Clarion NX302E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Clarion NX302E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

1,7

M. J .E Huisenga 19-05-2019

Waardeloos apparaat.

Geschreven voor: Clarion NX302E

Aankoop is weggegooid geld . Bediening slecht. Geluid onvoldoende. Navigatie waardeloos en de gesproken tekst onverstaanbaar de dame heeft waarschijnlijk een hazenlip. Navigatie geeft fout op fout. Met dit apparaat is en word auto rijden een ramp alleen maar ergernis.

Pluspunten

• Als hij uit staat is het apparaat mooi

Minpunten

• Deugt nergens voor

Joost 02-09-2017

Op papier een mooie radio, in praktijk een ramp!

Geschreven voor: Clarion NX302E

Dit product werd aangeraden door mijn autodealer, als alternatief voor de ingebouwde cd speler in mijn occasion. Voor een apparaat met ingebouwde navigatie is dit 1 van de goedkopere alternatieven, maar duidelijk met een rede.
Bediening van dit apparaat is moeizaam. Vaak moet je meerdere keren drukken, en je klikt ook makkelijk mis. Omdat het apparaat erg traag is ben je dan soms alweer 30 seconden verder voor je kunt doen wat je wilde.
Opstarten van het apparaat duurt lang! Soms ben ik al 5 kilometer onderweg voordat de navigatie helemaal ingeladen is en dan heb ik het nog niet eens over de tijd die het duurt voordat de GPS ontvangst heeft. Omleiding bij file kun je instellen, maar dit had ik uitstaan. Desondanks stuurde de navi me bij de eerste lange trip zo vaak om (en vaak met een veel latere aankomsttijd) dat ik google maps maar ben gaan gebruiken.
Ook het bedienen van de radio/mp3 is soms een ramp als je het tegelijk gebruikt met navigatie. Je moet dan tussen menu's schakelen om een nummer te pauzeren of over te slaan. Niet fijn tijdens het rijden!
Bluetooth werkt opzich goed. Bij zowel mp3 als spotify kun je de nummers skippen via de radio. Afspeellijsten kunnen helaas alleen via usb.
Audiokwaliteit is "wel aardig" maar aanzienlijk slechter dan de vervanger die ik al binnen een jaar maar heb gekocht.
Voor verschillende dingen heb ik contact gezocht met de Clarion helpdesk, maar ik heb nog nooit antwoord ontvangen. Ik denk daarom dat het veilig is om te zeggen dat je beter bij het hele Clarion assoriment weg kunt blijven.

Pluspunten

• 2Din met navigatie onder 500 EURO
  • Mogelijkheid voor rearview camera

Minpunten

• Touchscreen werkt slecht
  • Navigatie herberekend soms zonder rede
  • Traag
  • Geen CD speler
  • Ruis bij Ipod over usb

B. Apperloo 20-05-2017

Goed afleesbaar

Geschreven voor: Clarion NX302E

Veel storingen met de navigatie en veel fouten worden aangegeven.
Geen enkele radio ontvangst.
Ruim twee jaar bezig met laten repareren en nog steeds geen oplossing.
Inmiddels een nieuwe gehad maar nog erger.
Bepaalde onderdelen in de auto werken niet meer zoals de tijd.

Zeedijk 19-01-2016
Geschreven voor: Clarion NX302E

Volgens de informatie intuïtief, geloof mij maar 1 brok ellende. Al een paar keer bij de garage geweest voor uitleg, ook zij weten het niet en dan opeens als je wat probeert komt er een oplossing voor een eerder probleem.
Raakt steeds bluetooth kwijt, moet je steeds instellen.
Radio gaat uit als motor uitgaat. Duurt lang voordat de radio aangaat omdat eerst de navigatie aan gaat.
Kan dit apparaat niemand toewensen.

Zeedijk 19-07-2016

Het is opgelost, hoewel...
Radio is terug naar leverancier, na paar maanden krijg ik de radio terug. Met de mededeling dat die goed is (maar dezelfde klachten heeft). Ik ben niet alleen ontevreden over de kwaliteit maar daar ben ik zeer positief over in vergelijking met de service.
Voor mij nooit een Clarion.

Beaubo 26-01-2016

Eea opgelost? Of nog steeds waardeloos