JVC KD-DB95BTE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 38 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC KD-DB95BTE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Hans Komst 04-12-2017

JVC KD-DB95BTE

Geschreven voor: JVC KD-DB95BTE

Geweldig product. Ik zou het zeker aan anderen aanbevelen. En natuurlijk geweldig dat je een jaar extra garantie kunt krijgen!

Pluspunten

• geluid

Jurrian 28-06-2016

KD-DB95BT review

Geschreven voor: JVC KD-DB95BTE

Radio voldoet aan verwachtingen, alles functioneert prima. Design en degelijkheid hadden beter gekund.

Hans 29-05-2016

Fijne en goede DAB+ autoradio combinatie

Geschreven voor: JVC KD-DB95BTE

De radio geeft in DAB+ ontvangst een glashelder geluid zonder ruis of wat voor geluidsstoring dan ook. Het afspelen van muziek via USB gaat zeer goed met een goede kwaliteit. De CD speler geeft in tegenstelling tot mijn Pioneer de CD weer terug als er op de ejectknop wordt gedrukt. De Pioneer moest vaak tot 10 keer de ejctknop ingedrukt worden voordat de CD uitgeworpen werd. Het werken met de MENU en DAB knop vergt zeker in het begin een hoop geduld omdat de reactie tijd de ene keer sneller is dan de andere keer. Hierdoor ben in het ene geval te snel en schiet je voorbij hetgeen je wilt instellen en de andere keer krijg je het gevoel dat je iets verkeerd doet omdat de reactie op zich laat wachten. Een gemis is het wel het ontbreken van een opbergdoos voor het afneembaar front. Door de uitstekende volumeknop zijn andere boxen te laag.

René 21-05-2016

Grandioze Autoradio

Geweldig mooi apparaat
Sublime geluidskwaliteit
Snelle dab zoek funktie
Kortom prijs meer dan waard

Autoradio 02-05-2016

Kwaliteit perfect

Geschreven voor: JVC KD-DB95BTE

Pas gekocht, prima ervaring en deugdelijke radio, goed geluid na instelling en goede cd speler, hoop er lang gebruik van de maken.

super goede radio 20-03-2016

super radio

Geschreven voor: JVC KD-DB95BTE

zeer mooi geluid, super met handfree functie. zeer aan te raden voor een goede prijs. dab plus radio!

Een blijde rijder 07-03-2016
Geschreven voor: JVC KD-DB95BTE

Prima apparaat. Tijdens het rijden wel wat lastig te bedienen. Bijvoorbeeld voor het omschakelen van USB naar FM moet meerdere keren op dezelfde knop worden gedrukt. Grote kans dus dat je net 1 x te vaak drukt en dan weer opnieuw moet beginnen. Regelmatig stopt de weergave via USB een paar secondes. Daarna gaat het verder waar het afspelen gebleven was.
De knop voor aan/uit is dezelfde als die van switchen tussen verschillende devices.
Het knopje voor het afnemen van het front is een heel klein dingetje in een hoek van het front weggefrommeld. Lastig in te drukken!
Bij het starten van de motor valt het geluid weg, het duurt dan 4 seconden voordat er weer geluid is. Hetzelfde bij omschakelen van devices.
Het is een zeer uitgebreid apparaat met veel mogelijkheden die niet allemaal even makkelijk te vinden zijn, maar na wat oefening gaat dat prima. Helaas is er zoals gewoonlijk geen Nederlandstalige handleiding.

tim 03-02-2016

Alleen jammer dat je de dab antenne los moet kopen
Maar zeker een aanrader

Eelco 26-01-2016
Geschreven voor: JVC KD-DB95BTE

De radio heeft een mooi en vol geluid. DAB is ruis en kraakvrij. De radio heeft heel veel functies dit vraagt wel wat tijds investering om alles goed toe te kunnen passen. Muziek via USB werkt prima. Het enige minpunt wat ik heb kunnen ontdekken is de JVC app die je kan gebruiken om in statief de radio te bedienen. Deze intervace is verwarrend, en is zeer beslist nog niet op het niveau wat het moet zijn. Als deze app een aantal zaken verbeterd krijgt zoals eenduidige werking, eenvoudig bedienen van de muziek index op de usb stick. Het naast toevoegen ook verwijderen van contacten, heb je echt een heel perfect geheel.

Angelique 23-01-2016
Geschreven voor: JVC KD-DB95BTE

Prima radio voor een prima prijs. Perfecte ontvangst en telefoon werkt er prima op, 2 zelfs! Instellen ging ook prima met de gebruiksaanwijzing erbij. Al met al dus een prima product. Geen spijt van deze keus!

Rudolph Gevers 18-01-2016
Geschreven voor: JVC KD-DB95BTE

geluid is absoluut super, vormgeving vind ik minder, kleine fragiele knopjes en ik weet niet hoe degelijk die zijn, tijd zal leren

Olav Twint 17-01-2016
Geschreven voor: JVC KD-DB95BTE

Wat een geweldige autoradio is dit!! Zoveel mogelijkheden. Deze radio vooral vanwege DAB+ gekocht. Wat een geweldig mooi geluid en wat een verschil met FM. Ook superhandig dat er 2 telefoons tegelijk aangesloten kunnen worden: geluid via de autospeakers en zelf goed te verstaan d.m.v. het bijgeleverde microfoontje. Het geluid van de radio wordt onderbroken bij een telefoontje. Bluetooth verbonden. Op die manier ook
muziek via de telefoon af te spelen of via USB. De display is in heel veel kleuren in te stellen. Let op: uit de doos staat de demoinstelling aan en heb je na een aantal seconden discoverlichting. Je stelt zelf de kleurcombinatie in door uit de intensiteit voor rood, blauw en groen te kiezen, maar daarna via menu, demo op off zetten! Koop voor betere DAB-ontvangst een externe/dakantenne erbij. Koop een combi-antenne voor DAB en FM. Koop bijvoorbeeld een actieve antenne (versterking via kabel met voeding van autoradio naar antenne). Ik heb een Calearo via een Duits bedrijf (Schlauershop in Leipzig) gekocht. Alternatief: makkelijker monteren, maar mindere ontvangst via raamantenne van Kenwood. Sommige bedrijven bieden dit voor een deel van de originele prijs aan als combideal bij deze radio). Na DAB+ wil je niet meer terug naar FM. Veel betere geluidskwaliteit, makkelijke ontvangst door hele land (eenmaal afgestemd blijf nee io zelfde zender en switcht automatisch heen en weer tussen FM en DAB bij slechtere DAB-ontvangst. Zeer tevreden en aanrader deze radio.

