JVC KW-M745DBT - 2018 Model - Gratis Verzending - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de JVC KW-M745DBT - 2018 Model - Gratis Verzending op Kieskeurig.nl.

J.P.D. de Snaijer 13-10-2018

JVC KW-745DBT

Geschreven voor: JVC KW-M745DBT - 2018 Model - Gratis Verzending

Zeer Goede functionele multimedia speler. Door de voorbereiding met Android Auto kun je gemakkelijk navigeren met Google Maps of Waze. Ook is er een goede ondersteuning van muziek apps zoals Spotify. Android auto moet via een apart .APK geinstalleerd worden omdat dit in de NL Play store nog niet beschikbaar is.

Pluspunten

• Navigatie via Google Maps of Waze
  • DAB + Radio
  • Voorbereiding voor achteruitrijcamera

Minpunten

• Android Auto niet beschikbaar Play Store

JS 13-10-2018

JVC KW-M745DBT icm apple carplay

Geschreven voor: JVC KW-M745DBT - 2018 Model - Gratis Verzending

Slank en elegant vormgegeven 2DIN multimediaplayer. na in een huurauto te hebben gereden met apple carplay wilde ik dit zelf ook in mijn Honda CR-V 2009.
Ik ver wacht dat de kwaliteit goed is maar vindt vooral de interface iets té Japans aanvoelen dit in relatie tot de overzichtelijk structuur bij IOS & android en wanneer men terug switched naar de originele JVC apps/bediening.

Ook wordt er veel (overbodige) informatie in het scherm van bijvoorbeeld de tuner geplaatst. Ik wil gewoon de frequentie, naam van de zender en de preset weten en niet nog tig andere getallen, kleurtjes en icoontjes.

Samengevat doet ie wel wat ie belooft. sommigen zaken van hierboven betreffen persoonlijke voorkeur.

Pluspunten

• mogelijkheid 2 telefoons gelijktijdig verbinden
  • aanraakscherm werkt nauwkeurig
  • apple carplay werkt prima
  • helderheid scherm

Minpunten

• beetje té kermisachtig grafische weergave
  • druk scherm, benamingen vallen weg
  • geen skip tracks ondersteuning bij aangesloten usb

Jim1979 10-10-2018

helder scherm, mooie afwerking, uitgebreide mogelijkheden

Geschreven voor: JVC KW-M745DBT - 2018 Model - Gratis Verzending

Hoofdzakelijk gekocht vanwege de Carplay functie. Deze werkt voortreffelijk.
de radio voelt degelijk aan en het aanraakscherm werkt zeer nauwkeurig.
Het enige wat ik kan opmerken is dat in de basis functies van de radio zoals de tuner het scherm overvol staat met deels overbodige informatie. dit gaat ten koste van een clean overzichtelijk scherm wat we anno 2018 vaak zien.
wellicht zie je hier toch nog een beetje teveel japanse ' tierelantijn' terug. jammer dat hier benamingen van zenders en functies door worden afgekort en je niet weet wat er staat.
overal gezien doet de kw-m745dbt wat ie belooft en dat is toch het belangrijkste.

Pluspunten

• helder scherm
  • carplay werkt perfect
  • gelijktijdig 2 telefoons verbinden

Minpunten

• 'kermis' achtig scherm
  • prijzig
  • verbinden bluetooth apparaat gaat beetje moeizaam

Wilco 09-10-2018

Geweldige auto upgrade

Geschreven voor: JVC KW-M745DBT - 2018 Model - Gratis Verzending

Gekozen vanwege de Apple CarPlay en DAB+ functie. Daarbij was de oude autoradio ook van JVC en beviel altijd goed. Ook handig dat de stuurwiel bedienings converter dan weer past. Alles werkt zeer inventief en goed! Een klein nadeel is dat er maar 1 USB poort aanwezig is en geen SD card slot. Was altijd gewend om een USB stick aangesloten te hebben met muziek collectie en tegelijk een iPhone. USB poort heb je nodig voor CarPlay, dus geen mogelijkheid meer voor USB stick.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Werkt betrouwbaar en eenvoudig
  • Zeer kleine inbouw diepte
  • Compleet

Minpunten

• Opstarttijd mag korter
  • Slechts 1 USB poort

Rene 01-08-2018

Scherp scherm, strak geluid met DAB+

Geschreven voor: JVC KW-M745DBT - 2018 Model - Gratis Verzending

Het inbouwen van de radio ging heel soepel, bedrading past en met een halve radio heb je genoeg ruimte voor de bedrading. Geluid is super strak, zeker met DAB+. Scherp beeld en goed te zien in zonlicht.

Pluspunten

• Makkelijk inbouwen
  • Super strak geluid
  • Zeer helder en scherp beeld
  • Makkelijk te bedienen