Kenwood KDC-BT49DAB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood KDC-BT49DAB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

andre 16-02-2017

mooie verlichting en goed geluid

Geschreven voor: Kenwood KDC-BT49DAB

Een zeer mooie radio voor die prijs.
Zeer mooi geluid ook met de originele boxen van de auto veel keuze in audio instelling.
Goeie connectie met bleutooth dus direkt een carkit met goeie funktie zoals je hele telefoonboek bij langs scrollen.
De laatste nummers die je gebeld hebt ook handig.
De muziek via bleutooth ook zeer goeie kwaliteid.
Alleen je telefoon via usb is ramp zamen met de app voor android is ook een ramp.
Er zit een dab antenne bij wat bij de meeste autoradios niet zit dus dan sta je direkt al weer voor kosten. En deze heb je echt nodig als je uit de radio wil halen waar hij voor bedoeld is.
Had nog nooit dab gehoord maar wil nu niet meer anders.
De externe microfoon werkt ook perfect.
Kortom geweldige radio voor weinig althan bij de mediamarkt btw weg ermee.

Pluspunten

• dab antenne
  • externe microfoon

Minpunten

• slechte verbinding telefoon via usb
  • zeer slechte app

Elisabeth 07-08-2016

Waaauuw wat een mooi geluid ??

Geschreven voor: Kenwood KDC-BT49DAB

Echt ik had veel eerder een kenwood moeten nemen, ongeloof mooi geluid. Ik snap niet waarom ik ooit zonder een kenwood in mijn auto heb kunnen luisteren naar de radio!!

Pietje 10-06-2016

Mooi toestel

Geschreven voor: Kenwood KDC-BT49DAB

Geweldig radio met super geluid en mogelijkheden met super antenne gewoon gratis ik raad hem iedereen aan

AvD 31-03-2016

Kenwood Autoradio KDC-BT49DAB

Geschreven voor: Kenwood KDC-BT49DAB

Ik heb nu deze kenwood KDC-BT49DAB radio enkele weken in mijn bezit.
Ben er uitstekend over tevreden,super geluid,zeer veel mogelijkheden,makkelijke en logische bediening.
Kortom een super radio.

MtZ 26-03-2016

Works like a charm

Geschreven voor: Kenwood KDC-BT49DAB

Easy to install. DAB audio quality is suberb.All features tested within 10 minutes, everything works very intuitive.

Tjeerd 08-03-2016
Geschreven voor: Kenwood KDC-BT49DAB

Super fijne radio, werkt fantastisch wel even wennen aan de bediening.
Bleutooth werkt super en dab+ geeft een supergeluid.
ik raad iedereen deze autoradio aan.

Legolas 01-03-2016
Geschreven voor: Kenwood KDC-BT49DAB

Deze radio heeft alles wat men zich wensen kan. Geluid is uitstekend en bediening gaan heel intuitief. Aanrader!

Jan de Ruiter 24-02-2016
Geschreven voor: Kenwood KDC-BT49DAB

Het is een goed apparaat met veel mogelijkheden, mooie uitstraling en perfect geluid. In het begin wel wennen in gebruik, maar eenmaal gewent is het echt een aanrader!!

oxman 15-02-2016
Geschreven voor: Kenwood KDC-BT49DAB

Makkelijk te plaatsen (ook de DAB antenne), prima geluid, intuïtieve bediening en handige ingebouwde opties als bluetooth telefoonbediening, kortom top!

fav 22-05-2016

heeft u daar een aparte dakantenne aan verbonden? en/of hoe/ waar heeft u de dab antenne geplaaatst.
wat voor telefoon heeft u? (ik heb android)

ANtS 12-02-2016
Geschreven voor: Kenwood KDC-BT49DAB

Een goede en uitgebreide radio. Goed ingesteld op veelzijdige gebruikers. Makkelijke koppeling vja bluetooth, helder geluid en goede (externe) microfoon.

fav 22-05-2016

waar plaatste u de externe microfoon?

john 09-02-2016
Geschreven voor: Kenwood KDC-BT49DAB

Heel mooie radio met alles erop en heel veel mogelijkheden zoals aansluiting voor Iphone bluetooth.
Inclusief dab antenne en microfoon.

Rinus 03-02-2016
Geschreven voor: Kenwood KDC-BT49DAB

Enkele dagen in bezit een hele vooruitgang met mijn vorige autoradio geweldig geluid en veel mogelijkheden, mijn parrot systeem niet meer nodig dank zij de hands free functie via bluetooth een aanrader voor iedereen deze mooie autoradio.

Kenwood 26-12-2015
Geschreven voor: Kenwood KDC-BT49DAB

Goeie autoradio, heel leuk ook dat ie van kleur veranderd. Hij heeft alle opties die ik me maar kan bedenken. Ook heel handig is dat wanneer je gaat bellen, je de keuze krijgt of je de speakers van je mobiel of van je autospeakers wilt gebruiken

kdc 08-12-2015
Geschreven voor: Kenwood KDC-BT49DAB

super radio, ik heb de radio in rosmalen gekocht. Ze hebben de radio netjes ingebouwd. Vooral de DAB+ ontvangst is erg goed. En het geluid is super

Damian 16-11-2015
Geschreven voor: Kenwood KDC-BT49DAB

Werkt fantastisch, makkelijk te installeren en vooral de handleiding is zeer uitgebreid! Had wel graag een permanente DAB antenne gewild.

patrick 13-11-2015
Geschreven voor: Kenwood KDC-BT49DAB

Ik mis een hoes of doosje om front in te doen. Als je het frontje mee wilt nemen dan kan deze beschadigen. Verder vind ik de hele radio set erg compleet, antenne en microfoon zijn bijgeleverd. Omschrijving is duidelijk, plaatsen van de antenne zou iets duidelijker omschreven kunnen worden. Ondanks dit is het mij zonder al te veel moeite gelukt en werkt alles perfect. Vooral dab+ is echt de moeite waard als je veel op de weg zit.

Sjaak 03-09-2015
Geschreven voor: Kenwood KDC-BT49DAB

Mooi stukje techniek, het geluid de USB aansluiting en de geïntegreerde carkit. Voorbereid op de radio toekomst met DAB.
Kortom ik raad iedereen deze autoradio aan.

Eduard 24-08-2015
Geschreven voor: Kenwood KDC-BT49DAB

Ik ben positief verrast van het DAB-geluid, hoewel het ontvangst in deze regio nog niet optimaal is.
De antenne vind ik "gefrutsel", maar ik vermoed dat dit in de loop der tijd (wanneer de dekking van antennes voldoende is) minder belangrijk gaat worden.

Ruud 10-08-2015
Geschreven voor: Kenwood KDC-BT49DAB

Top auto radio met ruime mogelijkheden. DAB systeem is fantastisch. Ziet er mooi en strak uit. Bluetooth telefoon werkt prima, en met de juiste inbouw is de extra antenne voor DAB ontvangst heel netjes weg te werken, instructues zijn duidelijk.

Lammeck 22-04-2015
Geschreven voor: Kenwood KDC-BT49DAB

Ist mein erstes DAB Auto Radio. Bin bis jetzt sehr zufrieden. Tolle reichweite, die Klangeinstellung über die Bänder 1 - 5 sind schlächt erklärt. Eine Nachbesserung der Bedienungsanleitung währe wünschenswert.