giepske1972 18-01-2016

Werkt hij ook zonder dabantenne? Of moet die er perse aan?

Olav Twint 18-01-2016

Hij werkt met afzonderlijke aansluitingen voor FM en DAB, dus werkt ook alleen op FM.

giepske1972 25-01-2016

Dank je, ook bedankt voor die uitleg voor de disco. wat een gezoek. Ging niet uit, maar met deze uitleg nu nog eens proberen.

Aalt 09-01-2016
Geschreven voor: JVC KD-DB95BTE

een hele goede autoradio en een zeer goede ontvangst van dab+ en fm .En het gaat mijn om dab+
ontvangst en die is uitstekend
minpunt gaan dab+ antenne bijgeleverd

William 09-01-2016
Geschreven voor: JVC KD-DB95BTE

Deze cd reciever is gemakkelijk te installeren. Instellingen maken met het instructie boekje erbij is eenvoudig. Toestel heeft zoveel klankinstellingen, dat jouw voorkeur er zeker bij zit. De verlichting is ook helemaal naar wens in te stellen ipv vastgestelde kleuren. Radio schakelt zelf naar DAB indien het radio station daar ook uitzend. Goede ontvangst via DAB. Telefoon makkelijk te koppelen. Kortom een tevreden gebruiker. een fijne radio en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Antoine Goemaere 02-01-2016
Geschreven voor: JVC KD-DB95BTE

Heel mooie autoradio. Mooi geluid perfect in een mobilhome. Goede ruisvrije DAB ontvangst. Klein min punt weinig preselecties. Micro nog niet kunnen testen was niet bijgeleverd.

Jordy1810 02-01-2016
Geschreven voor: JVC KD-DB95BTE

Hele mooie autoradio met veel opties bellen werkt goed en goed geluid makkelijk te installeren. Ziet er mooi en afgewerkt uit

RonB 25-12-2015
Geschreven voor: JVC KD-DB95BTE

Radio een paar dagen in bezit.
Wat een super geluid via DAB !!, alleen jammer dat er niet standaard een Dab Antenne word meegeleverd.
Telefoon ( Apple ) aansluiten was zo gedaan en werk super. Gewoon een super autoradio!!!

Wendy 21-01-2016

Kan de autoradio via bluetooth de muziek van mijn iPhone afspelen? Dus draadloos? Of moet ik de iPhone daarvoor koppelen met USB of Aux?

Jeffrey 23-12-2015
Geschreven voor: JVC KD-DB95BTE

Je kan je telefoon opladen. Muziek luisteren met bluetooth. Handsfree bellen. Display kleur kan worden veranderd.

Arjan 12-12-2015
Geschreven voor: JVC KD-DB95BTE

Prima Ding met alles erop en eraan. Zat geen remote bij maar had die nog van mijn oude JVC radio.
Alleen vreemd dat na aannemen telefoon gesprek hij opnieuw de USB stick gaat "readen" Dit duurt bij een 128gb stick wel eventjes. Gekocht voor €168 inclusief DAB antenne. DAB is overigens veel beter dan FM.

Marja 16-12-2015

Arjan is een speciale DAB antenne altijd nodig, en waar monteer je die?

gertjan 12-12-2015
Geschreven voor: JVC KD-DB95BTE

Echt een mooie auto radio bellen gaat perfect en de rest doet wat het moet doen heb zelf een dab antenne mee besteld werkt ook super. Ben er heel erg blij mee top

Hans 29-11-2015
Geschreven voor: JVC KD-DB95BTE

Als autoradio vind ik hem heel goed makkelijk in bediening al moest ik in het begin even allemaal zoeken maar ik nu eenmaal ken is het bedienings best makkelijk in mijn prille jeugd heb ik altijd JVC gehad maar ik kocht toen een keer een jongere auto en daar zat al een radio ingebouwd en daarom ben ik nu weer op JVC gestapt en het is weer een hele mooie en makkelijk bediengbaar autoradio.

Wiebe 21-11-2015
Geschreven voor: JVC KD-DB95BTE

Het geluid van deze radio is echt fantastisch. Daarnaast is de radio ook gebruiksvriendelijk en kan je kiezen uit veel displaykleuren.

landcruiser 12-11-2015
Geschreven voor: JVC KD-DB95BTE

leuke radio met alle toeters en bellen en zeker leuk als je een camera auto of 1tje van rijkswaterstaat nadert,begint ie ineens wat onzuiver (in dab stand) te worden. wel jammer dat er geen standaard een dab antenne bij zit.

rdejongjr 08-11-2015
Geschreven voor: JVC KD-DB95BTE

Doet wat hij moet doen, erg blij met de DAB ontvangst en het overschakelen naar FM bij onvoldoende bereik.

Ik houd niet zo van de standaard kermis verlichting, maar dat is gelukkig allemaal in te stellen.

Het koppelen van mijn Android telefoon werkte prima en gesprekken zijn goed te voeren.