Kenwood KMM-BT502DAB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 135 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood KMM-BT502DAB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Nielzxxx 16-08-2018

Veel opties, mooi scherm.

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT502DAB

Een echte kenwood met alles erop en eraan, inclusief dab+ antenne. Dual Phone connection, bass boost
Witte verlichting

Pluspunten

• Uitstraling
  • Opties

Gerard 29-07-2018

Geer

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT502DAB

Duidelijk scherm en vertrouwt merk al jaren goeie ervaring met Kenwoodzowel thuis Als in de auto / vrachtwagen

Martine Hilbrands 10-07-2018

Perfect geluid! Rustige display! Helemaal top!!!

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT502DAB

Top geluid! Makkelijke bediening, rustige display. Erg fijn dat er geen nutteloze cd speler in zit, heb je nl niet meer nodig met de optie van muziekstreamen.
Zeer makkelijk aan te sluiten.
Kortom echt top! En dat voor een leuke prijs. Heeft mijn verwachtingen meer dan overtroffen!!!

Pluspunten

• Geluid
  • Rustige dusplay
  • Makkelijk te installere/inbouwen (voor een leek
  • Bediening is redelijk makkelijk
  • Prijs is goed!

Minpunten

• Geen hoesje/bakje voor het frontje

X 29-06-2018

Prima geluid

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT502DAB

Wekt prima. Goed geluid, mooi uiterlijk. Wat werk om te installeren maar de moeite waard. Aanrader om te kopen

Henk 24-06-2018

DAB+GEWELDIG

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT502DAB

Het verschil met een fm radio. Geweldiggeluid,storingsvrij ziet er goed uit. En natuurlijk koppelen met de telefoon.
Supper aankoop gedaan.

Janine 23-06-2018

Fijne radio

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT502DAB

Zocht een alles kunnen dus bluetooth en 2 telefoons erop ook dab is makkelijk.
Ook erg makkelijk te instaleren en werkt perfect
Meteen na instaleren werkte alles perfect
Zeer zeker het geld waard

• Bediening
  • Werking

Ootje69 19-06-2018

Mijn eerste DAB+

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT502DAB

Zeer overzichtelijk display lay-out. Makkelijke connectiviteit. Eenvoudige installatie met meegeleverde DAB antenne.

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Prijs

Pieter 05-06-2018

Duidelijk scherm, eenvoudige bediening.

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT502DAB

Eenvoudig te bedienen met een duidelijke beschrijving. Meegeleverde accessoires zoals DAB+ antenne en de microfoon zijn fijn.

Pluspunten

• Bluetooth
  • DAB+
  • Accessoires

D B 03-06-2018

Mooi compact met alle mogelijkheden

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT502DAB

Makkelijk compacte alleskunnner, makkelijk te installeren en te gebruiken lees gebruiksaanwijzing en het lukt vanzelf

Pluspunten

• Bluetooth
  • Makkelijk te installeren

Minpunten

• Geen Cd speler

Lily 03-06-2018

Veel mogelijkheden

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT502DAB

Ik vindt dit een geweldig product, de muziek is heel helder, heeft meer zenders dan de gewone fm radio als hij op dab staat.

Sabrina24 31-05-2018

Kenwood KMM-BT502DAB Auto radio

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT502DAB

Fijne auto'radio', eenvoudig te installeren
Ik raad dit product aan

Uitgebreide auto-'radio' met een veelheid aan bronnen die kunt selecteren, zoals DAB+, USB-aanlsuiting (waarmee ook de telefoon opgeladen wordt), bleutooth, microfoon voor handsfree telefoneren en ook nog normale FM.
Het installeren in m'n auto was eenvoudig genoeg, de DAB+ antenne was meegeleverd, de installeren was in een dik half uur gepiept. Resultaat: goede geluidskwaliteit en alles functioneerde ook meteen, bluetooth verbinding, normale FM-radio en ook DAB+ ontvangst (hier in limburg) is uitstekend. Alleen de manier van zenderkiezen bij DAB+ is voor mij nog wat wennen. Het relatief felle witte licht van het display is overigens goed instelbaar en dimbaar

Pluspunten

• Prettige bedient
  • Diverse bediening
  • Diverse inputs
  • Dab+ incl antenne en fm radio
  • Bluetooth -Handy

Minpunten

• Geen cd-speler

Jan 08-04-2018

DAB+ Autoradio

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT502DAB

Het is een goede en voordelige autoradio met DAB+. Er zijn veel instelmogelijkheden, ook voor het handsfree bellen. Duidelijke Display, wat het zoeken makkelijk maakt. Handig is de lijst met laatst gebelde nummers, zodat je niet steeds alle contacten door moet zoeken. Ik heb i.p.v. de bijgeleverde antenne een andere DAB+antenne gebruikt.

