Pioneer TS-G1032i

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pioneer TS-G1032i op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bert 26-02-2017

Een hele verbetering

Geschreven voor: Pioneer TS-G1032i

Standaard zijn de speakertjes in iedere auto niet echt je van het.
Ik had al luidsprekers achterin mijn Peugeot 107 en nu vond ik dat de speakers in mijn dashboard wel wat beter konden en dit is gelukt. Ik heb ze speciaal op prijs uitgezocht en specificatie. De speakertjes hebben ondanks hun geringe formaat krachtige eigenschappen zoals een laag van 38 hz wat voor zo'n klein speakertjes best wel laag is en u zult ook niet lager aantreffen met zo'n formaat speaker, dit geldt ook voor het hoog, waar de meeste blijven hangen op 20.000 hz, gaat deze door tot 29.000 hz.
Kortom een goede en goedkope keuze.

Pluspunten

• Laag
  • Hoog
  • Vol geluid.

H. Prosje 07-04-2016

Mooie Luidprekertjes voor vanvanging standaard luidsprekers Suzuki Alto 2009 - 2015

Geschreven voor: Pioneer TS-G1032i

Klinken veel beter dan de standaard luidsprekertjes van mijn Suzuki Alto uit 2013.
De Pioneer luidsprekertjes klinken helder en hebben mooie heldere hoge tonen.
De bas is strak, maar komt niet heel laag,
en een ultra lage bas zoals een Subwoofer heeft hij al helemaal niet.maar dat kun je ook niet van 10 cm luidsprekertjes verwachten.

Al met al een prima keuze, ben nu ten miste van dat schreeuwerige hoog af en kan nu veel langer dan 10 minuten genieten van muziek in mijn auto zonder dat het schreeuwerige geluid van mijn oude autoluidsprekers mij de strot begint uit te hangen.