uit kunt zetten. Dat kan alleen via de babyunit zelf.

Verder kun je de gevoeligheid niet instellen (dat heb ik althans niet in de handleiding kunnen vinden), ook jammer!

Pluspunten; de geluidskwaliteit en het design.

Ik retourneer dit model binnen de zichttermijn en bestel een ander merk/type.

JW1977 21-12-2012 Product paar weken in bezit

voldoet volledig aan de verwachting die ik had van Motorola qua geluidskwaliteit en ontvangst. We hadden hiervoor 2 niet dect babyfoons, beide lieten ons in de steek qua gevoeligheid voor geluid, ruis, accuduur en uitvallen zonder waarschuwing.

Deze motorola hadden we veel eerder moeten kopen en de oude weggooien. We horen precies wat er in de babykamer gebeurt. De verbinding blijft 10 seconden open, zonder ruis, zodat je gemakkelijk kunt inschatten of je gat kijken. Veel meer rust. Er zitten LED-jes op zodat je ook kunt zien hoeveel geluid er is als je het volume uitzet. Ook een alarmfunctie als je het geluid uitzet geeft de babyfoon een pieptoontje en laat even horen wat er gebeurt.

Ik kan 'm van harte aanbevelen aan andere ouders. Minpunt is dat de gebruiksaanwijzing beperkt is. Pluspunten: geluidskwaliteit, ontvangst, 36uur accu op het oudertoestel.