JVC KD-DB98BT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC KD-DB98BT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

RZijp 31-03-2019

Top autoradio!!!

Geschreven voor: JVC KD-DB98BT

Geweldig apparaat. Allerlei handige functies. Prima te gebruiken met je mobiel en Spotify.
Je mobiel kun je instellen als afstandsbediening. Bluetooth werkt prima en er zit daarvoor ook nog een handig microfoontje bij. Ik gebruik deze radio met heel veel plezier. Het aansluiten van extra versterkers is geen probleem. Ook kunt je usb apparaten opladen en aansluiten. Voor het geld 'n koopje.

Pluspunten

• goed geluid
  • 2 mobiele telefoons tegelijk koppelen

John van't hoenderdaal 25-12-2018

super radio met goed duidelijk scherm erg helder

Geschreven voor: JVC KD-DB98BT

de kwaliteit van de dab+ is heel erg sterk de goede service van JVC en de vriendelijke uitleg als je ze belt of mailt de radio is makkelijk te bedienen en heel veel instellingen

Pluspunten

• mooi display goede dab+ prijs goed
  • gewoon een top radio

Minpunten

• geen
  • geen

Chris 07-09-2018

Topper

Geschreven voor: JVC KD-DB98BT

Super blij met deze aankoop. Wat een Top geluid. Kan nu alle streams van mijn mobiel in HD kwaliteit beluisteren. Wat zeker grappig is dat je met stem je telefoon contacten kan doen oproepen zonder afgeleid te zijn met rijden. Deze radio met DaB+ optie kan ik iedereen aanbevelen. Kost een paar stuivers meer maar dan heb je wel super geluid

Schalk 26-03-2018

Een perfecte alles in 1 car hifi radio

Geschreven voor: JVC KD-DB98BT

Ik heb voor deze autoradio gekozen, omdat hij alles in huis heeft in vergelijking met de standaard autoradio die erin zat. JVC is een heel goed merk wat ik in het verleden ook als autoradio had aangeschaft. De eisen die de radio moest hebben zijn DAB+, carkit, Bluetooth audiostreaming en CD-speler voor de cd's die wij nog hebben. Ook de aanwezige aansluitingen van USB en AUX aan de voorkant maakten de keuze voor deze autoradio nog makkelijker.

Deze radio heb ik nu een aantal weken in mijn bezit en ik heb er geen moment spijt van. De geluidskwaliteit is perfect. Zeker ook op DAB+ in vergelijking met FM. Ik luister nu standaard naar DAB+. Het signaal is heel goed door middel van de raamplakantenne.

Ook de carkit en het streamen van muziek via Bluetooth is uitstekend. Deze autoradio kan ik als gebruiker zeer aanbevelen. Het is nu niet meer nodig om nog allerlei losse elementen toe te moeten voegen en losse kabels te hebben. Behalve dan bij het opladen.

Het instellen vergt enige tijd, omdat er zo veel instellingen op zitten. De radio is dan wel naar eigen voorkeur in te stellen.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • DAB+ radio
  • Handsfree carkit
  • Bluetooth audiostreaming
  • USB en AUX op voorkant paneel

Minpunten

• Kleine gevoelige druktoetsen
  • Los frontje om mee te nemen

Michiel 19-03-2018

Prachtig geluid door digitale ontvangst, ook waar FM wegvalt

Geschreven voor: JVC KD-DB98BT

Geweldige radio. Alles zit erop wat je maar wilt om altijd muziek te hebben. En door de geweldige digitale radio ontvangst heb je een overvloed aan zenders.
Alles is in te stellen aan deze radio. Tot aan de regenboogverlichting van het bedieningspanel aan toe. Zeer tevreden mee.

Pluspunten

• Geweldige ontvangstkwaliteit
  • Tot op elk niveau in te stellen
  • verlichting front is te dimmen
  • Zeer goede geluidskwaliteit

Minpunten

• Maar 5 voorkeuzen voor de vele zenders
  • toonregeling zit ver weggestopt in menu

Ratje57 22-02-2018

Perfect in één Woord

Geschreven voor: JVC KD-DB98BT

De meest merken en modellen waren naar mijn mening te opzichtig.
De radio integreert mooi in het dashboard, zeker als je voor de Groene verlichting in gedimde stand kiest erg chique.
Instelling van de menu's vraagt wel wat gewenning maar is goed te doen.
Op de achterzijde aansluitingen voor extra boxen en eindversterker.
Kortom: op alle fronten een aanrader.

Pluspunten

• Stijlvol ontwerp
  • Uitzonderlijk functioneel
  • Hoogwaardige bouw
  • Goede geluidskwaliteit 4x50 watt
  • Gunstige prijs-kwaliteit verhouding

Minpunten

• Bijbehorende app kan beter
  • Afkortingen in de handleiding
  • Geen opbergdoosje

Jan Hubert 17-07-2017

Strak ontwerp; mooi gemaakt; uiterst functioneel

Geschreven voor: JVC KD-DB98BT

Ik zocht een autoradio met aux ingang of Bluetooth om muziek van de mobiele telefoon te kunnen afspelen. De meest merken en modellen waren naar mijn mening te opzichtig. Eén model stak er echter met kop en schouders bovenuit: de JVC KD-DB98BT, een model waar ook DAB+ ontvangst aanwezig is. De radio integreert mooi in het dashboard, zeker als je voor de blauwe verlichting in gedimde stand kiest erg chique. Instelling van de menu's vraagt wel wat gewenning maar is goed te doen. De iPod Classic kan niet via de menu's worden bediend, maar via de mini-jack werkt alles uitstekend. De ontvangst en geluidskwaliteit van DAB+ is een eyeopener, de automatische switch tussen FM en DAB+ ongekend. Op de achterzijde aansluitingen voor extra boxen en eindversterker. Kortom: op alle fronten een aanrader.

Pluspunten

• Stijlvol ontwerp
  • Uitzonderlijk functioneel
  • Hoogwaardige bouw
  • Goede geluidskwaliteit
  • Gunstige prijs-kwaliteit verhouding

Minpunten

• Bijbehorende app kan beter
  • Afkortingen in de handleiding