JVC KDT402

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC KDT402 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Els 12-07-2021

Goede radio, duidelijke handleiding.

Geschreven voor: JVC KDT402

Inbouwen simpel, geluid ook met beperkte speakertjes goed. Handleiding duidelijk.

Pluspunten

• Duidelijke handleiding
  • Goed geluid
  • Makkelijk in te bouwen

S 09-04-2020

Solide autoradio

Geschreven voor: JVC KDT402

Makkelijk te installeren. Verloop stekker zit erbij.
Helaas geen opbergbox om het frontje in op te bergen.
Goede kwaliteit radio, met goed geluid en ontvangst.

Pluspunten

• makkelijk te installeren
  • Verloopstekker aanwezig
  • Goed geluid

Minpunten

• Geen opbergbox frontje

Ira 01-04-2020

Mooie radio, goed geluid

Geschreven voor: JVC KDT402

Blij met mijn nieuwe autoradio, hij ziet er mooi uit, goed geluid. Echter kon niet koppelen met de iPhone 5 van mijn zoon via de USB aansluiting: hij zag hem wel maar er kwam geen menuutje voor dataoverdracht. Dat is wel jammer. Ik heb zelf een Android toestel maar heb nog niet geprobeerd om te koppelen met de USB. Mooie rode lichtjes, goede ronde geluidsknop.

Pluspunten

• Mooi
  • Goed geluid

Minpunten

• Geen USB verbinding met iPhone 5

George Stavorinus 31-01-2020

Makkelijke bediening

Geschreven voor: JVC KDT402

Voor onze tweede auto een nieuwe autoradio. Goedkope radio, met alle handige features, telefoon af kunnen spelen , mp3 enz. Gelukkig ook nog voor cd. Topradio.

KoperCDspeler 26-10-2019

Deze radio CD-speler is OK, maar ...... let toch even op!

Geschreven voor: JVC KDT402

Ondanks dat, en omdat, FM-zenders de komende jaren meer en meer zullen gaan verdwijnen vanwege de overgang naar DAB+ (hier wordt door verkopers - m.i. ten onrechte - niet of niet duidelijk genoeg voor gewaarschuwd!), heb ik deze eenvoudige AM/FM-radio met CD-speler voor 47 euro gekocht bij Bol.com. Heb 'm zojuist ingebouwd en het toestel (b)lijkt goed te doen wat het moet doen. Kortom, ik ben op zich beslist tevreden over deze autoradio met CD-speler van JVC.
Pluspunt:
Omdat auto's met radiovoorbereiding tegenwoordig vaak ISO-stekkers hebben (net als mijn auto), is het beslist prettig dat JVC een aansluitkabelsetje (van ISO naar DIN) meelevert bij deze autoradio met DIN-aansluitingen.
Twee minpuntjes:
1. Helaas is JVC niet zo attent geweest om er dan ook meteen even een antenne-adapter (van ISO naar DIN) bij te stoppen. Dat vind ik merkwaardig/inconsequent. Nu moet men toch nog even apart op jacht naar zo'n adapter. Dat kost je dan ongeveer 5 euro of meer (b.v. vanwege de verzendkosten), terwijl dat JVC hooguit enkele kwartjes had gekost, want de massaprijs is heel erg laag.
2. Gekker nog: Bij de montage-aanwijzingen op blz. 2 van de bijgeleverde Quick Start Guide ontbreekt volledig dat er ook een antenne aangesloten moet worden.
(Zou je die aanwijzingen van JVC exact opvolgen, dan moet je daarna de radio eerst weer uit het dashboard halen en helemaal opnieuw beginnen met monteren, dit keer dan wel incl. antenne-kabel.)

Pluspunten

• Lage prijs en prima prijs/kwaliteit-verhouding
  • Aansluitkabelsetje van ISO naar DIN is meegeleverd

Minpunten

• Géén antenne-adapter van ISO naar DIN
  • Misser in montage-aanwijzingen

xv920 24-09-2019

Goede prijs-kwaliteitsverhouding, makkelijk in bediening

Geschreven voor: JVC KDT402

Voor het geld een goed apparaat, geluidskwaliteit OK, veel opties en makkelijk te bedienen. Ook de USB en de front audio-ingang komen goed van pas.

aldert en joke 27-06-2019

eenvoudige bediening.

Geschreven voor: JVC KDT402

Niet teveel toeters en bellen maar lekker basic. Precies wat we zochten eenvoudige bediening maar met alles er op en aan wat wij wilden. Prijs is oké.

Pluspunten

• eenvoudige bediening