JVC KDR981BT Bluetooth CD Receiver met Front USB/AUX in - Reviews

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Malou 31-07-2017 Product paar dagen in bezit

Leuke kleurtjes

Ik heb voor dit product gekozen omdat ik hiermee hands-free kan bellen, dit werkt uitstekend! De Bluetooth functie werkt ook zoals deze moet werken. De variabele kleurtjes op het display zijn ook geweldig, en zeker niet afleidend! Ik ben super tevreden met deze aankoop! Montage is ook zo gepiept.

Pluspunten

• Handsfree bellen
  • Meegeleverde microfoon

Johan Bernard 18-07-2017 Product paar weken in bezit

Fijne Autoradio BT carkit CD speler

De JVC KDR981BT Bluetooth CD Receiver met front USB/ AUX in is een fijn toestel , het is een toestel met behoorlijk veel mogelijkheden, en om die allemaal te benutten moet de handleiding wel uitvoerig bestudeerd worden. Een nadeel vind ik dat het volume van telefoongesprekken voor degene aan de andere kant van de lijn wat zwak is, dat blijkt ook het geval te zijn bij eerdere modellen, hopelijk wordt dit nog verbeterd.De microfoon zit wel zo dicht mogelijk bij de spreker gemonteerd.Het geluid van de muziek is goed, mits wel goede speakers gemonteerd zijn.Verder is het ook gezien de prijs een fijn toestel.

Pluspunten

• veel mogelijkheden
  • goed in te bouwen

Minpunten

• volume telfoongesprekken te laag aan andere kant
  • moet behoorlijk de handleiding bestuderen

Ben 09-05-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi auto radio, afneembaar frontje

goede autoradio, goede kwaliteit, mooi geluid, afneembaar front, alleen jammer dat er geen doosje bij zit om het frontje in te doen, dat vind ik een minpunt van jvc , zeker voor de prijs had ik dit wel verwacht

Pluspunten

• CD speler, Usb, Bluetooth

Minpunten

• geen doosje om het afneembaar frontje in te doen