Kenwood KMM-BT302

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood KMM-BT302 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Steven 19-07-2016

Goede radio voor dit budget

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT302

We waren opzoek naar een nieuwe radio. Belangrijk was USB en mp3 functie. Cd moest er niet bij en Bluetooth is erg handig als carkit. Tot nu toe zijn we tevreden en hebben we 2 maal dezelfde gekocht. Eentje voor in elke wagen.

Jan 14-07-2016

Prima radio

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT302

na het monteren van een Kenwood DAB radio in de camper, heb ik in de bedrijfsauto ook gekozen voor een kenwood. Eenvoudig in gebruik, prima geluid. Zonder CD speler, want die gebruik je toch niet meer met al die andere opties...

Simons 01-07-2016

Vette sound en makkelijk te installeren

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT302

Net gekocht en geïnstalleerd. Dat was een eitje, zelfs voor een leek als ik. De geluidskwaliteit is boven verwachting. Voor deze prijs een topproduct. Ik ben zeer tevreden!

Duke96 27-04-2016

Super makkelijk

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT302

Binnen enkele minuten na aanschaf was hij ingebouwd. Ook het pairen met mijn iPhone was een fluitje van een cent.
Het geluid klinkt uitstekend, alleen het telefoongedeelte heb ik nog niet uit kunnen proberen

Jordy Van den broeck 16-02-2016

Stereo toestel:
De bouwkwaliteit van dit toestel is vrij goed voor de prijs, stevige bracket om het toestel in te houden. Helaas is heel het frontje van glansend zwart plastiek, nogal een vinger afdruk en kras magneet.

De iso adapter past perfect zolang je je auto's bekabeling niet om zeep hebt geholpen. Enkel features zoals Stuurbediening, mute, etc Moet je handmatig verbinden met je kabelboom. Deze komen niet met een connector.

Het menu is vrij in orde, veel features. Ik vindt het zelfs erg tof dat je de speaker grote kunt instellen, ook zijn er veel equalizers.

Het LCDtje is erg goed zichtbaar, zelfs met de zon direct op het scherm, erg top!

Helaas heb ik 1 grote klacht over het toestel in het algemeen, en dat is dat er een erg merkbare ruis op alle speakers staan, heb dit toestel getest in verschillende auto's en overal datzelfde ruis. Dat is wel een grote minpunt, maar zodra je motor draait dan merk je het niet meer.

USB:
Deze radio gebruikt een nieuw systeem waardoor dit weer werkt!
Een soort van media relay app.
De app "KENWOOD Music Play" doet wat die moet doen, maar heeft wat rare kuren. Werkt erg slecht samen met de android music player. Waardoor die dikwijls opties zoals shuffle of podcasts negeert.

Ook zijn er enorme volume problemen bij het gebruiken van de app. Hij zet je telefoons volume erg laag voor een onverklaarbare reden.
Een groot pluspunt aan de usb aansluiting is dat er 1 Ampere opstaat, dus je telefoon wordt redelijk snel opgeladen.

BLUETOOTH:
Bluetooth op android en Ios werkt erg goed, je verbindt met het toestel en alles werkt vanzelf! Inkomende gesprekken neem je zo aan door op de grote rode telefoon knop te drukken. Uitgaande gesprekken kun je activeren door op de grote rode telefoon knop te drukken en uit het menu het nummer uit je telefoonboek te kiezen. Alhoewel dit niet zo veilig is tijdens het rijden...

Geluidskwaliteit van gesprekken zijn een mix tussen matig en goed. Probeer het microfoontje niet dichtbij een ventilatie gat te monteren. Muziek werkt ook erg mooi met bluetooth, echter is er wel wat vertraging als je naar het volgende liedje wil gaan. Kan soms 3-4 seconden duren nadat je op het "volgende" knopje hebt gedrukt.

TUNER:
Deze is perfect! Zelfs op een auto met een antieke antenne geeft deze geweldig goed bereik en een sterke klank. Geen klachten of speciale punten hier, een goede tuner!

Gentry 13-02-2016

Veel value for money
Een toestel wat alles kan en doet in dit multimedia tijdperk.
Geluidskwaliteit prima en bluetooth erg prima