Kenwood DNX8160DABS - Reviews

Usb-aansluiting
USB 2.0

John 18-09-2016 Product paar weken in bezit

Zeer grote verbetering

Van een 5230DAB naar de 8160DABS.
Het geheel is veel sneller met alles. Zeer helder scherm.
De menu structuur is ook veel beter dan de oude series.

Ben zeer blij met het apparaat.

Pluspunten

• Duidelijk menu
  • zeer veel mogelijkheden

renee bakker 30-08-2016 Product paar dagen in bezit

groot scherm

door het mooie, grote en heldere scherm is alles goed leesbaar. de instructies zijn goed, waardoor de bediening simpel wordt.

Jurjen 13-08-2016 Product paar weken in bezit

Groot scherm, DAB support en Apple carplay

Sinds 3 weken heb ik dit systeem in mijn VW sharan en het werkt zeer goed. De user interface is heel snel en is een grote verbetering. Het ziet er nu grafisch modern uit en alles is logisch te vinden. Veel instellingsmogelijkheden qua audio.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Carplay support
  • Android auto support
  • Snelle user interface
  • DAB+ support

Minpunten

• Garmin user interface
  • swipe niet altijd goed

DNX8160DAB 12-08-2016 Product paar dagen in bezit

Kenwood's navigatie paradepaardje 2016

Sinds een paar weken is het nieuwe navigatiesysteem van Kenwood de DNX8160DAB te koop. Ik heb het een paar dagen in gebruik en kan niet anders zeggen dan dat ik er heel tevreden over ben. Het systeem is niet goedkoop maar voor mij is het iedere euro zeker waard. De instelmogelijkheden zijn zeer uitgebreid waardoor ook de meest kritische gebruiker zeer content zal zijn. De DAB radio klinkt uitstekend waardoor het lijkt of je naar een cd luistert. Aansluitingen (2) voor USB, SD kaart slot, en de mogelijkheid om cd's af te spelen. Wat voor mij de doorslag gaf om dit systeem van Kenwood aan te schaffen was het volledig afneembare front waardoor diefstal uitgesloten is.

Pluspunten

• Uitgebreid instelmenu
  • Magnifiek geluid
  • Mooie vormgeving
  • Afneembaar front
  • Snelle processor

Minpunten

• Niet voor digibeten
  • Bij zon slecht afleesbaar

cypo 04-08-2016 Product maand in bezit

systeem wat gewoon werkt!

Na teleurstellende ervaringen bij een ander merk wat al jaren beloofd haar app voor realtime verkeersinfo werkend te krijgen overgestapt naar Kenwood. Alle beloofde functionaliteiten werken en uiteraard ook de koppeling met de Inrix app. De HDMI aansluiting komt voor mij goed van pas en ondersteunt ook de oudere HDMI protocollen.

Navigeren met Garmin is even wennen maar zeer eenvoudig in gebruik. Het is een uitgave maar dan heb je ook wat. Ook beschikt de Kenwood DNX8160DABS over een afneembaar scherm en dat is redelijk uniek ten opzichte van andere merken.

PETRO 30-07-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat

Deze Kenwood gekocht als vervanging van een bestaande aftermarket systeem.
Eenvoudige bediening met veel mogelijkheden waaronder Android Auto en DAB+. De navigatie Is van Garmin, dus gewoon meer dan goed en betrouwbaar met 3 jaar gratis kaartupdates.

Rich 30-07-2016 Product kwartaal in bezit

Mooie complete radio

Ik was op zoek naar een goede en degelijke navi en kwam al snel bij de kenwood dnx8160dabs uit het grote gemak met de bediening en het duidelijke scherm is echt een compliment waard, ik zal iedereen aanraden om als ze een navigatiesysteem aan willen schaffen deze kenwood dnx8160dabs te kopen

Joep van Hoorn 26-07-2016 Product paar dagen in bezit

Review Joep

Gebruiksvriendelijk apparaat met veelmogelijkheden en uitstekende beeld en geluidskwaliteit. De ontvangst met DAB is geweldig. De verbindingsmogelijkheden zijn veelzijdig.