Kenwood KDC-120UG

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood KDC-120UG op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Jeroen Menkveld 30-06-2020

KENWOOD AUTO RADIO

Geschreven voor: Kenwood KDC-120UG

Om te beginnen ik zocht een autoradio, niet te duur en eenvoudig te bedienen. Nou die heb ik gevonden de KDC-120UG.van KENWOOD
Deze autoradio paste precies waar mijn oude radio zat. Was in 10 minuten door mijzelf ingebouwd. het geluid komt zuiver uit de speakers en de zenders waren zo gevonden en geprogameerd. ook de afstelling van Bas, tebbie,etc ging mij gemakkelijk af. Deze radio is precies wat ik zocht.

16-06-2018 17-06-2018

Super geluid

Geschreven voor: Kenwood KDC-120UG

Perfect geluid. Makkelijk te bedienen en mooi design. Verlichting dimbaar maar had wel iets meer gedimd gemogen

Pluspunten

• Geluid
  • Bediening
  • Instel mogelijkheden

Minpunten

• Erg felle verlichting

Seatmiidriver 25-05-2018

Leuke autoradio met voldoende mogelijkheden

Geschreven voor: Kenwood KDC-120UG

De autoradio gekocht voor onze 2e auto . Was op zoek naar een eenvoudige , niet te dure cd receiver met voldoende mogelijkheden. En deze Kdc-120UG voldoet aan alle onze eisen . Top !!!