JVC KD-X441DBT - Reviews

Beoordeling op basis van 15 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Rico 28-04-2017 Product paar dagen in bezit

Veel mogelijkhede, geweldig geluid

Aangezien ik aan een nieuwe autoradio toe was, op internet gezocht wat er inmiddels allemaal te koop is. DAB+ was een van de eisen maar de prijs moest wel een beetje redelijk blijven. Gezien mijn eerdere (goede) ervaringen bij terecht gekomen. De KD-X441DBT leek mij wel wat en een grote webwinkel uit Rotterdam bleek nog eens een leuke aanbieding te hebben.
De radio was snel ingebouwd en ook de DAB+ antenne was snel geplaatst.
Het geluid is geweldig. Veel instelmogelijkheden v.w.b. het geluid met presets of eigen instelling. Verlichting is geheel naar eigen smaak aan te passen, voor zowel overdag als 's-avonds. Apart in te stellen kleur voor als de telefoon gebruikt wordt. Bluetooth werkt perfect met 2 telefoons tegelijk aangesloten. Gesprekken zijn duidelijk aan beide kanten van de verbinding. Middels de volume (draaiknop) wandel je zo door het telefoonboek van je telefoon. Ook is het mogelijk om muziek via Bluetooth of aux-kabeltje via de radio af te spelen, of vanaf een usb-stick.
Dat er geen CD's meer in kunnen is gezien de andere mogelijkheden geen gemis, bovendien heb je dan geen losse cd's meer in de auto rondslingeren.
wat mij betreft een perfect apparaat.

Pluspunten

• vele instelmogelijkheden
  • DAB+

Sjaak Bos 10-09-2017 Product paar dagen in bezit

goede ondersteuning van de smartphone, goed geluid

Ik heb dit product gekozen voor de mogelijkheden goede prijs en een nieuwe product, ondersteuning van 2 smartphones, controle met de smartphone en de dab ondersteuning

Pluspunten

• goed geluid
  • bediening goed

Minpunten

• beschrijving installatie dba+ antenne

Tamara 04-09-2017 Product paar dagen in bezit

Superfijne radio met goed geluid.

Mijn oude radio was aan vervanging toe en dat is nu in mijn auto te zien en vooral te horen.
Wat een heerlijke autoradio is dit. Lekker luxe met verschillende instelbare kleuren en vooral een makkelijk menu. En wat een super geluid !!
Eindelijk een hoop radiozenders, die ik tijden heb gemist, maar die ik weer haarzuiver kan ontvangen.
Al met al vind ik het een te gekke radio, met te gek geluid voor een nette prijs. Alleen met inbouwen moet je rekening houden dat je de a-stijl van je auto los moet halen omdat het antenne blokje contact moet maken met het staal.
Maar zelfs voor mij was dit de eerste keer inbouwen als vrouw zijnde goed gelukt.
Heb nog wel de rode en gele draadjes moeten kruisen, maar dit hebben ze me via de klantenservice goed uitgelegd. Alles werkt nu op en top naar behoren;-)

Pluspunten

• Goed geluid

Theo van den Broek 22-08-2017 Product paar dagen in bezit

Autoradio

Zeer gemakkelijk aan te sluiten, De goed ogende display bied vele mogelijkheden en natuurlijk zoals gewend van JVC een Geweldige Sound !!

Pluspunten

• makkelijk bedienbaar

F.K. 19-08-2017 Product paar weken in bezit

Prima radio met mooi geluid

Ik ben bijzonder tevreden over de radio. Als DAB+ geen bereik heeft, schakelt de radio over op FM (en later weer terug). Je kunt zelf veel dingen zelf instellen, zelfs de kleur van het display.
Het geluid is goed, vooral met DAB+ radio. Een cd-speler heb ik nog niet gemist.

