Recaro Young Sport - Reviews

autogordel
Plaatsing
met de rijrichting mee

Cendol 17-07-2012 Product jaar of meer in bezit

Robuuste, degelijke autostoel. Veiligheid en zitcomfort zijn uitstekend. Wel stevig aan de prijs, maar omdat de stoel voor verschillende groeifasen jarenlang gebruikt kan worden, ben je over de lange termijn gezien niet veel duurder uit. Gebruiksgemak is voldoende. Verbeterpunt hierbij is het systeem om de gordeltjes vast te maken; dit vereist wat behendigheid. Met onze oude Maxi-Cosi (groep 0) ging dat toch makkelijker. Overigens zit ons mannetje er na 'installatie' prima in. Ondanks de hoofdsteunen lijkt het uitzicht ook prima te zijn; hij ziet alle auto's en vliegtuigen langskomen.

andre35 20-02-2010 Product jaar of meer in bezit

ik heb dit stoeltje 2,5 jaar in gebruik en blijft er gewoon nieuw uitzien bij intensief gebruik. Het zit comfort is geweldig zeker op lange afstanden.Onze zoon nu 3,5 jaar zeurt nooit in de auto, ook op lange afstanden niet. Hij zit als een koning in zijn stoel

Elroy1972 08-08-2009 Product paar dagen in bezit

We gingen vandaag even oriënteren naar en Maxi-Cosi of Römer. Nou dat hadden we vrij snel besloten. Geen van beide. Wat een comfort biedt een Recaro tov de anderen. Ten opzichte van het harde plastic, biedt deze stoel lekker zacht velours/pluche zitting. Ook de inlay sluit erg goed aan. De handige inkeping in de gordels en de handige gordelspanners bieden veel gemak. Kortom, net in huis maar erg tevreden.. en vooral onze 8 mnd oude zoon glundert en is blij. De stoel is tevens geschikt voor groep 1+2+3, dus de aanschaf is het meer dan waard.

Stiftboy 07-05-2008 Product maand in bezit

Dit is een stoer exemplaar van Recaro!
Wij wilde eerst voor de Tobi gaan, echter hebben ze ons ervan kunnen overtuigen dat wij met deze stoel beter af zijn, qua veiligheid en gebruiksduur. De stoel ‘groeit mee’ met het kind, je hoeft dus niet vanaf 3,5 jaar weer een nieuwe stoel te kopen!
Al moet ik zeggen dat het aan &los trekken van de gordel niet makkelijk gaat. Maar heb het bij een ander zitje (Tobi) ook geprobeerd en ging daar net zo stroef eigenlijk, misschien is dit onder het mom van 'veiligheid' een normale zaak?
Verder zijn wij erg tevreden over deze stoel, hij straalt degelijkheid & veiligheid uit.

Jeroentje_nl 04-01-2007 Product paar weken in bezit

Sinds 3 weken de stoel in de auto voor onze dochter van 2,5 jaar. Stoel staat
in middelste stand. Installatie vrij makkelijk. Nu, met een winterjas en dikke
trui, is het wat krap in het stoeltje, maar niet TE krap.

Nadeel is wel dat door de hoofdbescherming ze niet meer echt makkelijk naar
buiten kan kijken of naar haar broertje naast haar in de auto. Verder maakt het
geheel een verzorgde indruk. Voor het geld en de tijd dat je met deze stoel kan
doen...weinig geld ten opzichte van je kind!