Kenwood KMM-BT505DAB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 32 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood KMM-BT505DAB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

John 25-06-2021

Prima geluid

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT505DAB

Prima prijs voor goede kwaliteit, mooie vormgeving handig in gebruik.prima koop voor weinig, zeker aan te bevelen

Fransje 28-09-2020

Hele mooie radio met super wel mogelijkheden!!!!

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT505DAB

Na heel veel kijken en vergelijken toch besloten om dit apparaat te kopen vanwege alle afspeelmogelijkheden, instelmogelijkheden, en audiokwaliteit. Speelt geweldig en heel mooi om te zien!!

Pluspunten

• Audio
  • Uiterlijk

Maarten 12-09-2020

Maximaal waar voor je geld

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT505DAB

Ik wilde een autoradio met DAB+, Bluetooth en carkit. Deze radio heeft dat allemaal voor een strakke prijs en uitstekende geluidskwaliteit. Alles wat ik wilde voor de laagste prijs.

Pluspunten

• DAB+
  • Bluetooth

Minpunten

• Installatie van DAB+ antenne is wat lastig

Jan 29-08-2020

Goede autoradio

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT505DAB

Had een nieuwe radio nodig in de vrachtwagen en wilde dab+ eens proberen
En dat bevalt goed
Goed geluid en vrij eenvoudig aan te sluiten
Ik heb alleen liever een buiten antenne ipv een ruitantenne die bijgeleverd word

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • Alles zit erop

Minpunten

• Ruit antenne

Robbert 23-07-2020

Super geluid

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT505DAB

Omdat ik een DAB+ radio wilde hebben gezocht naar een betaalbare radio. Ik kwam uit op deze radio. De radio is minder diep van formaat dus geen gedoe met kabels achter de radio. En de DAB+ werkt perfect op deze radio. Bluetooth werkt ook erg goed samen met Spotify.

Pluspunten

• Dab+
  • Bluetooth
  • Formaat

Minpunten

• Nog geen

Martin 18-07-2020

Prima apparaat

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT505DAB

Inmiddels een poos in gebruik. Mijn werk en privé mobiel altijd tegelijk verbonden. Super handig. Muziek luisteren was nooit zo makkelijk (tov) de standaard radio in mijn Panda.
========================

Review van 30-03-2020

====================

Ter vervanging van de standaard radi/cd speler in mijn Fiat Panda 2016.
Apparaat werkt goed, mooi geluid en nu DAB+. Wat een gemak.
Daarnaast zijn nu mijn werk en privé iPhone gekoppeld via BlueTooth. Geen geklooi meer met de ene aan de ander uit.
Inbouw was een fluitje van een cent, instellen ook zeer gemakkelijk.

VRN 10-07-2020

BMW e38

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT505DAB

Autoradio past in BMW e38 doordat het maar 10 cm diep is. Past op de plek van de cassetterecorder. Samen met speciale koppelmodule werkt ook de stuurwielbediening. Zowel voor volume knoppen als voor telefoneren :)

Pluspunten

• Koppelt automatisch met iphone
  • Simpele bediening

Minpunten

• geen?

Kalk 06-07-2020

KMM-BT505DAB

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT505DAB

Gebruik deze set nu een week. Tot dusver wisselende dagen qua tevredenheid. Het aansluiten en installeren ging makkelijk. Prima indeling qua knoppen en zeer overzichtelijk. Heel veel mogelijkheden om instellingen aan te passen naar eigen voorkeur. Eerste gebruik telefoon zeer verbaasd over goede kwaliteit geluid. Zowel voor mij als de ontvanger. DAB+ is goed als de zender niet weg valt. Dat is nog even wennen. De Bluetooth verbinding is het geen wat mij de 7 laat geven. Anders was het voor mij echt een 9. Soms hapert de Bluetooth verbinding en soms niet. Of het nu de BT audio is of Spotify BT verbinding, het valt soms weg. Al geprobeerd de telefoon op een andere plaats te plaatsen maar geen verbetering. Een andere dag kan het maar zo zijn dat alles perfect werkt. Dan geniet ik echt van de afspeellijsten. Ik weet niet of het aan het buffer programma is te wijden maar ik moet daar nog iets op zien te vinden. Verder echt blij met de radio. Prima versterker van 50watt. Is voor de "normale" luisteraar voldoende maar de aansluitingen voor een versterker of subwoofer zijn uiteraard voorbereid. Er van uitgaande dat er bij mij in de auto iets niet helemaal in orde is kan ik de set echt aanbevelen. Pluspunt voor mij is de perfecte geluidsverbinding en instel mogelijkheden van de telefoon. Gewoon super.

Veel plezier ervan mocht je 'm aanschaffen.

Pluspunten

• Kwaliteit verbinding telefoon.
  • Overzichtelijke indeling en knoppen

Minpunten

• Haperende Bluetooth ( kan in de auto zitten)

Hendry 06-06-2020

Mooi kleurrijk scherm. Goed te bedienen

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT505DAB

Mooie autoradio, met vele opties. Werkt zoals een radio hoort te werken. Geluid afstellingen perfect

Pluspunten

• Veelzijdige afstellingen audio
  • Radio kleuren apart in te stellen

stefan michael 20-05-2020

Mooi duidelijk toestel.

