JVC KD-DB97BT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC KD-DB97BT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

TimS 20-05-2019

Top upgrade voor in de auto

Geschreven voor: JVC KD-DB97BT

Na in eerste instantie een exemplaar te hebben ontvangen zonder DAB+ firmware (contact gehad met de fabrikant, dit hadden ze nog nooit meegemaakt...), na retour direct een nieuwe ontvangen (Coolblue) die wel de fabriekssoftware bevatte.

Met de gebruiksaanwijzing erbij is de installatie een makkie, zonder is het een flinke uitdaging om alles goed in te stellen. Ik kreeg er bij bestelling gratis een dab+ antenne bij van Kenwood. Werkt perfect. De bluetooth functies werken ook goed. Ik kan tegelijkertijd mijn privé telefoon en mijn werktelefoon verbinden met de radio. Verder is de interface in te stellen naar wens (kleur, intensiteit, tekst). Al met al een topaankoop!

Pluspunten

• Opties
  • Gebruiksgemak
  • Kwaliteit

Stephan 11-05-2019

Fijne radio met goede dab+ ontvangst

Geschreven voor: JVC KD-DB97BT

Mooie radio voor schappelijke prijs goed geluid en pluspunt dab+ attenne bijgeleverd, gebruik aanwijzing is niet echt duidelijk maar met een beetje moeite kom je er wel uit

Chris 02-05-2019

Mooie radio voor een goede prijs

Geschreven voor: JVC KD-DB97BT

Mooie radio met veel opties.
Leuk dat je de verlichting aan kunt passen.
Bluetooth, usb verbinding naar iPhone/iPod, android.
Makkelijk te monteren en incl een hele goede dab antenne.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Leuke kleuren
  • Mooi geluid
  • Veel vermogen

Anthony 04-02-2019
  • Product gekregen

Alles-in-één met mooi design

Geschreven voor: JVC KD-DB97BT

Deze autoradio heeft echt alles wat een 1-DIN autoradio van 2018 zou kunnen hebben: Android of Iphone, Bluetooth, Spotify, USB-ingang, AUX-ingang, DAB+, CD-ingang en Hands-Free & Audio Streaming! Verder zijn er ook veel geluidsinstellingen zoals Bass en EQ die je kan wijzigen om geluidservaring nog beter te maken. Voor deze prijs is het een koopje.

Pluspunten

• Android playback
  • AUX-ingang
  • USB-ingang
  • Hands-free bellen
  • DAB+

Spiekjack 01-02-2019

Gevarieerd in gebruik. Radio,CD en USB

Geschreven voor: JVC KD-DB97BT

Op internet vele autoradio,s vergeleken. De JVC KD-DB97BT kwam er qua prijs, kwaliteit en gebruiksmogelijkheden zeer goed uit. In mijn Mercedes ( met Mercedes boxen ) is het geluid fantastisch. Ook de mogelijkheid voor het afspelen van mijn favoriete USB muziek vind ik ideaal.

Pluspunten

• Gebruiksmogelijkheden
  • Prijs kwaliteit

Minpunten

• Gebruiksaanwijzing

Wim 07-12-2018

Prachtige autoradio, betaalbaar en voorzien van cd speler

Geschreven voor: JVC KD-DB97BT

Ik zocht een betaalbare autoradio voorzien van bluetooth. Met de externe microfoon is het prima bellen op deze manier. De radio is voorzien van een helder display en heeft enorm veel mogelijkheden om het naar eigen gebruik in te richten. Prachtig geluid, zowel anoloog als de DAB+. Goed en gemakkelijk zelf in te bouwen evt met behulp van een Youtube fimpje.

Pluspunten

• Prachtig geluid
  • Helder display
  • DAB+
  • CD speler

Bartp 31-10-2018

Super radio voor een goede prijs!

Geschreven voor: JVC KD-DB97BT

Een zeer mooie goede radio voor weinig geld!
Wordt compleet geleverd, met o.a. DAB antenne, microfoon voor bellen en verloopstekker. Makkelijk aan te sluiten. Plug and play. Het meeste werk was de bedrading voor de DAB antenne en microfoon wegwerken.
Geeft een mooi geluid. Radio heeft zeer veel mogelijkheden. Deze zijn vrij snel te veranderen. Dit is vrij intuïtief. Je hoeft maar 2 toetsen te gebruiken voor een bepaald menu en de rest doe je met de volumeknop(draaien en drukken voor bevestigen). Ook het geluid van de microfoon voor het bellen, is tijdens het bellen bij te regelen, zodat de ander je beter kan verstaan.

Pluspunten

• super geluid, zelf op hoge volume
  • mooi design
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• scrollen door menu gaat te snel. Je mist gauw iets

Pieter 28-08-2018

Fijne DAB +

Geschreven voor: JVC KD-DB97BT

Eenvoudige bediening en puike DAB ontvangst.
Montage van radio en DAB + antenne is binnen een uur gedaan.

