Alpine SPG 10C2 - Reviews

101 - 20000 Hz
Nominaal vermogen

9,1

willemtevreden 13-07-2012 Product paar weken in bezit

Wat mag je verwachten van speakers met een diameter van 10 cm ? Helemaal top. Boven verwachting veel geluid.Ik ben errug tevreden. Ik heb ze ipv de standaard 'Citroen' speakers in het dashboard geplaatst. Echt een wereld van verschil, ruimtelijk en ik hoor zelfs een bas ! Blij mee, voor weinig geld.

r-blue 14-05-2012 Product paar dagen in bezit

Uitstekende speakers met ingebouwde tweeters, verbazend dat deze 10 cm speakers zelfs nog een behoorlijke bas weten te produceren, als ik mijn hand op de dashboard leg voel ik de trillingen van de bas af spatten. Zeer zeker aanraders, ik zou ze alleen wel met een behoorlijke radio aansturen, anders haal je te weinig uit deze speakers om de aankoop te rechtvaardigen. Ik heb bij de montage in mijn aygo per speaker wel 2 oortjes moeten verwijderen om het passend te maken, gelukkig heeft Alpine hierin voorzien en kun je ze makkelijk afbreken, tevens word een alernatieve montage bijgeleverd voor als je de oortjes niet gebruikt. Al met al een aanrader.

Marco Mulder 24-02-2012 Product paar dagen in bezit

Deze speakers ben ik op het spoor gekomen omdat ik naar vervangende speakers op zoek was voor mijn Citroen C1. Hier zitten enkel twee 10cm speakers in het dashboard, en fabriek af zijn deze echt heel matig.

Ik wilde geen extra speakers inbouwen dus het moesten andere 10 cm speakers worden die ook een beetje lage tonen kunnen weergeven. Dat kunnen deze speakers prima, de speakers klinken totaal niet blikkerig waar bijv. de pioneer speakers in deze prijsklasse dat wel hebben. Voor deze prijs vond ik het de upgrade absoluut waard.