Kenwood DNX4150DAB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood DNX4150DAB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Oudshoorn 31-05-2017

Goede kwaliteit scherm, gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Kenwood DNX4150DAB

Het apparaat werkt heel simpel en is gemakkelijk te gebruiken tijdens het rijden. De knoppen zijn duidelijk en niet te missen. Ook werkt het uitgebreide navigatie systeem erg goed.

Peer 06-05-2017

Duidelijk eenvoudig scherm

Geschreven voor: Kenwood DNX4150DAB

Ziet er goed uit en eenvoudig te gebruiken. Veel mogelijkheden. Er zat in de auto al een Kenwood dus was de keus om weer een Kenwood te nemen gauw gemaakt.
Je krijgt waar voor je geld.

Pluspunten

• Duidelijk scherm
  • Eenvoudige bediening

Ineke donkers 23-03-2017

Dnx4150dab super radio

Geschreven voor: Kenwood DNX4150DAB

Product is ons geadviseerd. Makkelijk in gebruik, dab functie voor goed ontvangst radiozenders. Dvd speler. Echt super radio je kunt er alles mee.

Pluspunten

• Dvd speler
  • Dab functie
  • Bellen en gebeld worden
  • Usb aansluiting

Joost 31-01-2017

Leuk

Geschreven voor: Kenwood DNX4150DAB

Ziet er leuk uit, maar de registratie van het product gaat niet van zelf. Goed beeld en geluid. Heeft eenvoudige bediening.

Jeroen 22-01-2017

super

Geschreven voor: Kenwood DNX4150DAB

super apparaat doet wat hij moet doen. En netjes afgewerkt.

beoordeling

1: netjes verpakt
2: degelijke inbouwen mogelijkheden
3. plug en play

Rob Boesten 08-12-2016

Navigatie

Geschreven voor: Kenwood DNX4150DAB

Zie hieronder mijn ervaringen met de navigatie van dit systeem:

Ik ben dit jaar o.a. in Spanje, Portugal en Frankrijk geweest.
- in Portugal werd ik een onverharde weg opgestuurd die 8 kilometer lang was. Had een caravan bij me dat was dus een grote ellende met al die gaten en stenen. Ik had vermijden onverharde wegen aan staan. Jammer dat ik het te laat zag want ik kon niet meer terug. Hoe de caravan er van binnen uitzag na die 8 kilometer zal ik maar niet vertellen......Dit kan natuurlijk ook aan Garmin liggen.
- in Spanje werd ik van de grote weg afgestuurd en er 3 kilometer later weer opgestuurd zonder dat daar aanleiding toe was. Dit is vaker gebeurd, ook in Nederland. Ik had geavanceerde omwegen vermijden uit staan en er was niets bijzonders aan de hand, ook geen verkeersvertragingen. Dit lijkt mij een fout in het programma?
- In Spanje reed ik van Valencia naar Madrid zo'n 400 kilometer over de autobaan A3. Halverwege was de navigatie de weg kwijt en stuurde me van de autobaan af, iets wat ik natuurlijk niet deed. Er was daar ook niets veranderd, maar het systeem gaf een dun streepje aan als zijnde de A3. 50 km later herkende het systeem de A3 weer...... De A3 is een autoweg die er al jaren ligt en het laatste jaar zijn er ook geen werkzaamheden verricht.
- Toen ik Madrid naderde op zo”n 90 kilometer moest ik van de autobaan af en stuurde het systeem mij via een zeer ongebruikelijke weg naar Madrid. Dit heb ik niet gedaan en toen ik weer op de A3 zat leidde de navigatie mij ineens wel goed door naar Madrid.
In Frankrijk en Spanje werd ik vaak niet via de hoofdwegen naar steden, die doorgaans met borden worden aangegeven, gestuurd maar dikwijls via binnenwegen die wel minder druk zijn maar minder fijn om te rijden.
- in Nederland werd ik door woonwijken gestuurd van max 30 km, terwijl je er makkelijk omheen kon door een andere weg te kiezen, een weg die om de wijk heen ging, dit is erg lastig.
- het zou fijn zijn dat als je een bestemming opgeeft via welke wegen, bv A67 , N79, je op de plaats van bestemming komt, bv via een tijdbalk, dat is veel fijner dan de routebeschrijving die wordt aangeboden.
-ik heb de routes wel eens vergeleken met Google Maps. De routes die Google kiest zijn veel logischer dan de rare routes die Kenwood soms kiest.
- ik heb wel goede ervaringen met rijden door de stad, in Madrid en Valencia ging het prima en in de franse steden ook.

