Kenwood DDX5015DAB - Reviews

Bluetooth
Usb-aansluiting
USB 2.0

MarcoD 22-01-2016 Product kwartaal in bezit

Ik heb altijd Kenwood in mijn auto's gehad. Ik heb deze uitgezocht, omdat er heel veel mogelijkheden op zitten. Het geluid is perfect en volledig op de auto aan te passen. Het beeld is goed zichtbaar ook bij zonlicht. Het apparaat en DAB+ antenne heb ik gekocht in Duitsland bij ARS24 en dat scheelde 100 euro met de goedkoopste aanbieder hier. De volume draaiknop vind ikzelf handiger dan druktoetsen. Het scherm is intuïtief en goed te bedienen, ook met handschoenen. Telefoonbediening en bijgeleverde microfoon werken perfect en snel. Een achteruitrijcamera moet ik nog aansluiten. DAB+ is super, alleen vind ik het jammer dat de logo's van de radiostations niet worden getoond, want de ruimte op het scherm is er.

Tappie 05-10-2015 Product paar dagen in bezit

Op advies van Inbouwstation Hissink te Ruurlo Kenwood DDX5015 DAB aangeschaft en in laten bouwen in nog geen 2 uurtjes tijd. Geen moment spijt van de aanschaf gehad, aangezien deze het geld dubbel en dwars waard is. Eenvoudig en logisch menukeuzes, zonder gebruik te maken van een gebruiksaanwijzing eenvoudig te bedienen, scherp en strak beeld, in ruime mate instellingen te wijzigen, waardoor elke gebruiker aan zijn of haar trekken komt. Ik ga nog veel plezier beleven aan deze aanschaf.

Wichel 04-08-2015 Product paar dagen in bezit

Apparaat gekocht bij IceXtra in Zwolle,op advies van de verkoper er een actieve DAB antenne erbij besteld, daardoor goede DAB ontvangst.(massa is heel belangrijk)

De instellingen van de beeldkwaliteit zijn wat beperkt, zoals de kijkhoek is niet instelbaar, maar verder goed leesbaar als de zon er niet op schijnt.

Over de geluidskwaliteit ben ik zeer tevreden, veel instelmogelijkheden en met de equalizer persoonlijk instelbaar.

Wat betreft mogelijkheden zijn er genoeg aansluitingen oa HDMI, achteruitrijcamera, USB, navigatie, etc.

Het gebruik van het toestel gaat soepel, het touch gedeelte reageert zeer vlot, ivm vele mogelijkheden vergt dit enige oefening