Kenwood KMM-BT504DAB - Reviews

USB-aansluiting
Bluetooth

Roy de wilde 02-06-2018

Perfecte DAB+ met spotify en TuneIn.

Heb na aanleiding van de reviews op kieskeurig deze autoradio gekocht.
Ik ben echt blij verrast door de mogelijkheden van dit superieure radiootje!! Zeer kleine inbouwdiepte doordat cd speler overbodig is geworden. Perfecte ontvangst DAB+ door keurig meegeleverde antenne die wel even netjes aangebracht dient te worden maar de handleiding is hierover heel duidelijk!
Verder helemaal compateble met iphone(heb zelf iphone 7) ook de kenwoodapp is in de Appstore te downloaden voor iphone!! Dus radiobediening via je telefoon.
Ik vind dat je enorm veel krijgt voor een zeer kleine prijs €149,- incl verzenden

Pluspunten

• Zeer geringe inbouwdiepte
  • Meegeleverde DAB+ antenne
  • Volledig compatable met iphone
  • Zeer veel instelmogelijkheden audio
  • Perfecte DAB+ ontvangst

Minpunten

• Niet

Visser 17-06-2018

Terug naar Kenwood

Vanuit het verleden heb ik ervaring met autoradio's van Kenwood. na tussendoor een keer een ander merk gehad te hebben toch weer besloten om er een van Kenwood aan te schaffen. De ontvangst van een Kenwood is gewoon goed.
Met deze DAB+ autoradio kan ik weer jaren genieten van muziek in cd-kwaliteit!

Pluspunten

• Perfect geluid
  • Prima bediening

Chantal 03-06-2018

Dab plus radio

Goed werkende radio met een mooie uitstraling. Mooie muziek door dab+ en muziek luisteren via Spotify. Ook handig dat je je telefoon kan koppelen en zo kan bellen.

rob75 11-05-2018

Groot scherm,goede bluetooth voor handsfree bellen,

De prijs kwalitiet is goed, goede bluetooth voor handsfree bellen,goed geluid ,mooi groot display ,geen cd speler meer die gebruikte ik toch niet

Pluspunten

• goede bluetooth
  • mooi groot scherm
  • goed geluid

Casper 11-05-2018

Eenvoudige bediening, overzichtelijk configureerbaar scherm

Mijn BMW heeft het cassetebandjestijdperk achtergelaten en is overgestapt op Bluetooth streaming, spotify streaming, USB, aux aansluiting en bluetooth voor meerder telefoons. En dan natuurlijk ook digitale radioWaar ik zelf de ingebouwed telefoonfunctie heel fijn vind, zijn mijn kinderen met name blij met bovengenoemde. De menustructuur is uniform bedienbaar via de grote ronde knop, en de vele configureerdbare opties zijn dan ook makkelijk te vinden. Wel jammer dat het hele frontje eruit gaat en niet alleen een stukje als beveiliging. De verlichting kun je ook dashboard matchend maken want alle kleuren van de regenboog beschikbaar.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Goede microfoon
  • Veel standaar functies aan boord

Minpunten

• Display in Cabrio nog niet helder genoeg
  • Hele frontje dient als beveiliging verwijderd
  • Digitale radio behoeft aparte antenne op voorruit

Piet Nieuwenhuis 25-04-2018

Super DAB geluid

De radio geeft een super DAB geluid en is lekker compact. Bediening is duidelijk en het Bluetooth koppelen gaat heel simpel. Fijne radio!

Pluspunten

• DAB geluid
  • Compact