JVC KD-R471E - Reviews

Bluetooth

mathijs 05-09-2016 Product paar dagen in bezit

nette radio

net gekocht. werkt goed.
het instellen van alles is goed beschreven in de handleiding.
het enige wat er miste is een goede beschrijving van de aansluitingen en het plaatsen in de auto van het apparaat.
dit wordt natuurlijk ook veroorzaakt doordat het bij ons niet paste, maar als er een goede tekening bij stond dan had ik niet 2 x naar de winkel gemoeten.

Pluspunten

• niet duur
  • ziet er hip uit

Minpunten

• installatie tekening

Rembrandt 29-08-2016 Product paar dagen in bezit

Prima autoradio

Prima autoradio, heldere ontvangst van radiozenders, cd, usb en afspelen van telefoon werkt erg gemakkelijk. Met bijgeleverde verloopstekker was het aansluiten ook zo gebeurt.

Pluspunten

• plug and play
  • heldere display

Vick 05-08-2016 Product maand in bezit

Multifunctioneel autoradio

Werkt goed met android telefoons, wel jammer dat het niet met alle types werkt. Ook heel mooi qua vormgeving en tevens geeft het tijdens het rijden en navigeren de stem over de speakers wat extra handig is.

marc 27-07-2016 Product paar dagen in bezit

mooie radio voor weinig geld

ik heb deze radio genomen op aanwijzing van de verkoper en heb er geen spijt van is zeer mooi goed geluid en bediening is goed

Jan 21-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi en degelijk

Mooie vormgeving en makkelijk in te stellen met behulp met de handleiding. Prima geluids weergave en duidelijk display.

Niels 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

Superradio

Mijn auto had een fabrieksradio met CD speler dus met usb stickjes en FM transmittertjes gewerkt tot ik daar helemaal klaar mee was. Ik zocht een goedkope radio met USB en AUX in en de verkoper adviseerde me deze. Ik ben absoluut niet handig maar ik had de radio binnen 15 minuten geinstalleerd en draaiende. Wat een verademing, De fabrieksradio had een uitgang welke veel te zwak was en overstuurde. Deze niet. De muziek knalt werkelijk de speakers uit en de USB stick laat zich zeer prettig besturen. Ik ben helemaal tevreden.

Jan van Lendt 02-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie Autoradio voor een goede prijs

Hele mooie vormgegeven autoradio met een mooi geluid. Genoeg mogelijkheden dmv cd speler, usb en AUX. Bedieningsgemak is echt makkelijk. Grote USB knop erop zodat je meteen in de usb zit.

Salma 01-06-2016 Product paar dagen in bezit

Supermooie radio cd speler.

9,6
Compact, mooi en makkelijk in gebruik!T mooie is dat je je Android toestel eraan vast kan koppelen zodat je muziek van je telefoon af kunt luisteren.

Elise 24-05-2016 Product paar dagen in bezit

prima radio!

7,6
als ik onderweg ben vind ik het fijn om afwisselende muziek te luisteren. dat is het voordeel van deze autoradio met cd speler, aux, usb en "normale" radio.

Jan 19-05-2016 Product paar dagen in bezit

het was ruim voldoende

Mooie Radio en eenvoudig in gebruik goede geluidskwaliteit en veel mogelijkheden
Prijs kwaliteitverhouding is zeer goed

Jan 17-05-2016 Product paar dagen in bezit

het was ruim voldoende

Prijs kwaliteitverhouding is zeer goed

Wessel 07-05-2016 Product paar dagen in bezit

Prima radio voor een prima prijs

Makkelijk te bedienen met de grote draaiknop, moderne uitstraling met duidelijke verlichting, goed geluid en gemakkelijk zelf te monteren.

Pixie 08-04-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne radio

Erg fijne radio. Goede beschrijving erbij zo weet je precies wat je moet doen en welke opties erbij zitten. De kleuren en scherm zien er geweldig uit en de werking was vrijwel direct na het aansluiten.

DnanaH 03-04-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie Radio

Mooi design. Goed geluid. Makkelijk in gebruik. Betrouwbare merk. veel plezier in de vele opties zoals de music playback for android.

Peter 02-04-2016 Product paar dagen in bezit

JVC vervangt originele opel dubbel din

Ik ben eindelijk tevreden over geluid en geluidsregeling in onze pel Agila, daartoe had ik eerder 5 reparaties en vervangingen aan originele Opel radio.

grietje rozenberg 20-03-2016 Product paar dagen in bezit

kleurrijke en goede radio

Deze radio werkt perfect , ook op een subwoofer. Geeft mooie sfeer wegens de lichten in de radio. Goeie prijs voor deze mooie radio, ook nog met cd speler, jammer genoeg geen bleutooth. Verder is het een perfecte radio die goed zijn werk doet.

Theo van Hof 01-03-2016 Product paar dagen in bezit

Een dag oud mooi geluid, heel mooi helder LED design, redelijk snel en gebruiksvriendelijk!

Goeie aankoop:)