JVC KDR981BT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC KDR981BT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Annie 23-06-2018

Goed verlicht en duidelijk

Geschreven voor: JVC KDR981BT

Prima geluid. Makkelijk te bedienen. Makkelijk te monteren. Mooie verlichting en vriendelijk te bedienen.

Stifler 18-10-2017

Compleet apparaat met uitgebreide mogelijkheden/functies

Geschreven voor: JVC KDR981BT

Fijn apparaat met uitgebreide functies en eenvoudige bediening. In deze prijsklasse een erg compleet toestel met bluetooth, USB poort, streaming audio en "carkit"

Pluspunten

• Bluetooth
  • Audio streaming
  • USB laden
  • USB afspelen
  • Audio kwaliteit

Minpunten

• Geen hoesje/opberdoos voor frontje

Malou 31-07-2017

Leuke kleurtjes

Geschreven voor: JVC KDR981BT

Ik heb voor dit product gekozen omdat ik hiermee hands-free kan bellen, dit werkt uitstekend! De Bluetooth functie werkt ook zoals deze moet werken. De variabele kleurtjes op het display zijn ook geweldig, en zeker niet afleidend! Ik ben super tevreden met deze aankoop! Montage is ook zo gepiept.

Pluspunten

• Handsfree bellen
  • Meegeleverde microfoon

Johan Bernard 18-07-2017

Fijne Autoradio BT carkit CD speler

Geschreven voor: JVC KDR981BT

De JVC KDR981BT Bluetooth CD Receiver met front USB/ AUX in is een fijn toestel , het is een toestel met behoorlijk veel mogelijkheden, en om die allemaal te benutten moet de handleiding wel uitvoerig bestudeerd worden. Een nadeel vind ik dat het volume van telefoongesprekken voor degene aan de andere kant van de lijn wat zwak is, dat blijkt ook het geval te zijn bij eerdere modellen, hopelijk wordt dit nog verbeterd.De microfoon zit wel zo dicht mogelijk bij de spreker gemonteerd.Het geluid van de muziek is goed, mits wel goede speakers gemonteerd zijn.Verder is het ook gezien de prijs een fijn toestel.

Pluspunten

• veel mogelijkheden
  • goed in te bouwen

Minpunten

• volume telfoongesprekken te laag aan andere kant
  • moet behoorlijk de handleiding bestuderen

Ben 09-05-2017

Mooi auto radio, afneembaar frontje

Geschreven voor: JVC KDR981BT

goede autoradio, goede kwaliteit, mooi geluid, afneembaar front, alleen jammer dat er geen doosje bij zit om het frontje in te doen, dat vind ik een minpunt van jvc , zeker voor de prijs had ik dit wel verwacht

Pluspunten

• CD speler, Usb, Bluetooth

Minpunten

• geen doosje om het afneembaar frontje in te doen