LG LAC-6700R

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG LAC-6700R op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

drummerwally 18-02-2008
Geschreven voor: LG LAC-6700R

Wat een prijs-kwaliteit verhouding zeg! Heb een showmodel (laatste in de winkel) gekocht en daardoor nog eens 10% eraf!!! Het is waarschijnlijk een latere editie want hij speelt gewoon WMA bestanden af evenals MP3. Er is de mogelijkheid te zoeken per track en per map. Dit geldt ook voor de shuffle functie . Hij is lekker degelijk en het geluid is relatief goed. Misschien nog wel beter dan goedkope modellen van de bekendere merken als JVC, Kenwood of resp. Sony (en die zijn vaak nog duurder ook!!!). Prima EQ mogelijkheden. Goede Handleiding zonder veel poespas. Installatie is een eitje; de ISO stekker zit gewoon vast in de achterkant van de radio gemonteerd dus geen geprop met een draadboom!!!(Alsje geen ISO hebt zit er wel een draadboom bij geleverd!) Pre out aanwezig dus versterker eraan en knallen. Prima ontvangst en voorkeuzezenders zat. Het beste is mijns inziens nog wel de styling. Hij oogt zeer exclusief en degelijk.

Powerpulse 07-01-2008
Geschreven voor: LG LAC-6700R

De eerste of tweede bericht die ik las sloegen de twijfels of ik deze autoradio/CD/MP3 met USB zal aanschaffen of niet. Maar voor zoveel opties voor zo weinig geld moest ik het maar proberen. Om eerlijk te zeggen is alles oke. Wie het frontje er niet goed op kan krijgen heeft twee van z'n slechtere handen/armen. En als je ontvangst niet goed is dan ligt het gewoon aan je antenne. Want ik heb zelfs nog ontvangst in Duitsland. Geluid is meer dan goed en op dit moment ben ik er content mee. Dus als je een goed stukje geluid wil, met een USB-tje erin. dan is dit een aanradertje. Trouwens ik kan geen WMA bestanden afspelen, alleen maar MP3 maar daar doe ik niet zo moeilijk over ;-). Dus mijn gemiddelde cijfer is een goeie 8!

dennis zwolle 05-01-2008
Geschreven voor: LG LAC-6700R

voor de prijs hoeft je t niet te laten.
prima kwaliteits/prijs verhouding.
prima toestel.
en geeft ook de titels bij de usb aan.en t radio ontvangst is ook prima
dus sommigge mensen zullen wel iets niet goed doen!

Dexter 20-09-2007
Geschreven voor: LG LAC-6700R

Prima tevreden. Wil binnenkort nog nieuwe luidsprekers aanschaffen, moet het voorlopig nog even met de speakers in de deuren doen. Zelfs dan is het geluid niet slecht.
Goede prijs/kwaliteitverhouding.
Als ik dan toch een minpuntje moet noemen: Het terugzetten van het frontje vind ik niet zo gemakkelijk, maar misschien moet ik daar wat handiger in worden.

quorton 20-08-2007
Geschreven voor: LG LAC-6700R

Wat een waardeloos ding. Automatisch zoeken naar zenders werkt voor geen meter, een sterke zender als 3FM vind ie niet eens, zelfs niet via semi-automatisch.
Het geluid is wel redelijk, maar niks bijzonders, de USB werkt maar laat geen bestandsnamen of niks zien, ook geen folders, alleen track 1 t/m ...

Voorlopig zal ik het hiermee moeten doen, maar zo gauw pioneer weer nieuwe modellen uitbrengt stap ik weer mooi over naar pioneer.

Pieter Bruinsma 09-07-2007
Geschreven voor: LG LAC-6700R

Fantastische radio, goed geluid en erg gebruiksvriendelijk. Biedt veel voor een goede prijs!!