Kenwood KMM-BT502DAB - Reviews

Usb-aansluiting
Bluetooth

Aagje 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

Kmm-bt502dab

Ja, ik beveel dit product aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Fantastisch geluidje geen geruis meer makkelijk te bedienen geen overbodige disco kleurtjes gewoon strak en simpel

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Duidelijk display
  • Geen overbodige disco display
  • Antenne dab + bijgeleverd

Minpunten

• Lastig om antenne in een keer goed te plakken
  • Ik kan de invoer voor een sd kaart niet vinden

Brugt 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Kenwood autoradio KMM-BT502DAB

Prima Dab Autoradio en snel geinstalleerd en een zeer goede ontvangst van de FM en DAB+ en ben er erg blij mee.

Pluspunten

• eenvoudig te bedienen

FAP 01-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

DAB autoradio, goed geprijsd en compleet met alle accesoires

De KMM-BT502DAB is nakkelijk in te bouwen. Compleet met inbouwframe, microfoon en DAB antenne. Helaas is er geen afstandbediening en is er geen stuurwielbediening voor Volvo. De radio biedt een volledig multifunctioneel pakket aan mogelijkheden: comm. Met IPhone, Bluetooth, mp3 afspelen middels usb poort, pre out voor subwoover, dual telefoon aansluiting, uitstekende versterker met multi instellingsmogelijkheden (equalizer, bassboos, loudness, crossover en losse onstellingen per speakerpaar.

Ben 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

compacte bouw en toch makelijk te bedienen

is een goede autoradio die compleet is en zowel de oude als de nieuwe standaard FM als de nieuwe standaard DAB+ ondersteunt en daarnaast alle randapparatuur aan kan

Pluspunten

• Zowel FM als DAB+
  • USB + Iphone+Andriod
  • Compact

Minpunten

• Drukknoppen beetje gammel

Steefie68 28-11-2016 Product paar weken in bezit

Goede basis DAB radio

Deze autoradio heb ik gekocht, omdat er DAB+ opzit en ook de mogelijkheid om je gsm te koppelen via Bluetooth, om dan handsfree te kunnen bellen. De microfoon én DAB-antenne werden gelijk meegeleverd, dus compleet. Er zit géén cd-speler in, wel de mogelijkheid om een USB-stick aan de voorkant aan te sluiten. Mooie basis radio met veel mogelijkheden.

Pluspunten

• compleet met DAB-antenne en microfoon

Marcel Aben 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

Sterk door eenvoud

Sterk door eenvoud. Makkelijk te bedienen en perfect geluid. Veilig handsfree bellen en alle mogelijkheden aanwezig om mijn eigen muziek via mijn i phone af te spelen

H.veenstra 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie radio

Prachtig geluid en niet te aanwezig, in mijn klassieker zit de radio vrij hoog en dan is het erg vervelend als er een zee aan licht uit komt.

Anne 07-11-2016 Product paar weken in bezit

Goede prijs/kwaliteit

Het is een goede radio. Geluid is goed, alles wat er op zit werkt naar behoren. Ik vind alleen dat sommige knopjes wat fragiel aanvoelen en niet heel makkelijk in te drukken zijn. Ik zou het zelf wel handig hebben gevonden als er ook een USB aansluiting aan de achterkant van de radio had gezeten.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • DAB en Bluetooth

Minpunten

• geen USB achterkant
  • sommige knopjes

John 19-10-2016 Product paar dagen in bezit

Goede aankoop

Mooie radio om te zien. Goede geluidskwaliteit. Makkelijke bediening. Wel fel in t donker. Raamamtenne is van mindere kwaliteit

Arthur 10-10-2016 Product paar weken in bezit

Prima Radio

Deze radio gekozen omdat de radio DAB+ heeft en Bluetooth om handsfree te kunnen bellen. Ontvangst radio prima. Bluetooth werkt uitstekend. Plaatsing DAB antenne op voorruit vergt wel wat vaardigheid en kennis van de auto. Ik heb nog niet gevonden hoe je DTMF signalen kan verzenden als je een nummer belt met daarachter een keuzemenu. Misschien kan dit met een firmware upgrade worden toegevoegd.

