Kenwood DNX5180DABS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood DNX5180DABS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Bert van den Heuvel 27-09-2020

Prima beeld en gemakkelijk bedienen

Geschreven voor: Kenwood DNX5180DABS

Ik heb bewust voor het merk Kenwood gekozen omdat ik al jaren apparaten van dit merk koop vanwege de kwaliteit. Ook nu werd ik niet teleurgesteld.

Pluspunten

• Uitstekende beeldkwaliteit
  • Bedieningsgemak
  • Goede prijs-kwaliteitsverhouding

Minpunten

• Volumeknoppen zijn klein

Vos 11-03-2019

Kenwood DNX-5180DABS

Geschreven voor: Kenwood DNX5180DABS

Een chinees systeem vervangen voor deze Kenwood. Makkelijk in te bouwen en werkt direct zoals verwacht, snel en huidelijk.

Pluspunten

• Snel
  • Overzichtelijk

Ruud 08-08-2018

Tot nu toe een prima navigatie

Geschreven voor: Kenwood DNX5180DABS

Sinds 2 dagen in bezit. Tot nu toe prima radio. Ik heb de traffic info nog niet getest. Een nadeel is het uitwerpen van cd's. Dit gaat met een touchscreen knop. Ook van de radio/navi naar de cd gaat omslachtig. Dit gaat niet met 1 knop, maar je moet 3 touchtoetsen aantikken.

Pluspunten

• goed geluid

Minpunten

• cd laden
  • cd uitwerpen
Ruud 26-11-2018

Nu een paar maanden in bezit. Navigeren met Waze via de Weblink app werkt niet, loopt vast na enkele minuten, en het beeld past niet helemaal op het radioscherm. De traffic info maakt ook maar zelden verbinding. Geen aanrader.