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • veel instelmogelijkheden

JG 04-03-2018

Mooi ontwerp

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT502DAB

Makkelijk te installeren met bijgeleverde handleiding. Handig dat de DAB antenne is meegeleverd. Intuïtief in gebruik en een mooi geluid. Ook de BT telefoon is een hele uitgebreide.

j 24-02-2018

veel moeilijke functies onder een paar knoppen

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT502DAB

Deze radio is erg moeilijk om in te stellen. Er zijn veel functies onder een paar knoppen. Het lijkt een trend te zijn om zoveel mogelijk instellingen aan één knop te geven. Hierdoor is de radio gevaarlijk om te bedienen onder het rijden. Het beste is om onder het rijden alleen maar het volume, bron en voorkeurzender te bedienen. Wil je tijdens het rijden de hoge of lage tonen weergaven wijzigen? Doe maar niet. Levensgevaarlijk. Vroeger had je zo'n handig draaiknopje op de radio voor bass en treble, dat was pas handig! Nu moet je diep in het menu duiken om dit in te stellen. De bedieningsknoppen zijn vreemd van vorm en klein. Als je de bron wisselt, bijv. van fm tuner naar bluetooth, dan gaat er vanalles knipperen op het scherm. En ik had juist deze radio gekozen omdat deze het minste op een kermis leek vergeleken met die andere apparaten. De afmetingen zijn groot ondanks dat het apparaat geen cd speler bevat. Het is mij een raadsel waarom die dingen tegenwoordig nog zo groot moeten zijn. Ik had al weinig ruimte voor de bedrading aan de achterzijde, nu moest er ook nog zo'n ding bij in om de juiste aanpassing voor dab op je antenne te krijgen. Vreemd, want op mijn draagbare dab radio's die ook de fm band kunnen ontvangen, hebben maar één antenne, die het prima doet binnenshuis. Dab ontvangst in een rijdende auto is sowieso nog steeds waardeloos. Het dab netwerk is nog steeds onvoldoende sterk. Na één week en een lege accu (lampen laten branden) een dab error op het display. Deze error stond niet in de gebruiksaanwijzing beschreven. Dealer wist het ook niet. Een emai gestuurd naar kenwood, die vertelde mij dat het apparaat stuk was en opgestuurd diende te worden. Dit kon volgens hun niet komen doordat ik de auto had gestart met een donor auto (via startkabels). Gelukkig kon ik het euvel zelf verhelpen na er weer een hoop vrije tijd in te hebben gestoken. Er zit een dimmer functie op. Deze dimt de tekst op het display. NIET de idioot felle lampen in de usb poort en de telefoon knop. Die verblinden behoorlijk in het donker. Niets aan te doen.....of toch wel? De vraag voorgelegd aan kenwood, helaas een standaard antwoord met voorbeelden uit de gebruiksaanwijzing. Dat had ik dus ook al geprobeerd. Vandaag het frontje maar losgehaald en met behulp van een stukje plastic van felix kattenvoer een filtertje op de ledjes geplakt van de tel. knop en de usb verlichting. EN zie daar: deze knoppen zijn nu fraai zacht blauw gekleurd!!! Omdat ik er eerst zelf weer een boel tijd in moest steken om deze radio een klein beetje naar wens te krijgen kan ik alleen maar zeggen: Nee, dit product is NIET aan te bevelen, tenzij je een beetje handig bent en een hoop vrije tijd hebt. Helaas worden volgens mij de apparaten tegenwoordig niet meer getest op een makkelijke bediening. Een goed ontworpen apparaat zou je zonder gebruik van een handleiding moeten kunnen bedienen.

Pluspunten

• klinkt op zich wel goed, maar ruis in line out.
  • normale volumeknop, geen +/- knoppen
  • weinig "kermiseffecten" in de verlichting
  • voor het geld usb/bluetooth/dab en fm

Minpunten

• slecht bereikbare toonregeling
  • veel te felle en niet dimbare verlichting
  • kleine priegelknopjes van een rare vorm
  • kenwood weet niet hoe hun eigen producten werken
  • veel knipperende sierverlichting op het display

Bas 24-02-2018

Zeer fijne autoradio

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT502DAB

Zeer fijne auto radio. Makkelijk te plaatsen in de auto. DAB+, USB, AUX en Bluetooth werkt gemakkelijk en heeft een goede geluidskwaliteit. Goede aankoop.

