Kenwood DNX7150DAB - Reviews

Bluetooth
Usb-aansluiting

Kenwood gebruiker 21-09-2016 Product paar dagen in bezit

Kenwood navigatie

Groot helder scherm. Goede navigatie die snel reageert tijdens het rijden. Handige bediening. Ook handig om front af te nemen.

Richard 22-07-2016 Product maand in bezit

Rustgevend

Navigerend naar je bestemming op een bijzonder makkelijke en duidelijke manier. Berekend zijn omleiding zeer snel en duidelijk. Camera op aangesloten en alles overzichtelijk. Super Unit van Kenwood!

René 16-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastische DNX7150DAB

Sinds een paar dagen een DNX7150DAB in mijn auto. Super apparaat met zeer ongekende mogelijkheden en geluidsinstellingen. Supetnavigatie!

E Boot 12-07-2016 Product maand in bezit

review dnx7150

ideaal apparaat voor de langere reizen in de auto. Bellen, muzieklijsten, dvd, radio. Alles zit erop. Makkelijk te bedienen, ook via iphone. Prima prijs/kwaliteitverhouding

Goof 09-06-2016 Product paar weken in bezit

Dnx7150dab

Een mooie en zeer complete headunit met navigatie en dab. Prachtig beeld en mooi vormgegeven. De dab is ook een welkome aanvulling.

Rob 28-05-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie complete set

6,8
Het systeem werkt, inclusief inclusief achteruitrijcamera, uitstekend. Fijne bediening. Alleen afname frontje voelt niet heel degelijk aan.

WSchravesande 15-05-2016 Product paar weken in bezit

Kenwood DNX7150DAB

Een systeem met veel mogelijkheden, zeer compleet. DAB radio echt heel fijn, al is de dekking op sommige plaatsen nog slecht. Reden dat ik voor dit systeem heb gekozen is het feit dat het frontje te verwijderen is, waardoor het niet zo inbraakgevoelig is. Top alternatief

Marijke Sahusilawane 28-04-2016 Product paar dagen in bezit

Positieve reactie

Uitgeprobeerd, prima bevallen en goede kwaliteit aan beeld en geluid. Schitterende aansluitingen voor andere apparaten. Kortom heel erg blij mee.

Tom 14-04-2016 Product paar weken in bezit

Review DNX7150DAB

Icm achteruitrijcamera CMOS 320. Heel veel mogelijkheden. Makkelijk in gebruik. DAB radio is super.
Binnenkort de Navigatie eens goed testen.

Job XC 30-03-2016 Product kwartaal in bezit

Zeer goed alternatief

Zeer goed alternatief voor de (in mijn geval) standaard ingebouwde Volvo apparatuur. Mogelijkheden zijn legio, kwaliteit in alle opzichten prima. Had de aanschaf en inbouw van dit toestel vele jaren eerder moeten doen!

opa Ctje 30-03-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie vormgeving

Vorige was ookal een Kenwood, vandaar erbij gebleven. Mooi apparaat met mooi beeld en geluid. Enigste minpunt vind ik het gebruik ervan teveel boek en leerwerk nodig heeft (op mijn leeftijd). Verder aan te raden aan mijn familie en kennissen kring met vol trots.

Marc 16-03-2016 Product maand in bezit

Volledig systeem

Het systeem is zeer volledig en kan worden uitgebreid met functies voor video en achteruitrijcamera. Het plaatsen en verwijderen van het frondpanel is wel gevoelig en vergt enige oefening. Tevens is het frondpanel groot en zwaar, waardoor het lastig is om op een dagje weg mee te nemen en de verleiding groot is het frondpanel in de auto te laten liggen.

Frans 13-03-2016 Product paar weken in bezit

Super systeem

Ik was op zoek naar een compleet systeem, met dit toestel heb ik alles wat ik maar zou willen. Het enige minpuntje is dat updates installeren wat lastig gaat

Fer 12-03-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer tevreden

Jaren een Kenwood DNX gehad met een 6 inch scherm. Had niet verwacht dat ik naast een groter scherm een zoveel mooier besturingssysteem zou krijgen. Weer mooi ingebouwd en geholpen door Caraudioplus in Geleen. Top!

anoniem 11-03-2016 Product paar dagen in bezit

mooi vormgegeven navigatie, veel gebruiksmogelijkheden, afneembaar front tegen diefstal, Garmin navigatie is duidelijk en gebruikersvriendelijk, samen met achteruitrij camera vormt dit een goede ondersteuning in de auto

redles 25-02-2016 Product paar dagen in bezit

Handige menu's en duidelijk. Goede geluidskwaliteit, zeker ook van de blue tooth telefoon interface.

Prettig dat het front afgenomen kan worden, hoewel dat wel wat ervaring vereist.

Navigatie snel en goed. De stem valt me een beetje tegen. Heb nog geen andere gevonden.

Alle onderdelen werken in één keer en het instellen gaat heel eenvoudig. Dat is TOP!

Anoniem 20-02-2016 Product paar dagen in bezit

Twee keer is mijn RNS-e (origineel audi navigatiesysteem) uit mijn auto gesloopt. Ik wilde per se een afneembaar frontje hebben, zonder te hoeven inleveren op de mogelijkheden. Kenwood heeft aan die wens kunnen voldoen. Het is even wennen, maar daarna merk je al snel dat Kenwood veel overzichtelijker en gebruiksvriendelijker is en bovendien veel meer (potentiële) opties heeft. Top apparaat!

Audrey 19-02-2016 Product paar dagen in bezit

De geluidskwaliteit van dit systeem is perfect. Navigatie is duidelijk maar een Tom Tom heeft toch mijn voorkeur.

steamduck 25-01-2016 Product paar dagen in bezit

Harry 24-01-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat. Erg duidelijk.
grote apps zijn goed te zin.
Ben erg blij ermee.
navigatie makkelijk te bedienen