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT505DAB

Ik heb deze radio gekozen vanwege bleutooth in combinatie met D.A.B.
Ik ben sinds 30 jaar al gebruiker van kenwood radio's .
Altijd mooi display , gebruiksvriendelijk en mooi geluid.

Pluspunten

• Duidelijk scherm
  • Mooi geluid
  • goede beschrijving
  • meerkleurig scherm
  • prijs

andre 14-05-2020

prima radio

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT505DAB

Goed geluid. Gebruik in boot. Voldoet aan verwachtingen, veel mogelijkheden, prima radio, goed geluid. Goed geluid. Gebruik in boot. Voldoet aan verwachtingen, veel mogelijkheden, prima radio, goed geluid.

Ronny 05-05-2020

Niet ingewikkeld

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT505DAB

Een mooie autoradio met een mooie prijs. Vrij simpel te bedienen. Fijn dat er Bluetooth op zit, zodat je in de auto ook Spotify kunt luisteren.

Pluspunten

• Simpele bediening.
  • Display kleur kiezen.

Minpunten

• Zou er geen weten

FrancisThePope 25-04-2020

Radio

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT505DAB

De stappen zijn goed beschreven in de gebruiksaanwijzing. Als je deze volgt kan het bijna niet misgaan. De microfoon werkt goed met bellen ook werkt Spotify prima via bluetooth.

Pluspunten

• Microfoon werkt prima
  • Bluetooth werkt ook god

Minpunten

• Wel basiskennis hebben van elektra

P. Hendriks 19-04-2020

Dab+

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT505DAB

Mooi display ,kan elk gewenst instrumenten lichtkleur afgestemd worden, zo blijft het een moot geheel, veder handig te bedienen, dab+ lekker helder en zuiver, goede kwaliteit, telefoon helder en goed, super allemaal! Een aanrader.

Pluspunten

• Dab+
  • Display
  • Helder geluid
  • Bedienen

Martin 30-03-2020

Super fijne Digitale Media Receiver

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT505DAB

Ter vervanging van de standaard radi/cd speler in mijn Fiat Panda 2016.
Apparaat werkt goed, mooi geluid en nu DAB+. Wat een gemak.
Inbouw was een fluitje van een cent, instellen ook zeer gemakkelijk.

Pluspunten

• Handig voor twee smartphones
  • DAB+
  • Diverse aansluit mogelijkheden

Paul 24-02-2020

Fijne radio met goed geluid

Precies wat is beloofd.
Afneembaar, te plastic, front had voor mij niet gehoeven.
Volume knop met handige functies maar voelt daardoor wat minder robuust.

Pluspunten

• Geluid
  • GUI
  • Mogelijkheden

Minpunten

• Plastic front
  • Wiebelige volume knop

Nenm 15-02-2020

Makkelijke bediening

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT505DAB

Goede autoradio ziet er goed uit en goed geluid makkelijk bedienbaar via de app tevens ook via de druk en draai knoppen
Werkt perfect samen met IPhone en Samsung tevens fijn dat je meerdere telefoons kan koppelen
Bellen met de Bluetooth carkit werkt ook goed

Pluspunten

• Duidelijk beeldscherm
  • Goed geluid

Louis van den Hurk 04-02-2020

KMM-BT505DAB

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT505DAB

Mooi product, klein en makkelijk in te bouwen. Kabels goed weg te werken omdat er geen cd-rom in zit. Ik heb dit product gekocht vanwege de vele mogelijkheden, zoals BT-audio, USB, DAB+, aux, spotify, je kunt de kleur aanpassen. Helaas werkt de Android app niet op android 10, maar dat zal in de toekomst opgelost worden vermoed ik. Ik heb het ingebouwd in een renault clio 3 uit 2011, module bijgekocht i.v.m. antenne en stuurwiel bediening, maar dat werkt nu perfect. Geluid is goed, vele instelmogelijkheden wat dat betreft. DAB+ nog niet kunnen testen want ik heb de antenne nog niet ingebouwd wegens tijd gebrek, maar dat komt nog.

Pluspunten

• bediening
  • geluid
  • mogelijkheden
  • modules voor aanpassing aan bediening bij stuur

Stefan 15-09-2019

Goede radio voor een zachte prijs!

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT505DAB

In mijn vorige auto heb ik de voorganger van dit model radio gemonteerd (KMM-BT504DAB) en die was mij uitstekend bevallen dus stond dat type weer op de shortlist toen ik een radio zocht voor m'n huidige auto. Ondertussen bleek er echter een nieuwe versie te zijn en dat is dus degene die ik nu heb gekocht. Qua prijs maakte het bijna geen verschil of ik het uitgaande type zou kiezen of de nieuwe dus koos ik voor degene die ik het mooiste vind. Bij de nieuwe vind ik de lay-out van de knoppen net wat fraaier. Als je naar de specificaties gaat kijken dan verschillen dit type en z'n voorganger niet noemenswaardig van elkaar.

