Maxi-Cosi PrioriFix rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Maxi-Cosi PrioriFix rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

rzijl 04-10-2010
Geschreven voor: Maxi-Cosi Priorifix zwart

We hebben deze stoel inmiddels ruim 2 jaar in huis. (en nog een tweede ook aangeschaft). En onze bevindingen zijn zeer positief: zeer eenvoudig te monteren middels isofix systeem, snel in slaapstand of rechtop te zetten. En het belangrijkste: de stoel is zeer veilig voor kinderen. De stoel zit muurvast in de auto en het extra pootje zorgt ervoor dat het niet kan kantelen. We hebben zeer kort een stoel zonder isofix geprobeerd, maar dan zit de stoel nooit zo goed vast. En ja, de stoel is duur, maar deze kosten worden ruimschoots gecompenseerd door de degelijkheid. (je zou het jezelf nooit vergeven als jouw kind iets overkomt door een goedkopere, kwalitatief mindere stoel te kopen)
Wel zien wij één nadeel: de bekleding is lastig te verwijderen.

Menno WGMR 29-01-2006
Geschreven voor: Maxi-Cosi PrioriFix rood

We hebben het stoeltje nu enkele maanden en hij bevalt uitstekend. Het in en
uit de auto halen met het IsoFix systeem is een fluitje van een cent en het
stoeltje zit vast als een huis.

Die uitstekende poot is wel irritant als je het stoeltje in je handen hebt maar
het installeren gaat probleemloos.

En de prijs is ook uit verhouding tot de MaxiCosis zonder IsoFix. Ik kan
moeilijk beoordelen of de voordelen dit nou goedmaken.

Desondanks een aanrader als je IsoFix hebt.