JVC KW-M25BT 2DIN, Mechless, multimedia systeem. Geschikt voor USB mirroring for Android - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC KW-M25BT 2DIN, Mechless, multimedia systeem. Geschikt voor USB mirroring for Android op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Frank 28-04-2021

Lekker kort!

Uitsluitend te bedienen via het touchscreen (of optionele stuurbediening) waardoor de radio een mooi, strak en rustig uiterlijk heeft. Op de achterzijde van de radio een legio aan aansluitmogelijkheden waaronder een achteruitrijcamera, USB (2.0), en video. De 4 x 50 watt versterker maakt het mogelijk prima geluid te krijgen zonder een losse versterker. Het besturingssysteem werkt prettig en overzichtelijk en de koppeling met een Android telefoon loopt soepel (koppeling met iOS is mogelijk maar heb ik niet kunnen testen). Al met al een radio die veel functionaliteit biedt voor een niet al te hoge prijs. Met name de geringe inbouwdiepte was voor mij doorslaggevend.

Pluspunten

• Geringe inbouwdiepte
  • Helder scherm
  • Krachtige ingebouwde versterker

Silly 05-02-2021
Jammer dat de benodigde apps NIET WERKEN zoals mirroring. BT connect staat op ON, maar je moet nog steeds handmatig connecten. Terwijl ik toch een Samsung galaxy S 10 heb.

Rost 12-11-2020

Ik zocht naar een makkelijk wel mooi ogende radio. Na een paar maanden te hebben gebruikt valt me de radio tegen. Vooral de toesten voor het harder en zachter zetten van de muziek werken slecht. Makkerlijker is toch een draaiknop voor harder en zachter. En de zenders zijn een paar keer weggevallen. Daarna alles opnieuw installeren.

Sjaakie 24-10-2020

Mooi scherm goed in gebruik

Gekocht op aan raden van Carsound Etten- leur.
Goed advies van verkoper 2+1 jaar garantie
Goede prijs / kwaliteit verhouding

Pluspunten

• gebruik
  • inbouw

Rost 23-07-2020

Mooie makkelijke radio voor een leuke prijs. Groot scherm en een mogelijkheid om video filmpjes mee af te spelen.