Pluspunten

• Mooi display

johan 27-08-2018

Prima product voor goede prijs!

Geschreven voor: JVC KD-DB97BT

Mooie radio met veel instelmogelijkheden. DAB antenne zit erbij en moet je ook monteren op voorraam. Goed geluid. Niet teveel knoppen, mooie vormgeving en kleur instelbaar. Kan ook mp3 cd's afspelen.

Pluspunten

• instelmogelijkheden
  • kleur display instelbaar
  • inclusief DAB antenne

Edwin Meyts 27-08-2018

goede radio

Geschreven voor: JVC KD-DB97BT

ik heb dit toestel gekozen voor de vele functies die het heeft.
vlotte installatie en goede werking.

Han 01-08-2018

Mooie uitstraling en bedienings gemak

Geschreven voor: JVC KD-DB97BT

De reden van mijn aankoop was, dat op deze auto radio DAB+ zenders zijn te ontvangen.
De kwaliteit van het geluid is geweldig. Gezien de prijs is dit een echte aanrader.

Pluspunten

• DAB+ zenders
  • bedienings gemak

Minpunten

• kleine zender toetsjes

A Burger 25-07-2018

prima radio/cd reciver voor prima prijs!

Geschreven voor: JVC KD-DB97BT

Het is een prima cd speler en dab+ radio. Zeer uitgebreid makkelijk te bedienen en makkelijk dat de telefoon gepaird kan worden. Ontvangst en geluid is perfecte kwaliteit! Zeker een aanrader ook gezien de prijs/kwaliteit verhouding. Is zijn geld dubbel en dwars waard.

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • mooi uiterlijk
  • kwaliteit van het geluid
  • prima prijs

MD 02-06-2018

Fijne autoradio!

Geschreven voor: JVC KD-DB97BT

Prettige radio, prima ontvangst handsfree bellen, streamen draadloos vanaf spotify gemakkelijk en soepel. Kwaliteit DAB+ radio is prachtig. Ruime keuze aan zenders, zeer aan te raden. Even puzzelen, maar het menu heb je zo door.

Pluspunten

• DAB+
  • Handsfree bellen

Micky 16-05-2018

Super blij met mijn nieuw autoradio

Geschreven voor: JVC KD-DB97BT

Top autoradio voor die prijs, overzichtelijk, makkelijk in te bouwen. zelfs de DAB+ die nog niet naar behoren is bevestigd doet het al top. Echt een aanrader

Pluspunten

• overzichtelijk
  • mooi

Minpunten

• draaiknop iets te groot, maar te doen

Guus 10-05-2018

Werkt makkelijk en ziet er netjes uit.

Geschreven voor: JVC KD-DB97BT

De radio geeft goed geluid en is makkelijk in gebruik. Je slaat makkeijk je favoriete zenders op en door de dab plus. Heb je ook er mooi en vol geluid. Ook de dag en nacht instelling voor de verlichting is erg handig. Zo word je nooit verblind door je radio verlichting.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik.
  • Mooi design.
  • Goed geluid.

agrifoglio 18-04-2018

DAB+ autoradio

Geschreven voor: JVC KD-DB97BT

Na goed lezen van de gebruiksaanwijzing, was de instelling van de radio snel en eenvoudig te doen.
Ik ben bijzonder tevreden over het eenvoudige inbouwen, de geluidskwaliteit en de bediening van de radio.

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • bediening

cenneke 14-02-2018

geweldig apparaat

Geschreven voor: JVC KD-DB97BT

Gekocht voor DAB en Bluetooth en helemaal tevreden top aansluiten ging ook makkelijk,
ook mijn telefoon koppelen fluitje van een cent .

André 20-12-2017

Enorm veel mogelijkheden

Geschreven voor: JVC KD-DB97BT

Dit apparaat heeft te veel opties om op te noemen. Ik was sceptisch over de DAB+, maar het is het kleine extra bedrag zeker waard. De geluidskwaliteit is zeer goed. De hoeveelheid zenders is overweldigend. De spraak van de carkit is helder en duidelijk en zonder veel achtergrondgeluid. De geluidskwaliteit van de muziek is natuurlijk erg afhankelijk van de ingebouwde luidsprekers. Aan de JVC radio zal het niet liggen.
De USB oplaadfunctie en muziek afspelen via bluetooth vanaf de telefoon is handig.
Het inbouwen is voor een beetje handig iemand goed te doen. De microfoon heb ik voor de tellers en achter het stuur zitten.
Eerdere ervaring met JVC autoradio's is dat ze heel degelijk en betrouwbaar zijn (twee exemplaren van 9 en 11 jaar oud werkten tot de verkoop nog 100% goed). Ik verwacht bij deze niet anders.
Het enige nadeel van het apparaat is dat de bediening niet heel intuïtief is en de toetsen niet overzichtelijk gegroepeerd zijn. Vormgeving gaat helaas voor functie.

