Hertz HSK165

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Hertz HSK165 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ricky 24-03-2012
Geschreven voor: Hertz HSK165

Toen ik bij Navishop.nl in Nootdorp deze composet in de demowand beluisterde, was ik al zeer onder de indruk. Maar nu ze (i.c.m. een JVC-multimedia/navigatieunit) in de (met Dynamat gedempte) voorportieren gemonteerd zijn, is het elke rit iedere keer weer genieten.

Ongelooflijk, wat een geluid komt er uit die dingen zeg! Het laag is superstrak met een sprankelijk hoog, en daar tussenin is er ook niets te klagen. Als ik goed luister naar bepaalde nummers, dan hoor ik zelfs details die ik thuis niet hoor. En 'n hoogwaardige Denon receiver met Bowers & Wilkins luidsprekers @home klinken toch al aardig, dacht ik? En dan zijn er nog niet eens een subwoofer en/of versterker aangesloten, die de boel eventueel nog verder kunnen "opkrikken".

Kortom, ik ben supertevreden en maar heb wel één minpunt. En dat is het feit dat ik het fabrieksspul in m'n automobiel niet eerder heb laten vervangen...

Wanneer je toe bent aan een audioupgrade voor je voertuig, dan kan ik je deze Hertz HSK 165-composet van harte aanbevelen. En geloof me, in je auto klinken ze nóg beter dan in de demowand...
(Ik heb in mijn beoordeling de maximale score gegeven, maar Vormgeving (je ziet ze niet), Duurzaamheid (nog te vroeg) en Handleiding (niet nodig) zijn eigenlijk niet van toepassing).