Pluspunten

• Makkelijk te plaatsen
  • Goed geluidskwaliteit

Sonja de jong 15-02-2018

Autoradio met een perfect geluid, goede ontvangst.

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT502DAB

Super makkelijk in gebruik, en goede ontvangst. Je kunt het met telefoon connecten en ermee bellen in een woord! Geweldig

Pluspunten

• Goede ontvangst
  • Makkelijk te bedienen

Gerben 13-02-2018

Top radio

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT502DAB

Mooie radio met een super goed geluid. Makkelijke installatie.
Simpele bediening.
Duidelijk display. Koppelen met de telefoon gaat prima.

Micha77 11-02-2018

Top radio

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT502DAB

Ik heb al een DAN radio in mijn luxe wagen, nu deze aangeschaft voor in de vrachtwagen. Goed geluid en geen zonder steeds te zoeken.

Pluspunten

• 06 via bluetooth 2 stuks
  • Display kleur instelbaar
  • Goed geluid
  • Eenmaal ingesteld, makkelijk te bedienen

Minpunten

• USB aansluiting steekt uit

Peter Bandringa 30-01-2018

Autoradio DAB+

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT502DAB

Prima geluid. Makkelijk te installeren. Snelle verbinding met gsm.
Veel instellingsmogelijkheden.
Kortom: uitstekende koop.

Pluspunten

• Naar eigen smaak in ye stellen geluidsweergave
  • Razend snel Bluetooth verbinding.
  • Makkelijke installatie

Irma 20-01-2018

Super!

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT502DAB

Super radio! Gemakkelijke bediening. Bluetooth werkt naar behoren. Ideaal dat er 2 telefoons gekoppeld kunnen worden. Zo kan ik handsfree bellen met zowel mijn werktelefoon als privételefoon. Spotify via bluetooth werkt ook erg handig. DAB ontvangst is top. Erg helder geluid.

Pluspunten

• Bediening
  • DAB
  • Bluetooth
  • Koppeling 2 telefoons
  • Goede verbinding met spotify

Gianni04 11-01-2018

Mooie goede autoradio voor weinig geld

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT502DAB

Ik vind het een top product met dab is alles zuiver en heb je veel zenders en door de bleutooth functie kan je moeiteloos en veilifg bellen tijdens het rijden

Pluspunten

• Handsfree
  • Dab+

Minpunten

• Geen cd speler

Peterr 30-12-2017

Geweldige sound

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT502DAB

Was op zoek naar een radio met BT voor het streamen, en tevens met DAB+. Dit model voorziet in beide voor een mooie prijs!

Pluspunten

• Mooie sound
  • Veel opties

Minpunten

• Knopjes voelen een beetje gammel aan

Rob 28-12-2017

Kwaliteit voor scherpe prijs

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT502DAB

wilde graag DAB in mijn auto en daarbij prima geluid en mogelijkheden en na wat zoek werk kwam ik uit op de Kenwood KMM-BT502DAB

Pluspunten

• Goede DAG ontvangst
  • simpele werking

Minpunten

• eenvoudige uitstraling
  • slechts één display kleur

Kouw 27-12-2017

Goede ontvangst DAB+

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT502DAB

Deze radio is makkelijk te installeren. De handleiding voor de antenne installatie is duidelijk en goed te volgen. De zenders moet je wel direct op de gewenste geheugenplek opslaan, de lijst is wat minder handig om door te bladeren. Het geluid is verder prima, ook van de carkit. De telefoon is zeer snel en eenvoudig te koppelen met de radio. Het dimmen van de verlichting is alleen op het scherm van toepassing, dit had op alle verlichte onderdelen van het front midden worden toegepast. Verder echt een uitstekende radio.

Pluspunten

• Goede ontvangst DAB+
  • Makkelijk te installeren

Minpunten

• Verlichting dimmen
  • Bladeren door de zenders

Luc 16-12-2017

Weer een mooi produkt

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT502DAB

Super radio van kenwood. Met veelmogelijheden om intestellen. En een super geluid het kopelen van rand apratuur zo simel.

Pluspunten

• Incl micrfoon
  • Dab antenne