JVC KD-R961BTE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC KD-R961BTE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Renaultc 06-02-2016

Mooie radio.
Knoppen rond de volumeknop te dicht bij, nauwelijks te bedienen.
Geluid prima.
Bluetooth telefoon communicatie werkt prima.
Bleutooth telefoon muziek niet zo goed. gaat haperen.
Verlichting dimbaar pluspunt, maar toch hier en daar onderling te veel verschil in velheid.

Bedrading voor renault clio is niet juist.
Rood en geel moet samen op geel, dan heb je continu stroom op je radio. te verhelpen met kroonsteentje.

Daan 11-01-2016
Geschreven voor: JVC KD-R961BTE

Heb gezocht naar een autoradio die Siri Eyes Free ondersteund voor mijn iPhone. Zocht daarnaast ook dat er veel in te stellen is op de radio. En natuurlijk op geluidskwaliteit.
Na wat zoekwerk ben ik bij deze autoradio uitgekomen.

En voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Siri werkt perfect met de iPhone. De hoge aantal instellingen maakt het instellen wel wat aan de lastige kant maar er zijn ook gemakkelijkere opties als dat gewenst is. Ik speel alleen audio af via usb zodat ik geen last heb van reclame en analoge storingen die aanwezig zijn bij het gebruik van FM.

Ruud 10-12-2015
Geschreven voor: JVC KD-R961BTE

Fantastisch autoradio met legio mogelijkheden, en voor een super prijs, gezien de vele mogelijkheden duurt het even voordat je alles naar je zin heb ingesteld,maar voor de prijs/kwaliteit is het echt "geen geld"

Aziz 01-11-2015
Geschreven voor: JVC KD-R961BTE

Het toestel voldoet aan mijn verwachtingen.
Makkelijk monteerbaar en een loepzuivere geluidskwaliteit.
het geluid is niet enkel van uitstekende kwaliteit via aux, usb, cd of radio, maar ook via Bluetooth. Hiermee is ook al direct duidelijk dat deze radio enorm veel aansluitingsmogelijkheden bezit.

Ook het uiterlijk bevalt mij enorm. geen fragiele deeltjes en hij ziet er strak uit, vooral de verschillende kleurtjes maakt de radio helemaal af, helemaal als je in de avond tour maakt!
De bediening is ook zeer makkelijk, na enkele minuten weet je al hoe alles werkt.

kortom tevreden!!!

cor rovers 03-10-2015
Geschreven voor: JVC KD-R961BTE

Erg tevreden na aanschaf,enorme leuke functies en geen bekeuringen meer.
makkelijk in gebruik en goede geluidskwaliteit
prima radio ontvangst

Carl 21-09-2015
Geschreven voor: JVC KD-R961BTE

Deze autoradio heeft een fantastisch geluid en is qua mogelijkheden zeer uitgebreid.
Ondanks de vele mogelijkheden is hij toch gebruiksvriendelijk en dankzij de goeie gebruiksaanwijzing is hij helemaal naar je eigen wensen in te stellen.
Kortom een geweldige autoradio voor een redelijke prijs.

Rudy Decraen 17-09-2015
Geschreven voor: JVC KD-R961BTE

Ik ben om te beginnen zeer tevreden waar ik mijn product besteld heb,zonder problemen en vlug in mijn bezit.Over het product zelf ben ik ook zeer tevreden,een aanrader.

Ronald 05-09-2015
Geschreven voor: JVC KD-R961BTE

Hele mooie autoradio met veel mogelijkheden, er mee bellen vind ik het handigst maar verder tal van mogelijkheden. De drie kleuren opties is ook leuk.

Richelle 05-09-2015
Geschreven voor: JVC KD-R961BTE

Ik vind deze radio beter dan mijn vorige radio kwa uitstraling, geluid en werking's process.
Deze radio is echt een mooi ding.

studioBaron 10-08-2015
Geschreven voor: JVC KD-R961BTE

Voor het eerst eens een JVC ipv. een SONY angeschaft. Enorm verschil in degelijkheid en gebruikgemak kan het niet tippen aan de SONY. Knoppen voor browsen door albums en songs op USB zitten vertopt en op de meest onlogische plekken. Tijdens het rijden moet ik nadat ik hem een kwartaal in bezit heb nog steeds halsbrekende verkeersonveilige toeren uithalen met prutsknopjes waar je eerder een tandenstoker voor nodig hebt, om door folders heen te browsen. Bluetooth pairing lukt heel moeilijk.... Het ding voelt heel fragiel en plastic aan. tov. de sony's die ik altijd had, die zijn veel degelijker, gebruiksvriendelijker en voelen veel kwalitatiever aan. De JVC heeft welliswaar allemaal mooie blauwe lampjes maar geef mij maar SONY kwaliteit ipv. speciale effecten.

Pris 15-07-2015
Geschreven voor: JVC KD-R961BTE

Helaas als je je auto opnieuw start begint hij niet op de zender of cd waar je bent gebleven met luisteren.

Ruud 10-12-2015

Ik heb het idee dat je de "constante plus" niet heb aangesloten, dan "vergeet je radio" ook zijn instellingen......kan het natuurlijk mis hebben?

Yalla 16-01-2016

Ik heb het zelfde probleem, en dit probleem heeft me al meer geld gekost aan de installatie bij de garage dan de aanschaf kosten, omdat ik een Deawoo Matiz heb en die maken helaas geen gebruik van een slee dus heel het dasboard moet er voor wegweg.

E.Koldenhof 08-07-2015
Geschreven voor: JVC KD-R961BTE

Ben nu paar dagen in het bezit van de KD-R961BT auto radio.
De radio geeft subliem geluid, en is zeer makkelijk in te bouwen door middel van de
duidelijke handleiding. Ook kun je het display van de radio goed aanpassen aan het interieur door de vele kleuren combinaties.
Ik kan deze radio echt iedereen aanraden!

wganja 31-05-2015
Geschreven voor: JVC KD-R961BTE

Het is een verademing in vergelijking met mijn oude jvc auto-cd speler.
Heel mooie vormgeving alleen het koppelen met mijn mobiel HTC M8 One lukt mij nog niet helemaal. Als ik hem op de USB poort zet dan gaat het wel.
Dit moet ik dus nog uitzoeken.

gjriks 15-05-2015
Geschreven voor: JVC KD-R961BTE

heerlijke radio met veel mogelijkheden.
erg goed geluid komt er uit en is mooi van vormgeving.
het is snel te instaleren en bediening is niet moeilijk

Lambert Letteboer 30-03-2015
Geschreven voor: JVC KD-R961BTE

Ik heb hiervoor ook een JVC gehad en de KD-R961BTE is qua gebruiksgemak en mogelijkheden nog uitgebreider. Geluid via usb ook super.