Ik heb ook nog wel gekeken naar andere merken radio's maar ik kom toch meestal weer bij Kenwood uit. Als het om 1DIN-radio's gaat spreekt hun design me vaak het meeste aan en ik vind de knoppen van een Kenwood vaak net wat steviger aanvoelen dan bij de meeste concurrenten.

Wat echt ontzettend handig is aan de KMM-reeks van Kenwood is de geringe inbouwdiepte. Zowel bij m'n vorige als m'n huidige auto hield het niet echt over qua ruimte achter de radio. Zeker wanneer je ook nog adapterkabels kwijt moet zien te raken achter de radio. In mijn geval 2; Quadlock - ISO en ISO - Mitsumi. Die laatste wordt overigens meegeleverd bij de radio.

Het is netjes dat Kenwood ook een DAB-plakantenne mee levert, maar zelf gebruik ik dat soort antennes liever niet. Als je dan toch geld uitgeeft aan een goede radio neem ik liever ook direct een goede DAB-dakantenne van Calearo.

De geluidskwaliteit is prima en het is niet al te moeilijk om de basis-functies van de radio zonder het lezen van het instructieboekje te doorgronden. Koppelen van de telefoon is ook makkelijk.

Als het gaat over handsfree bellen komen we wel een minpuntje tegen; de microfoon vind ik niet bovengemiddeld goed, ik zou zeggen 'matig'. In m'n vorige auto had ik daarom ook een andere microfoon ingebouwd dan het meegeleverde exemplaar, aangezien ik die nog had liggen koste dat niks extra, maar nu was ik dus aangewezen op het meegeleverde exemplaar. Bovendien ben je met de standaardinstellingen echt slecht te verstaan voor degene die je belt. Het boekje dat wordt meegeleverd bij de radio is echter slechts een 'Snelstartgids' en daar staat niet in hoe je dit probleem kunt oplossen. Je moet hiervoor de gebruiksaanwijzing op de website van Kenwood downloaden. Als je die leest kom je er vervolgens wel achter hoe je de gevoeligheid van de microfoon anders kunt instellen. Met de microfoon op de gevoeligste stand vind ik het 'acceptabel'.

Wat mij betreft had Kenwood die snelstartgids beter achterwege kunnen laten en gewoon de gebruiksaanwijzing kunnen meeleveren.

De radio bied de mogelijkheid de kleuren van het scherm aan te passen, maar mocht je tussen de voorgeprogrammeerde kleuren nou niet de juiste kleur kunnen kiezen dan is het een aanrader op de 'Kenwood Remote app' te installeren op je smartphone. Die bied je onder andere de mogelijk om uit oneindig veel kleuren te kiezen. De rest van de app vind ik niet de moeite waard, maar voor de kleurinstellingen is het super.

Al met al ben ik reuze tevreden en heb ik zeker geen spijt dat ik weer een Kenwood heb aangeschaft. De radio ziet er goed uit, voelt solide aan, indien gewenst kun je ontzettend veel instellingen zelf wijzigen en hij is ook nog eens heel prettig geprijst. Wat mij betreft een aanrader!

Pluspunten

• Short body (geringe inbouwdiepte)
  • Variabele schermkleuren
  • Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding
  • Voelt solide aan
  • 2 telefoons tegelijk verbinden via Bluetooth

Minpunten

• Microfoon matig van kwaliteit
  • Gebruiksaanwijzing moet je zelf downloaden
  • Mitsumi aansluiting ipv ISO

boxdreamer 31-08-2019

geweldige radio voor weinig geld

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT505DAB

Mooie radio , goede ontvangst in alle modes. Handig alle andere snufjes zoals Spotify. Inbouw is extra makkelijk door het kortere formaat. Display kleuren zijn ideaal aan te passen.
Kortom een aanrader !

Pluspunten

• prijs
  • veel snufjes

Minpunten

• tot op heden geen

Fred 29-08-2019

Zeer complete autoradio

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT505DAB

Super complete autoradio, bevalt erg goed, 2 telefoons tegelijk verbinden, DAB+, iPod, Spotify functies, top.
Heel veel techniek voor een nette prijs. Eenaanrader dus.

Pluspunten

• 2 telefoons tegelijk verbinden
  • Spotify functie
  • DAB+

Minpunten

• door felle zon is scherm soms slecht leesbaar

Gerard 17-08-2019

Top radio

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT505DAB

Werkt perfect, werkt snel, goede ontvangst, makkelijk te gebruiken, goede kwaliteit muziek en dergelijke

nancy 10-08-2019

prima toestel

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT505DAB

kwalitatief is het een goed toestel.
is even wennen aan het menu, maar daarna prima te doen. goede ontvangst.

Frits 07-08-2019

Goed geluid met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT505DAB

Goed geluid, veel features, leuk uiterlijk, makkelijk in gebruik, goede prijs kwaliteit verhouding, intuïtief.

Pluspunten

• Wijst zichzelf
  • Mooi geluid

Boudewijn 03-08-2019

Goede prijs kwaliteit

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT505DAB

Goed geluid veel mogelijkheden. Goede prijs kwaliteitverhouding. Makkelijke bediening. Makkelijk in te bouwen.