JVC KD-X310BTE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 29 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC KD-X310BTE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Fred 07-10-2015
Geschreven voor: JVC KD-X310BTE

de centrale bediening/menuknop werkt een beetje vaag.
vaak niet duidelijk in welk menu je zit.
Verder een super goed product, jammer dat voice dailing niet helemaal goed gaat. b.v. Cora wordt huisarts?

jvb2014 16-08-2015
Geschreven voor: JVC KD-X310BTE

Geweldig geluid en handige carkit! De autoradio is makkelijk te installeren en makkelijk de te pairen met je telefoon. Audio afspelen vanaf je telefoon naar de radio is ook mogelijk en werkt fantastisch. Het enige minipuntje is de zoem in de carkit functie en de verstaanbaarheid. Het afstellen hiervan is redelijk moeilijk maar moet te doen zijn!

Gerarts 03-05-2015
Geschreven voor: JVC KD-X310BTE

Bluetooth instellen nam wat tijd in beslag maar eenmaal ingesteld werkt alles perfect.
Geluidskwaliteit hangt natuurlijk veel af van de speakers die gebruikt worden.
Ook kan je na een tijdje bijna alles blindelings bedienen waarbij het gebruiksgemak ook hoog scoort.

antoon1000 20-03-2015

goede radio ontvangst
Voldoende en specifieke
goed geluid
mooie vormgeving
ik ben tevreden over mijn aankoop

66li 17-02-2015
Geschreven voor: JVC KD-X310BTE

Makkelijk te bedienen en heeft een duidelijke gebruikershandleiding. Ook heb ik via Play Store van Android JVC Smart Music controller op mijn smartphone geïnstalleerd waarmee makkelijk en snel verschillende taken kan laten uitvoeren zoals bellen, navigeren, zepen enzovoort.

bulldog1948 02-02-2015
Geschreven voor: JVC KD-X310BTE

bluetooth optie erop is super! makkelijk in te bouwen en zeer makkelijk te bedienen. ben er erg blij mee!

tjeez33 18-01-2015
Geschreven voor: JVC KD-X310BTE

Makkelijke installatie , gebruik gaat vanzelf je hebt de handleiding niet nodig om de radio te bedienen

J V 123 17-01-2015
Geschreven voor: JVC KD-X310BTE

doet wat ie moet doen er zit wel een piep in de in de telefoon, wel; goed te verstaan geluid is ok zenders zijn goed te ontvangen

Dorien van de Braak 04-01-2015
Geschreven voor: JVC KD-X310BTE

- Goede autoradio met niet te veel toeters en bellen.
- Geluidskwaliteit: ik merkte gelijk verschil met mijn oude (originele) radio, kwaliteit is veel beter.
- Mogelijkheden: Bluetooth werkt super goed, draadloos je muziek afspelen van bijvoorbeeld spotify op je telefoon.
- Vormgeving: Kleur van de radio is rood/wit, wat voor mij precies goed is maar je kunt geen andere kleuren instellen.
- Gebruiksgemak: Via de draadknop kun je alle instellingen makkelijk regelen.

CeesDam 01-01-2015
Geschreven voor: JVC KD-X310BTE

Een leuke radio voor een leuk bedrag. Makkelijk in te bouwen, eenvoudig te bedienen.
Carkit werkt naar behoren, helder geluid. Kortom; prima apparaat.

TevredenGebruiker001 31-12-2014
Geschreven voor: JVC KD-X310BTE

Prima autoradio. Geluid is goed. Instellingen is even zoeken. Als je belt duurt het soms lang voor de telefoon verbinding heeft.

jenneau 28-12-2014
Geschreven voor: JVC KD-X310BTE

ik vind het een mooi apparaat en het geluid is heel goed maar alleen is het gebruik een beetje lastig aangezien menu langer moet worden ingehouden maar over het algemeen is het een goed apparaat

Marijn Janssen 28-12-2014
Geschreven voor: JVC KD-X310BTE

Was eenvoudig in te bouwen, en instellen stelde weinig voor. Telefoon aanmelden was eenvoudig.
Carkit werkt ook prima.