Pluspunten

• Veel muziekbronnen w.o. DAB+
  • Mooi apparaat
  • Goede kwaliteit telefonie
  • Genoeg vermogen voor normaal gebruik
  • Aansluitmogelijkheid voor subwoofer

Minpunten

• Bediening niet intuïtief

Jenny van Haastert 17-11-2017

Goede display ,makkelijk instelbaar.

Geschreven voor: JVC KD-DB97BT

Kwaliteit/ prijsverhouding is goed.
Mooi geluid via DAB radio
Gemakkelijk te Monteren.
Blue tooth werkt goed

Richard 29-10-2017

Radio

Prima radio
Schakelt over op dab+
Instellingen eenvoudig.
Nog geen min punten gevonden.
Maak wel gebruik van een externe antenne. Zorg ervoor dat deze goed aard

Ron 24-06-2017

Compleet voor goede prijs.

Geschreven voor: JVC KD-DB97BT

Goed geluid, makkelijk in te stellen, gemaakt zoals het bedoelt is als goede autoradio. Alleen jammer als je bij BCc vrasgt moet er een antenne bij hoeft dat niet speciaal, dit is dus niet zo voor goed ontvangst kan een goede raamantenne volstaan, mits geplaatst op een goede plek bv midden bovenin bij achter de spiegel.

Pluspunten

• Installeren
  • Geluid
  • Ontvangst

Minpunten

• Neem geschikte antenne erbij (mits nodig)

atmvoo 11-04-2017

fraai design,goed geluid

Geschreven voor: JVC KD-DB97BT

Na enige tijd op het alwetende internet heb ik deze radio aangeschaft.
de voorwaarden waar het apparaat aan moet voldoen ware oa een cd speler, dab en geschikt voor de meest gebruikte bestandstypen.
Het enige wat niet bijgeleverd is en dat vind ik voor een speler uit de topklasse een flater van jewelste, is een dab antenne. Nu zijn er misschien wel aanbieders die dit er bij leveren, maar naar mijn mening moet dit door jvc standaard bij geleverd worden.

Het aansluiten was verder kinderspel en het instellen van de zenders ging ook zonder gebruiksaanwijzing snel en eenvoudig. iets lastiger was het doorgronden van BT, maar ook dat lukte zonder gebruiksaanwijzing.
wil je echter alle mogelijkheden doorlopen dan heb je deze uiteindelijk echt wel nodig.
waar het uiteindelijk omgaat is de geluidskwaliteit en daar zijn wel een paar voorwaarden aan verbonden, uiteraard goede luidsprekers maar ook een goede antenne. overal is het een open klinkende, met veel details , radiospeler en met name met digitale bronnen zoals cd of losless audioformaten overtuigen.
ik kan het apparaat zeker aanbevelen, maar zorg ervoor dat je een dab antenne er bij krijgt voor dat geld, want goedkoop is het niet

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • bediening

Minpunten

• geen dab antenne bij geleverd
  • duur

Martin Griffioen 09-04-2017

Perfecte radio

Geschreven voor: JVC KD-DB97BT

Mooie autoradio, makkelijk te installeren. Handleiding duidelijk en makkelijk uit te voeren.
Bluetooth was een fluitje van een cent, twee smartfoons aangemeld zonder problemen.

Pluspunten

• Zeer mooi geluid,
  • Dab + werkt perfect

Bart 09-03-2017

Kwaliteit, instelling en werking JVC KD-DB97BT

Geschreven voor: JVC KD-DB97BT

Sinds mijn zoon een JVC radio in zijn auto heeft geplaatst en hier zeer over te spreken was heb ik voor mijn vrouw ook een JVC KD-DB97BT aangeschaft. Over de kwaliteit ben ik zeer te spreken. Mooie afwerking en uitstraling. De instelling van allen mogelijkheden heeft voor mij wel wat werk gekost maar ben met veel geduld er uit gekomen. Wil je het goed doen moet je wel je tijd er voor nemen om later geen teleurstelling te hebben. De werking is perfect en makkelijk als je eenmaal weet wat je moet doen voor het bedienen van de telefoon, DAB en dergelijke.
Al met al een prima toestel waar mijn vrouw veel plezier aan zal beleven

Pluspunten

• DAB
  • Prijs/Kwaliteit

Minpunten

• Nog geen gevonden

T. vd Hurk 15-02-2017

Goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: JVC KD-DB97BT

Een goede radio met een uitstekend geluid.
Voldoende opties om veilig en ontspannen naar de radio te luisteren als je op de weg zit.

Pluspunten

• goed geluid
  • makkelijke bediening
  • Hands Free optie

Minpunten

• Geen DAB Antenne mee geleverd gekregen