Bovenstaande ervaringen hebben ertoe geleid dat het vertrouwen voor een groot deel verdwenen is. Ik wacht nu met smart op de upgrade van de navigatie van Garmin, ik hoop dat dit misschien verbetering geeft. De software van Kenwood deugt volgens mij ook niet helemaal.
Rob Boesten

sander 12-03-2017

Hallo, is er al een update uitgebracht op de kenwood? en doet je navigatie het nou goed ?

Bert Voogt 14-11-2016

Gebruikersvriendelijke interface

Geschreven voor: Kenwood DNX4150DAB

Deze autoradio met navigatie kenmerkt zich door het grote gebruiksgemak, je kan makkelijk je bestemming opzoeken en ingeven via touchscreen.

Het beeldscherm is lekker groot en de routeplanning ziet er goed uit.

Het radiogeluid is supergoed en de zenders zijn makkelijk in te stellen.

Ook het feit dat er DAB opzit is erg fijn de zenders zijn erg duidelijk.

Ook erg handig is de bluetooth functie voor het verbinden van mijn gsm.

De achteruitkijkcamera is ook een uitkomst.

Kortom een geweldig apparaat.

Pluspunten

• Groot Scherm
  • DAB
  • Achteruitrijdcamera

Gert 09-03-2017

hallo heb jij een originele achteruitrijcamera?? gaat deze automatisch aan als je hem in de achteruit zet??

TheSpock 20-09-2016

Goede Autoradio met navigatie en vele aansluitmogelijkheden

Geschreven voor: Kenwood DNX4150DAB

Onlangs deze autoradio in laten bouwen met een achteruitrij camera. De radio geeft een perfect geluid en is simpel te bedienen door een duidelijk menu structuur. Er kunnen twee telefoons tegelijk op worden aangesloten en de bijgeleverde microfoon geeft een helder geluid. Tevens heeft deze radio vele aansluitmogelijkheden, waaronder een ipod/iphone en USB. Tevens kan men via een micro sd kaart muziek afluisteren. De navigatie is van Garmin en werkt erg eenvoudig. Ik heb er tevens een stuurbediening bij aangeschaft en deze werkt ook perfect. De achteruitrijcamera geeft een helder beeld in het display.
Kortom ik ben tot nu toe zeer tevreden met de aanschaf van dit product.

Pluspunten

• Bediening
  • Geluid
  • Navigatie
  • Uiterlijk

Minpunten

• Nog geen

Klatech 24-06-2016

goede kwaliteit

Geschreven voor: Kenwood DNX4150DAB

Beeldkwaliteit, geluidskwaliteit, mogelijkheden, zijn goed, duidelijk in gebruik en om te zien ook een degelijk systeem

Herman Deijk 17-05-2016

Dnx4150dab

Geschreven voor: Kenwood DNX4150DAB

Prima toestel als vervanging oud systeem audi s6. Ziet er goed uit, (te) veel mogelijkheden, eenvoudige bediening en koppeling met andere media en apps

Cees 25-04-2016

Nieuw apparaat

Geschreven voor: Kenwood DNX4150DAB

We hebben in onze bedrijfsbus deze navigatie en zijn daar direct zeer tevreden over, makkelijk bedieningsgemak en super mooi beeld

roelof rientjes 20-04-2016

review dnx450tr

Geschreven voor: Kenwood DNX4150DAB

de dnx450tr in laten bouwen in camper erg mooi apparaat en werking simpel wel veel mogelijkheden.ook handig de zelf in te voeren maten van de camper

Wj 28-03-2016

Goed product

Geschreven voor: Kenwood DNX4150DAB

Voor alledaags gebruik een goed product. Makkelijk in gebruik. Goede vormgeving. Makkelijk aan te ssluiten.

