JVC KW-M25BT 2DIN, Mechless, multimedia systeem. Geschikt voor USB mirroring for Android - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de JVC KW-M25BT 2DIN, Mechless, multimedia systeem. Geschikt voor USB mirroring for Android op Kieskeurig.nl.

6,5

Silly 05-02-2021

Leuke radio

Geschreven voor: JVC KW-M25BT 2DIN, Mechless, multimedia systeem. Geschikt voor USB mirroring for Android

Jammer dat de benodigde apps NIET WERKEN zoals mirroring. BT connect staat op ON, maar je moet nog steeds handmatig connecten. Terwijl ik toch een Samsung galaxy S 10 heb.

Rost 12-11-2020

Mooi uiterlijk maar !

Ik zocht naar een makkelijk wel mooi ogende radio. Na een paar maanden te hebben gebruikt valt me de radio tegen. Vooral de toesten voor het harder en zachter zetten van de muziek werken slecht. Makkerlijker is toch een draaiknop voor harder en zachter. En de zenders zijn een paar keer weggevallen. Daarna alles opnieuw installeren.

Sjaakie 24-10-2020

Mooi scherm goed in gebruik

Gekocht op aan raden van Carsound Etten- leur.
Goed advies van verkoper 2+1 jaar garantie
Goede prijs / kwaliteit verhouding

Pluspunten

• gebruik
  • inbouw

Rost 23-07-2020

Mooie radio met duidelijk scherm

Mooie makkelijke radio voor een leuke prijs. Groot scherm en een mogelijkheid om video filmpjes mee af te spelen.