Kenwood DNX4150BT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood DNX4150BT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

A. de Loor 21-02-2018

DNX4150BT

Geschreven voor: Kenwood DNX4150BT

geweldig toestel en voldoet aan mijn verwachtingen.
Zowel navigatie als BT voor bellen en muziek streamen voldoet dit toestel aan mijn verwachtingen

Harry 15 augustus 01-03-2017

Mooi helder beeldscherm

Geschreven voor: Kenwood DNX4150BT

Het elektronic carsystem met radio, dvd/cd speler, navigatie en aanverwant werkt goed. Het systeem is goed te begrijpen en gemakkelijk te bedienen. Het navigatiesysteem werkt in Nederland en in andere landen van Europa (Duitsland en Frankrijk) gewoon goed. Tot in de kleinste plaatsen van Frankrijk aan de kust aan toe. Ik ben zeer tevreden met dit systeem.

Atakan 29-01-2017

Kenwood inbouw Toyota Corolla Verso

Geschreven voor: Kenwood DNX4150BT

Het product heb ik sinds enkele dagen in gebruik. Het systeem is ingebouwd in mijn Toyota Corolla Verso bj 2008. Het systeem is mooi om te zien.
Het in gebruik nemen en eigen maken van verschillende functionaliteiten gaat heel snel.

We zijn tevreden over het product. Binnenkort wordt een achteruitrij camera gemonteerd.

Enige minpunt vind ik dat ik nog geen screensaver heb ontdekt. Wanneer er geluisterd wordt naar muziek dat de mogelijkheid bestast dat je een screensaver kunt overgaan.

Ik wil graag op korte termijn de kaarten van de navigatie bijwerken.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Strak ontwerp

Minpunten

• Geen screensaver

Harry 21-01-2017

duidelijk scherm en eenvoudig te bedienen

Geschreven voor: Kenwood DNX4150BT

aangeschaft omdat oude kenwood defect was deze werkt veel sneller is eenvoudig te bedienen en heeft een goed geluid ben zeer tevreden met de DNX 4150 BT is gewoon een geweldig apperaat en goede navigatie

Pluspunten

• eenvoudig te bedienen
  • goed geluid
  • goede duidelijke navigatie

Jos 12-01-2017

gemakkelijke bediening

Geschreven voor: Kenwood DNX4150BT

Het scherm is goed ingedeeld en gemakkelijk te bedienen.
Kleuren zijn perfect aan te passen op het auto interieur en de achteruitrijd camera is helder en duidelijk.

Pluspunten

• goede indeling
  • duidelijke bediening
  • goede achteruirijd camera

Tom 29-12-2016

Geweldige combinatie voor muziek, navigatie en carkit

Geschreven voor: Kenwood DNX4150BT

Mijn grootste reden voor de keuze van dit apparaat was omdat ik graag naar muziek van mijn iPhone luister, het als carkit moet kunnen functioneren en navigatie moest kunnen bieden. Dit doet het zeker en zoveel meer! Het apparaat heeft nog nooit problemen vertoont en altijd gedaan wat ik ervan vroeg. Het werkt gewoon precies zoals ik het wilde.

Pluspunten

• Iphone muziek
  • Carkit (stuur bediening)
  • Navigatie met verkeersinfo

Harry 27-12-2016

goed apparaat en eenvoudig te bedienen

Geschreven voor: Kenwood DNX4150BT

Mooi systeem en mooi geluid heeft veel mogelijkheden en is eenvoudig te bedienen wijst zich vanzelf ben er zeer tevreden mee

Philip 23-11-2016

Kenwood DNX4150BT

Top product.
Navigatie start snel op. Geluid is perfect. Werkt op de stuurbediening. En achteruitcamera werkt top op dit systeem

Bert 16-11-2016

Duidelijk scherm, groot bedieningsgemak.

Geschreven voor: Kenwood DNX4150BT

Makkelijk te bedienen.touchscreen ,veel gebruiksmogelijkheden, mooie vormgeving,Alles Goed In Te stellen.

de Vries 15-11-2016

snel systeem

Geschreven voor: Kenwood DNX4150BT

mooi snel toestel makkelijke bediening en een helder duidelijk beeldscherm. voelt degelijk aan.
En het mooie is drie jaar gratis kaartupdates

Mar Roza 17-08-2016

Handige volumeregeling

Geschreven voor: Kenwood DNX4150BT

Product lijkt ok; registratie moeizaam, updaten een lange weg te gaan . Probeer de 3 jarige gratis update te realiseren zonder enig resultaat

Pluspunten

• Volume regeling
  • POI's

Minpunten

• BT verbinding iPhone 6
  • iPod werkt niet
  • update garantie

Pierre 13-07-2016

Keurige, strakke multiplayer

Geschreven voor: Kenwood DNX4150BT

Gekocht doordat mijn 'oude' Pioneer in Nederland geen mogelijkheden meer had voor navigatie-updates. Mooie vormgeving en plezierig bedieningsgemak.

