JVC KD-X342BT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC KD-X342BT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Wim-r 14-02-2019

Goede kanaalscheiding, veel mogelijkheden

Geschreven voor: JVC KD-X342BT

Prijs-kwaliteit verhouding is prima. Gekocht voor 70 euro.
Meteen viel mij op het installatiegemak, het goede stereobeeld en de vele aftelmogelijkheden wo het dimmen van de kleurtjes. Het leidt mij snel af en dan is het fijn om dat af te kunnen stellen.
Omdat er geen cd-speler in zit: klein en licht van formaat.

Pluspunten

• installatiegemak
  • geluid

Johan Hessing 24-03-2018

Deze autoradio is erg gebruikvriendelijk

Geschreven voor: JVC KD-X342BT

Deze autoradio is erg gebruiksvriendelijk. Het geluid is heel goed. De bijgeleverde microfoon zorgt voor een goede kwaliteit telefoongesprek.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Goed geluid

Minpunten

• Geen CD functie

S. Pathuis 01-02-2018

Uitgebreide instelmogelijkheden !

Geschreven voor: JVC KD-X342BT

De radio werd uitstekend verpakt geleverd. Na de montage, via de handleiding alle instelmogelijkheden doorgelopen. Neem hier even de tijd voor, deze zijn ruim aanwezig ! Je kunt het geluid helemaal perfect afstellen, door bijv. de grootte van de aanwezige speakers in te stellen, de soort speakers, je kunt 2-weg of 3-weg crossovers kiezen. Al met al kun je het geluid helemaal naar eigen wens in stellen.
Verder is de USB functie ideaal, werkt ook snel, en alle informatie van albums en nummers wordt getoond.
Ook de Bluetooth functie is handig, ook dit kun je helemaal aanpassen, qua volume etc. Het pairen tussen radio en mijn Iphone ging snel en makkelijk.
Het display oogt rustig, ik moest zelf even wennen aan de kleine knopjes ( 1 t/m 6), maar heb ze onder de knie.
Deze radio is een vervanger voor een af fabriek ingebouwd toestel, en het geluid is dan ook vele malen mooier, helder, breed.
Heb bewust voor een autoradio zonder cd speler gekozen ivm de rammelende cd's in de auto, hier zit tenslotte ook genoeg afspeelmogelijkheden op.
Ik zou deze radio zekers aanbevelen aan anderen !

Pluspunten

• Uitgebreide instelmogelijkheden !
  • Mooi helder en breed geluid

Minpunten

• Tot nu toe geen

S. Pathuis 01-02-2018

Zeer uitgebreide mogelijkheden !

Geschreven voor: JVC KD-X342BT

Ik zou deze radio zekers aanbevelen aan anderen !

Pluspunten

• Uitgebreide instelmogelijkheden
  • Overzichtelijke en rustige display
  • Mooi geluid, helder, breed

Minpunten

• Tot nu toe geen

Kees 01-12-2017

Veel instelmogelijkheden

Geschreven voor: JVC KD-X342BT

Mooi product met heel veel instelmogelijkheden. Het geluid kan op veel manieren aangepast worden, speakergrootte, eq instellingen etc. Verder werkt het koppelen met bluetooth erg goed en plezierig. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Instelmogelijkheden
  • Koppelingen Bluetooth
  • Fungeert als carkit

Tommy 24-11-2017

Veel functies voor een goedkope radio

Geschreven voor: JVC KD-X342BT

Mooie radio voor weinig geld.
Veel instelmogelijkheden.
Duidelijk scherm.
Line out uitgangen voor 4 speakers voor/achter achter/subwoofer

Pluspunten

• Veel instelmogelijkheden
  • Weinig inbouwruimte nodig

Minpunten

• Tot nu toe geen

Weender 15-10-2017

Geweldige autoradio met handsfree telefoonfunctie.

Geschreven voor: JVC KD-X342BT

Geweldige autoradio voor weinig geld. dus een hele goede prijs-prestatieverhouding. Speciaal gekocht voor de handsfree telefoonfunctie en muziekafspeelmogelijkheden in ons tweede 20 jaar oude fiatje.

Pluspunten

• Eenvoudig zelf in te bouwen
  • Prima geluid
  • Heel veel instelmogelijheden

Minpunten

• geen

P de Jonge 07-10-2017

Mooi apparaat

Geschreven voor: JVC KD-X342BT

Mooie radio, voor in je auto. Eenvoudige aansluiting, geluid is heel goed. Bedieningsknoppen voelen goed aan.
Kortom, een leuke radio, die het goed doet en niet zo veel kost.

Pluspunten

• duidelijke display
  • aparte microfoon

Martie 01-07-2017

Makkelijk bedienbaar, goed geluid ook voor handfree bellen

Geschreven voor: JVC KD-X342BT

Gekocht ter vervanging van een VDO Dayton MS4200, alleen qua geluid al een verschil. Eenvoudig te bedienen met veel mogelijkheden.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• ietwat fragiele opklikbare rand

Loek Klein 26-05-2017

Uitgebreide opties en goed geluid voor weinig geld

Geschreven voor: JVC KD-X342BT

Wou radio met Bluetooth voor Spotify zodat je altijd up-to-date muziek zonder praten bij je heb en natuurlijk radiozenders als je wel zin heb in luisteren naar news en praat programma's maar de radio kan zoveel meer zoals telefoon opnemen, bellen zit microfoon bij en met eurostekker in 5 min aangesloten en geplaatst, contacten oproepen en ga zo maar door. Beeld instellingen zijn ook uitgebreid en alle belangrijke functie zijn snel bereikbaar, USB is ook handig niet alleen voor opslag maar ook voor opladen telefoon en radio bediening via telefoon.
Hij is zeer uitgebreid,heb hem 2 dagen en blijf nog steeds functies tegenkomen. Enige nadeel tot nu toe geen Nederlandse taal en geen verschillende kleuren display zodat je kan kiezen, maar niet vervelend maar daar in tegen geen opbergdoosje heel vervelend tegen diefstal wil je je frontje meenemen maar zonder doosje gaat het geheid beschadigen en dat is zonde van de mooie radio. Al met al zeer tevreden.

Pluspunten

• Veel functie
  • Goed geluid
  • Goede prijs verhouding

Minpunten

• Geen opbergdoosje
  • Nederlandse taal
  • Verschillende kleuren display

hans 04-06-2017

ik weet niet waar je de radio hebt gekocht, maar in de doos hoort ook een Nederlands handleiding te zitten, als het goed is zitten er twee boekjes bij en op een daarvan staat als eerste de Nederlandse taal, vind je die niet kijk dan op JVC.nl en download daar de Nederlandse handleiding.
Hans.

Jan 14-05-2017

Lekker geluid

Geschreven voor: JVC KD-X342BT

Radio doet wat er op de doos staat, makkelijk te installeren. BT koppeling gaat ook erg makkelijk. Geluid met bellen en muziek is super en het display is ook duidelijk. Radio is compatibel met IPhone.

Pluspunten

• Kleine inbouw maat
  • Goed geluid

Lizanne 12-05-2017

Goede radio

Geschreven voor: JVC KD-X342BT

Goede radio, simpele bediening en mooi geluid
Bluetooth en USB werken prima. Mooie zware bass tijdens het afspelen van muziek

Minpunten

• geen hoesje voor frontje

Bjorn 28-03-2017

Dhr B de Best

Geschreven voor: JVC KD-X342BT

Simpel en makkelijk te bedienen... Plug and play! Mobiel koppelen met radio is peulenschil. Zelfs draadloos bellen is een optie.