JVC KDR571

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC KDR571 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Antje 15-06-2017

Mooie radio

Geschreven voor: JVC KDR571

Het is een mooie radio die erg gebruiksvriendelijk is en hele mooie verlichting. Met buitengewoon mooi zuiver geluid.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Mooie verlichting

e de vries 08-06-2017

goede radio mooie voorfront niks mis mee

Geschreven voor: JVC KDR571

mooie auto radio goed duidelijk mooie voor front in de winkel goed aan bevolen volume is goed kan kleur instellen voorfront

Ferdinand 31-05-2017

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: JVC KDR571

Heb hem nu drie maanden in gebruik en ben zeer tevreden over deze autoradio. Een echte aanrader voor wie muziek optimaal wil beluisteren. Makkelijk te bedienen en een fantastisch mooi display fijne verlichting zeker voor iemand die gevoelige ogen heeft.

Pluspunten

• Display
  • Makkelijk te bedienen
  • Geweldige geluidskwaliteit kwaliteit

Ferdinand Drost 10-02-2017

Makkelijk te bedienen en zeer goede display verlichting

Geschreven voor: JVC KDR571

Een mooie auto radio qua vormgeving makkelijk te bedienen en een mooi helder geluid.
Kleurkeuze display is fantastisch precies wat ik zocht i.v.m mijn ogen. Sinds een week in huis en bevalt uitstekend een toppertje

Pluspunten

• kleurendisplay
  • bediening
  • prijs kwaliteit

Minpunten

• geen

David 19-12-2016

mooie auto radio

Geschreven voor: JVC KDR571

Radio is van goede kwaliteit. Mooi kleurenscherm. Blauw is wat mij betreft wel de meest rustige kleur. Mooi geluid.

RtK 06-09-2016

KD-R571, Prima!

Geschreven voor: JVC KDR571

De radio is zeer makkelijk te bevestigen in de auto. Daarnaast vond ik de instructie voor het instellen van de radio zeer helder. Je favoriete radiozenders kun je gemakkelijk vinden en vastzetten op 1 t/m 6.

De instructie voor de USB aansluiting vind ik was minder, omdat de radio aangeeft dat er een kabel met usb verbinding tussen de radio en je USB-stick moet zitten.. Hier staat kort iets over in de handleiding, maar te summier vind ik, want ik weet niet precies of het nou aan mijn USB-stick ligt of waaraan het anders kan liggen..

Verder prima product en gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• Heldere uitleg
  • Gebruiksvriendelijk
  • Frontje afneembaar

Minpunten

• USB moet een kabel tussen