krokodilgroen 13-06-2016

radio eerste

Geschreven voor: Kenwood DNX4150BT

Zeer tevreden radio speelt zeer goed cd ook gps zeer duidelijk moet het toestel nog verder testen ben tevreden over mijn aankoop

Murat 17-05-2016

Super Navitainer

Geschreven voor: Kenwood DNX4150BT

ich bin super zufrieden mit dem navitainer sieht super aus super Bedienung,die grafik und der klang sind super,die navígation klappt super ich bin sehr zufrieden.

pheihs 10-05-2016

Update navigatiesoftware

Geschreven voor: Kenwood DNX4150BT

Vervolg van mijn vorige review:
Ik heb net Kenwood gebeld over het uitblijven van een kart update en kreeg te horen dat er maar een keer een kaart update van Garmin is. En dat terwijl er voor de toestellen van Garmin 4 keer per jaar een update is!

Geert 25-09-2016

Dag Pheihs,
Vervelend inderdaad, maar hoe komt het dat er nu plots niets meer goed is aan het toestel? Door minder updates dan bij Garmin is bijvoorbeeld je beeld en geluid, vormgeving, enz... toch niet plots slecht geworden?

pheihs 21-07-2016

Na meer als een jaar nog steeds geen update van de Garmin kaarten. Heb anderhalf weken terug gebeld en er zou de volgende dag de update geplaatst worden, is er nog steeds niet!

Piet 26-04-2016

Gebruiksvriendelijk en compleet systeem

Geschreven voor: Kenwood DNX4150BT

Ik ben zelf niet heel erg technisch onderlegd met nieuwe electronica maar dit apparaat werkt praktisch vanzelf. Alles is enorm gemakkelijk in te stellen en alle functies zijn eenvoudig in gebruik. Een aanrader dus!

Tom 12-04-2016

Uitstekende radio/navigatie in een mooie behuizing.

Geschreven voor: Kenwood DNX4150BT

Heb de radio nu circa 7 delen in gebruik en bevalt daar goed. Voldoende optie's voor een nette prijs. Verder is hij qua navigatie en gebruiksmak zeker een aanrader.

JVD 09-03-2016

DNX4150BT

Geschreven voor: Kenwood DNX4150BT

Mooi toestel werkt prima zeker de garmin navigatie is goed en wat super is dat je 3 jaar lang kaart upates krijgt nou hoop ik wel dat deze niet 1x per jaar verschijnen maar minimaal 3x .

pheihs 28-02-2016
Geschreven voor: Kenwood DNX4150BT

Afgelopen jaar juni dit toestel gekocht met drie jaar graties kaartupdate. Maar de laatste update was 14 juli! De GPS ontvangst is soms wat traag waardoor je soms te laat een melding krijgt. Ik heb ook een iPod classic op de USB ingang aangesloten, maar deze wordt regelmatig los gekoppelt waardoor je de instelling weer opnieuw moet doen.
Geluid is prima. Files worden ook goed doorgegeven.

Hans navigatie 12-02-2016
Geschreven voor: Kenwood DNX4150BT

mooie en nette radio en een goede kwaliteit navigatie Bluetooth en bellen in 1 kortom een aanrader aangeschaft en in gebouwd bij Jansen Hoogeveen netjes strak en mooi in gebouwd.

Herard 26-01-2016
Geschreven voor: Kenwood DNX4150BT

Eerste indruk is prima. Veel instelmogelijkheden. Mis alleen de actuele tijd op het scherm en stem is een beetje hortend. Hand free optie voor de telefoon is een mooie feature.

Hans 24-11-2015
Geschreven voor: Kenwood DNX4150BT

Een heerlijk apparaat om in je auto te hebben, gemakkelijk in gebruik. goed geluid. Heel veel mogelijkheden.

ErikT5 19-11-2015
Geschreven voor: Kenwood DNX4150BT

Prima radio, alleen een beetje verwarrend menu/gebruik. Voor de rest fijne radio in combinatie met de KENWOOD achteruitrijcamera.

Groningen22 15-08-2015
Geschreven voor: Kenwood DNX4150BT

Mooi apparaat, mooi geluid, overzichtelijke schermen. Wat moeizaam in gebruik; de android telefoon wil niet middels speciale kabel verbinden. De tel zegt dat er contact is, de DNX4150BT zegt van niet. Na vele pogingen, herinstallaties en upgrade van de firmware nog steeds geen succes. De tel is wel compatibel (samsung Galaxy S4). Iemand een oplossing?

Jong de MRN 02-07-2015
Geschreven voor: Kenwood DNX4150BT

Het is een zeer degelijk apparaat met voldoende mogelijkheden qua navigatie, radio en telefoon. Met name in het begin is er nog wel enige gewenning nodig om van alle opties gebruik te kunnen maken.