JVC KDT801BT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC KDT801BT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Tim 01-06-2021

Goed geprijsd kwaliteit radio

Geschreven voor: JVC KDT801BT

Ik heb deze radio gekocht als vervanging van me andere jvc radio. Vindt het een fijne radio regeert goed op knopjes. Heel veel verschillende settings en extras. Ook handig is de microfoon die enorm makkelijk aan te sluiten was net als de rest van de radio! Het geluid is top geen andere woorden voor. De bluetooth en subwoofer aansluiting zijn super voor deze prijs een top radio!

Pluspunten

• Makkelijk installeren
  • Makkelijk configureren

Minpunten

• Volume knop inplaats draaiknop

Gio 30-11-2020

Top radio voor een top prijs

Geschreven voor: JVC KDT801BT

Simpel in gebruik, veelzijdig en een strak design. Bellen, muziek streamen of Cd's afspelen kan allemaal met deze radio. Microfoon heeft een goede audiokwaliteit. Tot vijf telefoons tegelijk met Bluetooth verbinden is een nuttige eigenschap als je vaak met gezelschap rijdt. Ik ben er zeer tevreden mee. Microfoon is niet ingebouwd maar zit er los bij. Deze heeft een kabel, en deze mooi wegstoppen vergt wat handigheid. Ik heb er zelf een garage voor ingeschakeld.

Pluspunten

• Heeft een CD speler
  • Makkelijk te gebruiken, veel opties

Minpunten

• Microfoon mooi wegwerken is wat lastig

Jerney 31-10-2020
  • Product gekregen

Super radio, mooi en zit heel veel op

Geschreven voor: JVC KDT801BT

Al om het feit dat je kleuren kan veranderen van je scherm en Hands free kan afspelen en meerdere telefoons erop gelinkt kunnen worden, plus een aux aansluiting altijd handig..echt een aanrader zou ik zeggen

herman 27-05-2019

Mooi vorm

Geschreven voor: JVC KDT801BT

Mooie vorm gemakkelijk in gebruik en werkt perfect na een beetje spelen doet alles het, het geluid perfect de vorige was een Alpine.

Pluspunten

• makelijke bediening
  • super geluid

Minpunten

• heb ik nog niet gevonden