Pluspunten

• DAB+
  • Incusief DAB+ Antenne
  • Bluetooth

Minpunten

• DTMF signalen verzenden

Menno 08-10-2016 Product paar dagen in bezit

Spatzuiver geluid, goede ontvangst ook voor telefoon.

De digitale media receiver werd snel en vakkundig ingebouwd door AST Nijverdal en daarna goede uitleg.
Apparaat werk uitstekend en heeft een zeer goede ontvangst en weergave van het geluid. Ook de telefoon werk uitstekend.

Pluspunten

• Mooi digitaal geluid
  • Gebruiksvriendelijk
  • Ziet er mooi uit.

Minpunten

• klein scherm
  • Gebruiksaanwijzing is moeilijk leesbaar

Peter 03-10-2016 Product paar weken in bezit

helder geluid

Het geluid is kraakhelder. Het was even wat werk om alle digitale zenders te vinden maar het lukte uiteindelijk. Ook de handsfree-bellen functie is erg handig. Ontzettend veel mogelijkheden om alles naar eigen smaak in te stellen.

Eddy72 02-10-2016 Product paar dagen in bezit

Duidelijk scherm, veel functies, super geluid

Het mooie van deze radio is dat je een externe microfoon en een externe dab antenne erbij krijgt in het pakket. Kwaliteit van de carkit is geweldig, zo ook het afspelen van audio via BT streaming, de USB en directe iphone verbinding. Alles gaat probleemloos. Erg leuk feature is dat je twee telefoons tegelijk kunt pairen, hoef je niet de hele tijd er eentje uit te gooien en de andere te connecten als je met je vrouw in de auto zit bv. :). Nadeel vind ik de kleine toetsjes voor de de voorkeuze zenders. Er is ook geen gemakkelijke manier om tussen de voorkeuze zenders te navigeren. In het donker is dit echt priegelen.

Pluspunten

• Hoeveelheid functies
  • geluidskwaliteit
  • bijgevoegde accesoires

Minpunten

• kleine voorkeuzezender toetsjes
  • DAB antenne installeren is priegelwerk

Harry 28-09-2016 Product paar weken in bezit

Kenwood

Makkelijk instelbare radio mp3 speler die goede instel mogelijkheden heeft en ideaal voor je telefoon met Bluetooth is te gebruiken

Drewes 31-08-2016 Product paar dagen in bezit

Top product

Gelijk na het eenvoudig aansluiten van de autoradio een uitstekend geluid.
Ook de bleuthooth functie werkt eenvoudig. Een top product.

mrtnvssr 30-08-2016 Product paar weken in bezit

Perfecte ontvangst met DAB

Goede radio met duidelijke bediening. Installatie was gemakkelijk. Door DAB+ perfecte ontvangst. Ook bluetooth verbinding met telefoon werkt super.

Pluspunten

• DAB+
  • Bediening
  • Bluetooth

stephan 21-08-2016

zeer fijne intuïtieve bediening

Deze autoradio is in alles een baas, bluetooth werkt netjes zonder haperingen het menu is eenvoudig te doorgronden, DAB is heel anders dan FM dus dat is even wennen maar niet heel spannend.
de DAB dekkingsgraad valt mij erg tegen maar staat nog in de kinderschoenen. heel fijne autoradio.

Pluspunten

• intuïtief menu
  • helder display

Eric 21-08-2016 Product paar dagen in bezit

Topkwaliteit

Voorzien van al wat nodig is om van een topradio te spreken.Zeer gebruiksvriendelijk en prijskwaliteit aan te raden.

Pluspunten

• Goede klank
  • Gemakkelijke bediening

MK 13-08-2016 Product paar dagen in bezit

Prima DAB ontvangst

Mooie goedwerkende autoradio en antenne. Makkelijk te installeren en in te stellen. Duidelijke gebruiksaanwijzing.

Jan 10-08-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk te bedienen auto radio

De auto radio is eenvoudig te installeren en te bedienen. Het geluid is perfect zo ook via de telefoon. De telefoon is makkelijk te koppelen stemherkenning werkt prima. Een goeie aanrader dus!

• Makkelijk te installeren