Kenwood DPX306BT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood DPX306BT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Frank 09-01-2016

goed ingebouwd door ECS cuijk
goed geluid en fijne bediening
mooie display kleur ( dezelfde als de rest van mijn bedieningen in de auto

lorenzo 10-12-2015
Geschreven voor: Kenwood DPX306BT

De max van een toestel super gemakkelijk in gebruik... Heel goed geluids kwaliteitkwaliteit simpel installatie... Één min puntje geen Nederlands instelling.

Maik 11-11-2015
Geschreven voor: Kenwood DPX306BT

De radio vandaag geïnstalleerd, was redelijk veel werk, maar dat had voornamelijk te maken met mijn auto.
De geluidskwaliteit is daadwerkelijk verbeterd ten opzichte van mijn oude radio.
Vooral het bluetooth gedeelte ben ik erg tevreden mee, het screamen van muziek werkt perfect en telefoneren is ook geen probleem.

bosma dijkstra 21-09-2015
Geschreven voor: Kenwood DPX306BT

Mooi design en een handige bediening.
Geluid perfect en ook de bleutooth neemt gelijk alles van mijn mobiel over inclusief de namen van mijn contacten.
Top kwaliteit voor een lage prijs.

janny 21-09-2015
Geschreven voor: Kenwood DPX306BT

Top radio super geluid werkt prima het apparaat is makkelijke te gebruiken het usb poortje is handig voor mijn telefoon en muziek, handsfree bellen is heel erg makkelijk en het is niet moeilijk om mijn mobiel te koppelen met de radio via bluetooth

Jaman 12-09-2015
Geschreven voor: Kenwood DPX306BT

Super radio en vreselijk makkelijk in te bouwen, ook voor mensen die dat nog nooit eerder hebben gedaan. Bluetooth blijft perfect verbonden, handsfree bellen met bluetooth werkt ook prima. Wij zijn erg gelukkig met deze radio.