Daqi Concept - JinGoo Speaker feather china Multicolor

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Daqi Concept - JinGoo Speaker feather china Multicolor op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Relus 27-11-2018

Mooi design, beroerd geluid

Als je deze speaker koopt met de verwachting dat het geluid net zo mooi is als het design, dan kom je bedrogen uit.
De kwaliteit van het geluid is zeer slecht. Ondanks dat Daqi stelt dat door plaatsing van de woofer en de tweeter een hoogwaardig geluid zouden moeten geven is het geluid niet veel beter dan van een bluetooth speaker van pakweg 30 euro.
De prijs/ prestatieverhouding is hierdoor naar mijn mening zoek. Ik kocht liever voor dat geld een speaker van een A-merk. Dan maar geen vogeltje.
Tevens raad ik je aan het filmpje over de speaker te bekijken. Waarom er licht in de speaker moet zitten, is mij onduidelijk. Het maakt dat het stuk eerder lijkt op een goedkoop stuk Chinees speelgoed, dan op kunst. Het is een rare combinatie van handwerk (de vogel) en goedkoop ogende electronica.

Minpunten

• slecht, slecht, slecht geluid
  • licht-functie onnodig