Alleen de installatie van de DAB+ antenne vond ik een tegenvaller. In de gebruiksaanwijzing zat geen handleiding voor het installeren van de antenne, terwijl dat juist een flinke klus is waarvoor oa de A-stijl en het handschoenenkastje verwijderd moet worden. Dat geldt trouwens voor alle DAB+ radio's, dus dat kan ik JVC niet aanrekenen.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Veel opties

Minpunten

• Installatie antenne
  • kleine knopjes

Sven 09-08-2017 Product paar dagen in bezit

Top radio met DAB+

top radio specifiek met DAB+ functie doet precies wat het moet doen.
gemakkelijke installatie en bediening

Pluspunten

• gemakkelijke bediening
  • goed geluid

Lizette 03-08-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne autoradio KD-X441DBT

Gemakkelijk te installeren in de auto, geluid is top en er zitten voldoende opties op (wo DAB+ en handsfree bellen). Zoals gewend van JVC trouwens!

Jan 11-07-2017 Product paar dagen in bezit

geweldig geluid

Radio luisteren via DAB+ ,dan wil je nooit meer terug naar FM, wat een mooi geluid . Simpel te installeren zowel de DAB+ antenne als de radio zelf .Top radio !!!

Pluspunten

• geweldig geluid
  • makkelijk te installeren

Minpunten

• iets te kleine voorkeuzetoetsen

Peter 26-06-2017 Product paar weken in bezit

Helder geluid.

Mooi geluid en de BT verbinding met bellen is perfect. Ook de service was goed want ik kreeg zonder problemen een nieuwe microoon toegestuurd want ik wilde niet alles terugsturen omdat alleen de microfoon niet werkte.

Ikke 24-06-2017 Product paar weken in bezit

Super radio

Het is een super radio
Veel mogelijkheden ,gemakkelijk in gebruik,perfct werkende en goed verstaanbare carkit,
kleur verlichting zelf in te stellen.
dab+ werkt ook prima en veel fantastische extra zenders die je op fm niet aan kunt zoals Arrow,radio10 60-70 , Qmusic nonstop en nog veel meer

Pluspunten

• goed geluid
  • goede carkit
  • veel zenders
  • veel instelmogelijkheden

H. Dogger 18-06-2017 Product paar dagen in bezit

telefoon met bluetooth makkelijk te installeren.

ik heb dit product gekozen omdat, in de 1e plaats mooi vindt, bluetooth heeft en de kers op de taart DAB+ heeft. alleen... ondanks de tip van jvc dat je je frontje moet verwijderen tegen diefstal, leveren ze er geen opberg doosje voor je frontje bij. kijk da's nou jammer

Pluspunten

• bluetooth
  • dab+
  • mooie vormgeving
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• geen opberg doosje voor je frontje. jamme

Ruud 05-06-2017 Product paar weken in bezit

Veel mogelijkheden

Fantastische radio, veel zenders met dab+ perfect werkende en duidelijke carkit gemakkelijke bediening

Pluspunten

• Veel instel mogelijkheden
  • Prima geluid

Minpunten

• Geen Nederlands menu instelbaar

Frank Kemp 30-05-2017 Product paar dagen in bezit

Super radio

Super radio met veel mogelijkheden en instellingen.
Handige app voor de afstandsbediening
Equalizer met alle mogelijke instellingen
Ook opladen gaat erg goed

Pluspunten

• Goedegeluid
  • Makkelijk bedienen

andre408 25-05-2017 Product paar weken in bezit

top product,klein product met vele kwaliteiten zuiver geluid

top product geen onnodige functies ,dab+ werkt perfect. gewoon een heel prettig apparaat aanrader voor iedereen die niet overdreven veel functies wil hebben

Pluspunten

• geluid
  • inbouwen
  • handleiding
  • bediening

Minpunten

• nog niets

klaas 23-05-2017 Product paar dagen in bezit

het scherm, kleuren op vele manieren instelbaar

toen ik de radio had aangesloten viel mij het geluid direct op, klinkt echt goed.
Veel instel mogelijkheden.