Beste deals -9% Laagste prijs ooit!

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Sangean DT-250 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

gwoutersen 27-01-2012
Geschreven voor: Sangean DT-250

Geen sprietantenne maar simpel via de draad van je koptelefoon. Het geluid is verbluffend met het verschil van m'n vorige Sony (die ook niet slecht was). Voor de 2 AA batterijen gebruik ik 2 oplaadbare en ik zou echt niet weten wat iemand meer zou wensen om op de fiets of met hard lopen lekker te kunnen genieten van de superontvangst. Waar kom je voor deze prijs nog een radiootje tegen die je zelfs met voorkeurzenders digitaal kan opslaan en bij het vergeten uit te zetten zelfs na 90 minuten vanzelf uit gaat. Met zijn MG,FM met stereo,verlicht display, tijdklokje, batterij-indicator en bijgeleverde super oorspaekertjes is dit het neusje van de zalm waar echt over na is gedacht. Compliment voor de uitvinder ervan. En nog wat, ik heb geen Sangean aandelen en ben er ook niet werkzaam maar staat er versteld van wat er uit zo'n dingetje kan komen. een echte aanrader.