Kevin Henskens 25-12-2014
Geschreven voor: JVC KD-X310BTE

Ik vind het een hele goede efficiente radio.
vind hem heel gemakkelijk te gebruiken alleen soms moet ik wel een beetje zoeken om de volumeregeling goed samen te stellen. ( vocal, bass,)
Ik raad deze radio zeker aan de mensen die ik ken, ik ben er heel tevreden over.

mvg kevin

Ties 1954 23-12-2014
Geschreven voor: JVC KD-X310BTE

Goed geluid en goed instelbare bas en treble
Veel mogelijkheden en makkelijk in te stellen met het menu
Prima vormgeving ziet er mooi uit
pas een paar dagen in bezit daarom geen mening over de degelijkheid

M.A.N. Truck 20-12-2014
Geschreven voor: JVC KD-X310BTE

Goede geluidskwaliteit, gemakkelijk aan te sluiten en het zender zoek systeem is heel gemakkelijk.
De communicatie met mijn telefoon is goed.
De komende weken ga ik de verder mogelijkheden uitproberen.

vn2000 27-11-2014
Geschreven voor: JVC KD-X310BTE

geheel ingebouwd was zo gebeurt alleen telefoon koppelen stond wat onduidelijk in gebruiksaanwijzing

Joostvandalen1982 24-11-2014
Geschreven voor: JVC KD-X310BTE

Auto radio vandaag gekocht. In de parkeer garage ingebouwd, zo makkelijk was het aan te sluiten. Perfect geluid en Bluetooth aansluiten en afspelen ging super goed. Erg tevreden.

Matwit 19-11-2014
Geschreven voor: JVC KD-X310BTE

Ten opzichte van mijn oude radio is dit wel 10 stappen vooruit! Het geluid is duidelijk beter terwijl de speakers hetzelfde zijn, bluetooth werkt goed en de vormgeving is ook goed! Het enige wat ook ik als minpunt kan geven is dat de volumeknop misschien wat gammel is

Patrickp1986 05-11-2014
Geschreven voor: JVC KD-X310BTE

Radio is makkelijk in te bouwen en geeft prima geluid. Bel optie kan wel beter. De andere kant kan het namelijk met moeite verstaan.

vdw001 31-10-2014
Geschreven voor: JVC KD-X310BTE

Mijn oude wagentje heeft weer een geweldig geluidssysteem! Ben erg tevreden. Design is wat goedkoop. Geluidskwaliteit is erg goed, ondanks oude boxjes in de auto.

hansvandeloo 21-10-2014
Geschreven voor: JVC KD-X310BTE

Uitstekende autoradio met alle hedendaagse techniek. Makkelijk in te bouwen en ook het instellen via het menu is eenvoudig. Goede geluidskwaliteit en dmv equalizer simpel aan je persoonlijke voorkeur aan te passen. Bluetooth werkt prima in combinatie met iPhone4, zowel telefoon als het afspelen van muziek. Prima aankoop!

User67 23-08-2014
Geschreven voor: JVC KD-X310BTE

Leuke radio voor een mooie prijs inclusief carkit. Scheelt boetes. gemakkelijk in te bouwen, alleen lastig nummers kiezen uit het telefoonboek.

M_Stefan 22-08-2014
Geschreven voor: JVC KD-X310BTE

Erg goede en voordelige radio met Bluetooth carkit. Geen gedoe meer met CD's maar alles via USB. Afhankelijk van je speakers een erg goed geluid met uitgebreide equalizer instellingen zoals je van JVC mag verwachten. Compatible met het bekende afstandsbediengtje de ideale radio.

Pjottert 03-08-2014
Geschreven voor: JVC KD-X310BTE

Deze autoradio van JVC biedt een mooie prijs-kwaliteit verhouding! Veel functies en mogelijkheden en complete integratie met iPhone. Van bellen tot muziek afspelen, eenvoudig via de Bluetooth verbinding en allemaal te besturen met de knoppen van de autoradio. De installatie gaat bijna helemaal zonder boekje, zo eenvoudig is het. Wel is het soms lastig om geavanceerde menu instellingen te bereiken. Zo kun je instellingen van microfoon en achtergrond ruis alleen veranderen terwijl je aan het bellen bent. Die instelling heb je waarschijnlijk wel nodig, bij mijn installatie was een irritante achtergrondruis bij de ontvanger aanwezig, na wat aanpassingen in het systeem is dat nu helemaal weg.
De afwerking en look-and-feel is wat simpel, maar dat heeft denk ik ook alles met de prijsklasse te maken. Het voelt wel degelijk aan, dus denk wel dat ik hier de komende jaren mee vooruit kan.