Henk 11-03-2016

Prima systeem!

Geschreven voor: Kenwood DNX4150DAB

Prima systeem als vervanger voor de losse navigatie, achteruitrijd camera en radio. Mooi ook dat er via DAB veel zenders beschikbaar zijn.

JohnB 19-02-2016
Geschreven voor: Kenwood DNX4150DAB

Een veelzijdig apparaat. Prettig om te bedienen. Goede geluidskwaliteit. Veel mogelijkheden om naar behoefte in te stellen.
De Garmin Navigatie is geweldig!

David 23-01-2016
Geschreven voor: Kenwood DNX4150DAB

Het is een duidelijk apparaat met een super geluidskwaliteit, dit komt door het DAB systeem.
Hiervoor had ik een Kenwood systeem met een normale Tuner, het verschil is duidelijk te horen!
Zeker geen spijt van deze aankoop tot op heden.

Kenneth 12-01-2016
Geschreven voor: Kenwood DNX4150DAB

Toestel als vervanger van een standaard af fabriek Suzuki Grand Vitara. Dacht eerst nog luidsprekers te moeten vervangen, maar het geluid is zoveel beter met deze Kenwood en meer dan voldoende instellingen mogelijk.

Uiteraard DAB+ bevalt meer dan prima, storingsvrije radio ontvangst.

Display lekker groot 6.2 inch en goed leesbaar.

Navigatie is snel, satellieten zijn snel gevonden.

Apps aha wel geprobeerd maar nog niet werkend helaas. Evenals MHL op basis van WIFI adapter KD-WL100 werkt nog niet naar behoren.

Dijkstra 11-01-2016
Geschreven voor: Kenwood DNX4150DAB

Makkelijk en overzichtelijk goed in gebruik, en de geluids kwalitijt is perfect.
Ik heb hem een paar dagen maar bevalt nu al erg goed

Joost1996 13-12-2015
Geschreven voor: Kenwood DNX4150DAB

Super apparaat nu enkele dagen in gebruik maar echt blij met deze aankoop! Navigatie duidelijk en gebruiksvriendelijk! Carkit is makkelijk te koppelen en nummer keuze makkelijk te bedienen, echt eeen top apparaat!

Joost 01-10-2015

Erg gebruiksvriendelijk.
Overzicht van muzieknummer is wat beperkt maar verder prima multi media apparaat.

Antoin 21-09-2015
Geschreven voor: Kenwood DNX4150DAB

Gebruiksvriendelijk systeem voorheen parrot gehad, met name draaibediening is gebruiksvriendelijk. Schermoverzichtelikk opgebouwd.

Wouter 10-09-2015
Geschreven voor: Kenwood DNX4150DAB

Heeft erg veel mogelijkheden. Digitale radio is erg scherp. Makkelijk te bedienen. Ook telefoon geintegreerd. Werkt erg soepel. Alleen als de zon 'fout' staat heb je geen goed beeld.

herman210755 28-08-2015
Geschreven voor: Kenwood DNX4150DAB

Het is een mooi, gebruiksvriendelijk toestel die een mooi groot beeldscherm heeft en qua geluid echt super is af te regelen! Heel blij mee

B Hollink 08-08-2015
Geschreven voor: Kenwood DNX4150DAB

ziet er goed en werkt super
gemakkelijk te bedienen
menu zit logische in mekaar
vind alleen jammer dat er geen dab antenne bij zit

Rogier04041975 31-07-2015