Pioneer DEH-X5900BT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Pioneer DEH-X5900BT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Chi 08-06-2017

Suprême autoradio

Geschreven voor: Pioneer DEH-X5900BT

Paar maanden geleden had ik een nieuwe auto gekocht en zat er een autoradio waar geen bluetooth functie in zit. Ik luister mijn muziek veel naar Spotify. Na een tijdje geprobeerd te hebben om via 3.5 mm audio jack kabel was ik niet tevreden met het geluid. En ging ik op zoek naar een ander autoradio.

Na lang zoeken koos ik voor de Pioneer DEH 5900BT vanwege zijn goede recensies van diverse websites.

Toen ik eenmaal de nieuwe autoradio binnen kreeg ging ik dit meteen in mijn auto installeren. Het inbouwen ging vrij makkelijk en was ik alleen een ochtend kwijt. Er is ook een hoesje, handleiding, externe microfoon en ISO kabel meegeleverd.

Na het installeren zette ik de autoradio aan en werd ik verrast over het geluid t.o.v. mijn vorige autoradio (bij mij zit er nog de standaard speakers in).

Daarnaast hebben ze ook een app voor de smartphone zodat je alle opties in 1 scherm te zien krijgt. Van het optimaliseren van je geluid tot en met het afspelen van Spotify. Erg handig.

Enige minpuntjes tot zover zijn dat wanneer er zonlicht op de radio schijnt dat je niks kan zien wat er wordt weergegeven. Ik heb de helderheid ook op maximaal staan.

Daarnaast de reageert de app niet altijd wanneer ik de autoradio weer aanzet.

Voor de rest ben ik dik tevreden met deze aankoop.

Pluspunten

• Spotify optie
  • Handsfree bellen
  • Geluidskwaliteit

Minpunten

• Moeilijk te zien bij zonlicht
  • Pioneer App werkt niet altijd