JVC KD-DB97BT - Reviews

Bluetooth

8,9

Andy 24-09-2016 Product paar dagen in bezit

goede prijs kwaliteit

autoradio van goede kwaliteit. makkelijk te installeren en microfoon werkt goed.
Makkelijk in gebruik en ook goede ontvangst van de Dab+.
Een aanrader.

Pluspunten

• makkelijke installatie
  • goede ontvangst Dab+
  • Mooie display

Minpunten

• zoeken naar instellingen

JVC-97 18-08-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekende radio

Ik beveel dit product zeker aan. Het is gebruiksvriendelijk in alle opzichten. Handsfree bellen is goed. Geluidskwaliteit is zuiver.

Jack Brands 10-07-2016 Product paar weken in bezit

Geweldige Radio

9,6
Een geweldige radio voor een zeer schappelijke prijs, gezien de mogelijkheden.Ik ben uitermate tevreden over het geluid, en het gebruiksgemak.Kortom zeker kopen.

JvD 07-07-2016 Product paar dagen in bezit

Pracht apparaat!

Heb de radio er net een paar dagen inzitten, maar ben enorm tevreden. Mooi helder geluid, en diepe bassen, hele vooruitgang met de Pioneer die ik had. Ook de eenvoud waarmee mijn iPhone gepaired kan worden, en ik de muziek op mn iPhone kan afspelen was een aangename verassing. Niet op aan te merken, echt een aanrader!

ronmar73 29-06-2016 Product paar dagen in bezit

geweldig veel mogelijkheden en optie's!

ik heb pas deze JVC KD-DB97BT car audio aangeschaft omdat ik wilde genieten van DAB digitale radio en ik wilde hem gebruiken om hand free te kunnen bellen in de auto. radio heeft ongelofelijk veel mogelijkheden en opties maar wel duidelijk en gemakkelijk in te stellen en te bedienen. enige nadeel vind ik bij een wat duurder model zou je verwachten dat de DAB antenne erbij word geleverd en een opbergdoosje voor het frontje zat er ook niet bij!

H van eijck 21-06-2016 Product paar dagen in bezit

Gave en mooie radio met dab voor een zeer mooi geluid

Ik ben maar een jvc auto radio gegaan voor het prijs qualitijd verschil met anderen merken ik deze branche ook omdat ik bij coolblue er een gratis dab antenne bij heb gekregen en een USB 8 gigabeit erbij heb gekregen voor de prijs

Jordi van Kouteren 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

Heel complete radio; erg veel mogelijkheden!

Erg veel mogelijkheden om in te stellen, heel complete radio. Je kunt zelf de kleur van het display helemaal instellen. Ook qua geluid zijn er vele opties mogelijk om in stellen.Digitale radio geeft veel beter geluid.

CAMPERAAR 21-05-2016 Product paar dagen in bezit

TOP autoradio

Deze radio doet gewoon wat het belooft....makkelijk in gebruik en een perfect resultaat! Vooral de dab+ is fantastisch, eindelijk geen storing meer tijdens het rijden!...en handsfree telefoneren is ook geweldig!

Klasse autoradio 19-05-2016 Product paar dagen in bezit

Klasse autoradio .

Zeer goede autoradio , makkelijk te bedienen , goed geluid , prijs vindt ik persoonlijk iets aan de hoge kant maar tja dan heb je wel een goede nietwaar? dus conclusie? Ik ben er zeer content mee.

Frans Visser 26-03-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastisch apparaat

sinds een week de autoradio in gebruik ingebouwd in onze nieuwe camper. De geluidskwaliteit (vooral in DAB+) is fantastisch. We hebben uiteraard ook uitstekende luidsprekers.

Johnny1967 20-03-2016 Product paar dagen in bezit

DAB autoradio KD-DB97BT

Prima radio met goed geluid en veel mogelijkheden. Alleen jammer dat je pas bij het monteren ziet dat je een aparte DAB antenne nodig hebt.