JVC KD-R771BT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC KD-R771BT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

NvB 24-04-2017

Autoradio met goed geluid en veel features

Geschreven voor: JVC KD-R771BT

Ik heb goed gekeken naar prijs-kwaliteit verhouding voordat ik deze autoradio kocht. Ik moet zeggen het is een erg complete autoradio met veel features. Het geluid is super. Enige dat jammer is, is dat je niet kunt doordraaien naar de eerste mappen als ik met mijn USB stick in de laatste MP3 map zit, maar dat is nog te overzien.maar Verder ook erg veel opties in de instellingen om hem helemaal naar je eigen hand te zetten qua instellingen. De microfoon die meegeleverd wordt werkt ook fijn.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Mogelijkheden qua instellingen

Minpunten

• Doorgaan naar de 1e map via de USB stick

pascal 10-12-2016

autoradio

Super apparaat.
goed geluid , werkt goed als carkit.bediening is makkelijk. Zelf geluid kun je aanpassen voor de carkit.

beamer 07-11-2016

overzichtelijke en goed bedienbare autoradio en goed geluid

Geschreven voor: JVC KD-R771BT

ja deze heb bewust uit gezocht alle opties en goed geluid en makkelijk bedienbaar en prijs is ook goed

Pluspunten

• bediening gemakkelijk
  • geluid oke

Mesoett 27-09-2016

Beste oplossing voor spotify!

Geschreven voor: JVC KD-R771BT

Dit product aangeschaft puur om gebruik te kunnen maken van mijn Spotify en tot mijn verbazing werkt bluetooth super goed en gaat goed samen met mijn Spotify. Installatie super makkelijk. Gelikte style en ziet er overzichtelijk uit!

Pluspunten

• Zeer handig voor Spotify
  • Stijlvol
  • Flac bestanden afspelen
  • Handsfree bellen
  • Kop kan eruit

Minpunten

• Scherm is aan de kleine kant

Chris 17-09-2016

Mooie radio en makkelijk te installeren

Geschreven voor: JVC KD-R771BT

Tot nu toe erg tevreden de installatie ging makkelijk en de geluidkwaliteit is goed. een aanrader door de vele opties en de lage prijs

Pluspunten

• makkelijke installatie
  • mooie geluidskwaliteit

Minpunten

• Iphone support

Jan 08-09-2016

Heel blij!

Geschreven voor: JVC KD-R771BT

Makkelijk in te bouwen en te koppelen met mijn telefoon. Super geluid en ontvangst en heel blij dat ik weer normaal handsfree kan bellen zonder eerst een aparte carkit te hoeven aanzetten.

Pluspunten

• Makkelijk te koppelen

Kiwias 07-07-2016

Alles wat ik ervan verwacht

Geschreven voor: JVC KD-R771BT

Dit is een autoradio met cd-speler die werkelijk alles bevat wat ik ook maar nodig kan hebben.
Makkelijk te installeren. Handig en intuïtief in gebruik.
Goed geluid ook met de bluetooth hansdsfree telefoon functie.

Patrick 22-04-2016

Prachtige Autoradio

Geschreven voor: JVC KD-R771BT

De radio was binnen een half uur ingebouwd. Wel even kijken of je nog een extra kabel nodig hebt tussen je radio en de connectoren in je auto. Bluetooth en mijn iPhone werken perfect samen. Ik heb diverse keren gelezen dat de kwaliteit van de microfoon een probleem zou zijn. Dit is niet juist. Je kunt het volume van de microfoon via het menu instellen en ook de ruisonderdrukking kun je perfect regelen. Veel radio voor weinig geld!