JVC KW-R930BT - Reviews

USB-aansluiting
Bluetooth

rien zuidhof 08-07-2018

overzichtelijk scherm erg mooie uit voering

ben er erg tevreden mee veel mogelijk heden erg mooie uitstraling en super geluid
ook erg makkelijk in gebruik zeker met telefoon

Pluspunten

• handig in gebruik
  • erg over zichtelijk

frank 24-06-2018

Overzichtelijk groot scherm

I.v.m. vervanging van een standaard ingebouwde radio waarbij de cd-speler het begeven had, was ik op zoek naar een 2-din autoradio voor een niet al te hoge prijs.
DAB+ is voor mij geen noodzaak. Vandaar denk ik de in verhouding lage prijs t.o.v. veel andere radio's. Voor mij heeft het voldoende gebruiksmogelijkheden. Geluid is prima en eenvoudig instelbaar, ook naar persoonlijke voorkeuren. Kleur van display kan overigens ook nog aangepast worden. Speelt tot nu toe alles af.

Koppelen via bluetooth van telefoons was nog wel even lastig. De tip in de gebruiksaanwijzing door de telefoons aan te sluiten op de USB ingang werkte echter perfect.
Ik heb de radio net een week, maar ben tot nu toe zeer tevreden; een prima apparaat voor een goede prijs.

Pluspunten

• telefoon is op te laden via usb-aansluiting
  • verschillende telefoons te koppelen

AxPro 03-05-2018

Geweldige Multimedia Radio!

Hij is gewoon in 1 woord: Geweldig!! Een lust voor oog en oren! Geweldig om te naar luisteren maar ook om naar te kijken. Tevens licht de gekleurde balken op bij het afspelen van muziek.

Pluspunten

• Het model
  • Bedieningsgemak
  • Fantastisch geluid

Minpunten